IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Собствениците на Subaru сменят името си

Fuji Heavy Industries става Subaru Corp., за да подобри разпознаваемостта си сред клиентите

Собствениците на Subaru сменят името си

В самото начало на месеца японският концерн Fuji Heavy Industries, който е собственик на марката Subaru, официално смени името си и вече се казва Subaru Corporation. Известни най-вече със своя автомобилен бизнес, FHI произвеждат също така самолети, хеликоптери и двигатели за тежката индустрия.

Собствениците на Subaru сменят името си

„Смяната на името декларира решеността на Subaru да процъфтява като марка, която носи стойност на потребителите. А когато клиентите са удовлетворени, ние виждаме щастливи лица. Искаме да окуражим хората да се усмихват и да създадем още повече фенове на Subaru,” коментира президентът и главен изпълнителен директор на компанията Ясуики Йошинага.

Японците вярват, че обединявайки отделните си бизнеси под името Subaru, ще подпомогнат растежа на компанията в международен план и ще подобрят разпознаваемостта на марката. Освен това, всичко ще стане много по-смислено, имайки предвид, чe досега компанията майка на Subaru имаше коренно различно, при това широко известно име.

FHI обявиха намерението си да се прекръстят на Subaru Corp. още през октомври миналата година. Така или иначе компанията се нуждаеше от одобрението на инвеститорите, преди да изпълни обещанието си.

Историята на компанията, която вече се казва Subaru Corp., е доста заплетена. Фирмата стартира бизнеса си като Nakajima Aircraft Company. През 1945 пренасочва усилията си от конструирането на самолети към производството на потребителска електроника, което продиктува смяната на името на Fuji Sangyo. През 1950, нов закон в Япония принуждава компанията да раздели бизнеса си в 12 отделни фирми. През 1953 пет от тях се обединяват под името Fuji Heavy Industries.

По-късно през същото десетилетие, FHI решава да навлезе в процъфтяващата автомобилна индустрия в Япония. Главният изпълнителен директор по това време измисля името “Subaru”, което е японското наименование на звездния куп „Плеяди“. Името и впоследствие логото на компанията символизират сливането на петте фирми, формиращи една голяма компания. 

Снимка: Subaru

0 от 500