IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

По-бърза от Ferrari: китайска електричка вдигна 378 км/ч

Бъдещият върхов модел на Lucid Air ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 секунди

По-бърза от Ferrari: китайска електричка вдигна 378 км/ч

Подготвяният за пазарен дебют Lucid Air успя да развие 378 км/ч по време на пистови изпитания. Базираната в Калифорния китайска компания за електромобили ще започне да продава своя конкурент на Tesla Model S догодина.



Стартовата цена също бе обявена - 52 500 долара за базовия модел. Той ще предлага 400 конски сили максимална мощност и 380 километра обхват с едно зареждане на батериите.

Рекордната скорост обаче е постигната не с него, а с върховия модел с два електромотора, при който мощността е вече 986 коня. Той обещава 2.5 секунди за ускорение от 0 до 100 км/ч - точно колкото Tesla Model S P100D.

По-бърза от Ferrari: китайска електричка вдигна 378 км/ч

Тук максималният обсег е вече 640 км благодарение на новаторските батерии, разработени от Lucid в тандем със Samsung.

Китайците залагат също на разнообразни електронни асистенти. Air ще се появи на пазара, оборудван с всички компоненти за автономно управление - камери, радари и пр. - и с възможност за софтуерни ъпдейти, така че постепенно да стане наистина самоуправляем.

По-бърза от Ferrari: китайска електричка вдигна 378 км/ч

Като размери Air отстъпва на Mercedes S-class и BMW Серия 7, но благодарение на умело разположените електромотори всъщност предлага същото вътрешно пространство.

По-бърза от Ferrari: китайска електричка вдигна 378 км/ч
 
 

Тагове: tesla ferrari lucid lucid air
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Аз не оспорвам че бъдещето е на електомобилите, казвам само че Тесла няма да участва в това бъдеще. Да те попитам за трети път, при какви продажби Тесла най-после ще излезнат на печалба!? Защото в момента колкото повече продават толкова по-големи загуби трупат и то с всичките му субсидии, които получават от данъкоплатеца.
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Записах си, един туко що каза, че догодина Тесла излизали на печалба. Записах си го и си сложих римайндър в календара за след 1 година да проверя фактите и да сравня фантазията ти с реалностите. :)Други предположения има ли някой? :)
  • #14
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    В момента Тесла няма нужда от никакви убийци, защото се убива сама -> няма печалба а загубите се трупат и трупат. Сега до 1-2-3 години като дойде и конглокенцията с подобни модели Тесла кво ще прави!? Задавал ли си си въпроса. Стой и гледай шоуто. Да сме живи и здрави и пак ще си говорим. Както казах до 3 години ще са или фалирали или купени от някой, а Мъск ще е изгонен от Тесла, запиши си думите ми и си ги запази.Пак никой не ми отговори на въпроса при какви продажби да чакаме най-после печалба
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ти при какви произведени годишно бройки очакваш най-после печалбата да дойде, дето я чакаме от 2007-*** година!? Обясни ми да знам. Защото пак ти казвам, че щом Тесла не можаха от скъпите си модели да излезнат на печалба, кво остава от средния или от малък модел. В автоиндустрията 80% от печалбите идват от 20% от продажбите и то точно от горните сегменти. Така че аз Тесла не ги виждам изобщо да извадят печалба някога. А нали знаеш, какво става като излизат повече пари от фирмата колкото влизат?
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    А бе чакай малко досега като питах къде са печалбите на Тесла ми се обясняваше, че всичко се инвестирало че да имало ръст. Хубу де къде го ръста тогава!? Ако от 25К произведени коли в третото и четвъртото тримесечие на 2016 и 25К произведени коли през първото тримесечие на 2017 и 22К произведени коли през второто тримесечие на 2017 година е нормално да питам къде е ръста!? Ако го няма ръста тогава да питам за печалбите, ама хем да няма ръст хем да няма печалби това означава само едно фалит.
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ръст на загубите има, на продажбите ръста е минимален. Ако ти това го имаш за ръст значи си ял нещо развалено. Да припомня само, че Тесла са на пазара от 10 години. Я го екстраполирай този ръст до 2 милиона бройки годишно и ми кажи след колко десетилетия ще достигнат достигнат 2 милиона бройки!? Дали ще е това столетие!?
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Поръчките са 400.000 и не са поръчки ами са резервации, които могат да се откажат. VW, Toyota, GM продават годишно около 10 милиона автомобила всяка, а ти ми говориш за някакви си 400К поръчки, които Тесла ще ги доставя за 2-3 години, ако изобщо.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до долния ( преди 6 години )
    а тия 500 000 поръчки за модел 3 къде ги забравяш?
  • #8
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    След като цифрата е 22+25 или 47К автомобила за първото полугодие. Я сега виж данните за първото и второто полугодие на 2016. Аз ще ти ги кажа (говорим за доставки на автомобили на тесла от S и Х по целият свят): 2016 Q1: 15K 2015 Q2: 18K2016 Q3: 25K2016 Q4: 25K2017 Q1: 25K2017 Q2: 22KПрави ли ти нещо впечатление!? Няма ръст бате. Я сравни ръста на продажбите на Тесла примерно с подобни иновативни компании като Гугъл, ФБ. Ръст няма, да не говорим, че загубите растат като за световно.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    В businessinsider чета: Tesla slowed down deliveries because of an issue with its battery packs. По нататака чета: Tesla on Monday reported vehicle deliveries for the second quarter that were lighter than expected: 22,000 in total versus the first quarter's record of 25,000 thanks to challenges with the largest battery pack for the all-electric cars.Змачи първото което е за да стане дискусия трява да си говорим с истинските данни, а не с измислени. Няма как да са доставили 51К автомобила.