IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen изтегля 760 000 коли в сервизите

Проблемът със спирачките ще засегне и модели на Audi и Skoda

Volkswagen изтегля 760 000 коли в сервизите

Концернът Volkswagen обяви сервизна акция, която ще засегне 766 000 автомобила по цял свят. Освен за модели на марката, тя важи и за коли на Skoda и Audi, съобщава агенция Reuters.

Volkswagen изтегля 760 000 коли в сервизите

Собствениците на превозните средства ще трява да посетят сервизите на дилърите заради открит проблем със спирачната система. В блока за нейното управление има дефект, който може да доведе до отказ на спирачките при преминаване на завои. На автомобилите ще бъде качен нов софтуер, с който повредата ще бъде отстранена.

Засега не се съобщават моделите, които ще бъдат засегнати от акцията. Известно е, че половината от колите – 385 000 единици, са продадени в Германия. Автомобилите на Volkswagen са общо 288 000, останалите са от марките Skoda и Audi.

Снимка: Skoda
 

Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #24
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Може ли един ден да стана и да не прочета за това колко са калпави ауди/фв?Моят опит с ауди започна и свърши със сребристо А4 модел'99. След това имах японска и френска коли и ДА, мога да кажа ,че са по здрави.
  • #23
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    От ауди по добро просто ниама! ***, аз сам с ауди а4. Сички ми завиждате!
  • #22
    7 rate up comment 5 rate down comment
    до: тт ( преди 6 години )
    И кое им е ок на двигателите да те питам. Това, че разтягат ангренажите ли, това, че част от ангренажните вериги попадат в задвижването и правят бели, системите на бош ли са ок, разхода на масло ли който до 100-120 000 е горе долу добре и след тези км. става над 1/1000 км., това, че двигателите им издържат до 200 000 км и трябва да се сменят, защото не подлежат на ремонт. Цилиндрите им не са гилза, а направо в алуминиевия блок покрити с нещо, като тефлоново покритие,което се изтърква и задират.
  • #21
    5 rate up comment 3 rate down comment
    //// ( преди 6 години )
    Аутомедиа, защо ми изтрихте коментара за фалшивите продажби на VW???
  • #20
    5 rate up comment 4 rate down comment
    ТТ ( преди 6 години )
    Всеки притежавал такава кола,би споделил същото.Няма динамиката на БМВ,няма возията на Бенц,но като качество на изработка и сглобка,няма равна,всичко останало са фенски пристрастия и злоба.Затова и тези трите са толкова различни,защото според предпочитянията си,всеки може да се ориентира правилно.ЕДИНСТВЕНО трябва да се избягват дизелите,защото там намесата на фау-ве доведе само до проблеми и калпави двигатели.1.8тси нагоре,всичко е ок.
  • #19
    6 rate up comment 12 rate down comment
    ТТ ( преди 6 години )
    Само безкрайно неук човек може да се изтърси,че Ауди е същият клас като Шкода.Да,концерна използва НЯКОЙ части,за всичките си марки,дали ще е Ауди дали Сеат и прочие.Самата сглобка е силата на Ауди.Това е немската марка японска прецизност на качеството и изработката.Отвътре е уникална,отвън също,качеството няма нищо общо с това на другите марки.Говоря от личен опит,защото съм имал и Бенц с архаичните си интериори,и БМВ с проблемни двигатели,и Тойота с дървената си изработка от евтина пластмаса.
  • #18
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Колко пъти ви казвам,че ауди не е премиум марка,а е от класа на шкода и фолксваген.Само табелките с цените са им различни и юруш на китайския пазар.Ако не продават в Китай ще им падне производството на половина.
  • #17
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не, MADE in GERMANY и преди, и сега е надпис за не толкова качествена автомобилна продукция, твърдят го самите германци.остави англичаните.
  • #16
    8 rate up comment 2 rate down comment
    до Никола ( преди 6 години )
    Етикетът MADE in GERMANY е задължителен в Англия от средата на 19 век за всичко - ***, чинии, машини, обувки и какво ли не. Целта е да се намали ползата за Гррмания - потенциален съперник - благодарение на английската подозрителност към германците. Стоките обаче са толкова добри, че се постига обратния ефект и MADE in GERMANY се продава само.
  • #15
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    изглежда ми че проблема е от БОШ