IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

По-бърза от Ferrari: китайска електричка вдигна 378 км/ч

Бъдещият върхов модел на Lucid Air ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 секунди

По-бърза от Ferrari: китайска електричка вдигна 378 км/ч

Подготвяният за пазарен дебют Lucid Air успя да развие 378 км/ч по време на пистови изпитания. Базираната в Калифорния китайска компания за електромобили ще започне да продава своя конкурент на Tesla Model S догодина.



Стартовата цена също бе обявена - 52 500 долара за базовия модел. Той ще предлага 400 конски сили максимална мощност и 380 километра обхват с едно зареждане на батериите.

Рекордната скорост обаче е постигната не с него, а с върховия модел с два електромотора, при който мощността е вече 986 коня. Той обещава 2.5 секунди за ускорение от 0 до 100 км/ч - точно колкото Tesla Model S P100D.

По-бърза от Ferrari: китайска електричка вдигна 378 км/ч

Тук максималният обсег е вече 640 км благодарение на новаторските батерии, разработени от Lucid в тандем със Samsung.

Китайците залагат също на разнообразни електронни асистенти. Air ще се появи на пазара, оборудван с всички компоненти за автономно управление - камери, радари и пр. - и с възможност за софтуерни ъпдейти, така че постепенно да стане наистина самоуправляем.

По-бърза от Ferrari: китайска електричка вдигна 378 км/ч

Като размери Air отстъпва на Mercedes S-class и BMW Серия 7, но благодарение на умело разположените електромотори всъщност предлага същото вътрешно пространство.

По-бърза от Ferrari: китайска електричка вдигна 378 км/ч
 
 

Тагове: tesla ferrari lucid lucid air
0 от 500
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Chris ( преди 6 години )
    Не забравяйте, че Мъск започва с Тесла, продължава с батерии и до къде ще стигне...Space X ако Ви говори нещо...Тесла като автомобили може и според мен - ще го загазят и по-здраво, но Мъск скоро няма да го загази ;) Тези батерии не са само за колите ;)
  • #25
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Undead ( преди 6 години )
    Счупихте си клавиатурите да пишете за Тесла, а нищо по статията? Луцид Еър също са компания за електрически автомобили, но от 2007г не са продали нито един автомобил
  • #24
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    На някои хора Тесла доста дълбоко им бърка, защото на всяка статия започват да редят
  • #23
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Когато аргументите свършат почваме да си говорим, за ваг-фенчета и горички, нормално, друго не съм и очаквал...
  • #22
    4 rate up comment 2 rate down comment
    до долния ( преди 6 години )
    абе пич - ти да не си шефа на ваг фенчето? щото пишеш същите простотии ама малко по-грамотно. само едно нещо исам да ти кажа - не можеш да спреш гората да се разлисти!
  • #21
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Заглавие от Ройтерс: Tesla burns cash, loses more than $4,000 on every car soldЗаглавие от CNBC: Tesla burns cash, loses more than $4,000 on every car soldЗаглавие от Bloomberg: Tesla loses $4,000 on every car it sells.Не бе на теб ще вярвам, а не на CNBC, Reuters и Bloomberg.
  • #20
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Това че на всеки продаден автомобил имат загуба е публична информация и всеки сам може да я прочете, стига да знае малко английски, пробвай ще успееш вярвам в теб! Това че последните 4 квартала (1 година) са произвели едно и също количество автомобили, като дори последният квартал са по-малко от предишният, ако го наричаш невиждани темпове добре... за мен е стагнация. Времето ще покаже, Тесла нямат много време така че до 2-3-4 години ще има развръзка.
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Заглавието и първото изречение ми предизвикват силно раздразнение. Безрезултатно разсъждавам дали все пак "вината" не е моя. Изглежда не е моя. Използване на търг марка, макар положително, не е белег за добра журналистика. А изтъкването на този безумен тех. показател - сек. до 100, ами то си направо тъпо, вредно и опасно. Насажда подвеждажи и глупави представи, подстрекава към опасно и безотговорно поведение на пътя, колко му трябва на индивид с много тестостерон и малко мозък в главата.
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Добре догодина ще си говорим пак дали са на печалба или не. Харесва ми наивността ти. :)
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не бе Тесла е балон, пак не си разбрал нещо.