Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Собствениците на Subaru сменят името си

Fuji Heavy Industries става Subaru Corp., за да подобри разпознаваемостта си сред клиентите

Собствениците на Subaru сменят името си

В самото начало на месеца японският концерн Fuji Heavy Industries, който е собственик на марката Subaru, официално смени името си и вече се казва Subaru Corporation. Известни най-вече със своя автомобилен бизнес, FHI произвеждат също така самолети, хеликоптери и двигатели за тежката индустрия.

Собствениците на Subaru сменят името си

„Смяната на името декларира решеността на Subaru да процъфтява като марка, която носи стойност на потребителите. А когато клиентите са удовлетворени, ние виждаме щастливи лица. Искаме да окуражим хората да се усмихват и да създадем още повече фенове на Subaru,” коментира президентът и главен изпълнителен директор на компанията Ясуики Йошинага.

Японците вярват, че обединявайки отделните си бизнеси под името Subaru, ще подпомогнат растежа на компанията в международен план и ще подобрят разпознаваемостта на марката. Освен това, всичко ще стане много по-смислено, имайки предвид, чe досега компанията майка на Subaru имаше коренно различно, при това широко известно име.

FHI обявиха намерението си да се прекръстят на Subaru Corp. още през октомври миналата година. Така или иначе компанията се нуждаеше от одобрението на инвеститорите, преди да изпълни обещанието си.

Историята на компанията, която вече се казва Subaru Corp., е доста заплетена. Фирмата стартира бизнеса си като Nakajima Aircraft Company. През 1945 пренасочва усилията си от конструирането на самолети към производството на потребителска електроника, което продиктува смяната на името на Fuji Sangyo. През 1950, нов закон в Япония принуждава компанията да раздели бизнеса си в 12 отделни фирми. През 1953 пет от тях се обединяват под името Fuji Heavy Industries.

По-късно през същото десетилетие, FHI решава да навлезе в процъфтяващата автомобилна индустрия в Япония. Главният изпълнителен директор по това време измисля името “Subaru”, което е японското наименование на звездния куп „Плеяди“. Името и впоследствие логото на компанията символизират сливането на петте фирми, формиращи една голяма компания. 

Снимка: Subaru

0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 3 rate down comment
    ДО Даскала ( преди 1 година )
    Тука мога да си пиша както си искам, капиш? Не ме мисли доста повече от теб класове .Ма това е друга тема.И понже нямаше какво да напишеш та това измисли.Смех смех.. те това ви е капацитета и на марката и на "разбирачите" и.Нищо де ,забавно е
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Xexe ( преди 1 година )
    И по къв черен път ще караш с тая лагерна колица то тва ще се разпадне!
  • #19
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До До До ( преди 1 година )
    "В вашето субару нито мога да натоваря 450 кг,нито да препускам с жената с разход 5, нито да тегля 1.6 тона на теглича отзад.Та дръж си субаруто моля.Не ме впечатлява.а пък 2008-ма не е чак толкова далечна.:)" Освен това, не можеш и да пишеш правилно на български, което при условие, че изказваш "компетентно" мнение, което евентуално искаш да се вземе на сериозно, е необходимо условие! Сигурно едва си избутал 8-ми клас в най-добрия случай, но инъче много ги разбираш нещатата :)
  • #18
    4 rate up comment 8 rate down comment
    До До ( преди 1 година )
    И двете коли които карам драги,са работно-ежедневни ,всяко с предимствата за класа си.Аз като вас не си возя задника в някаква кола сам оза да се возя.А нещата са купени с цел.Почти нови купени.В вашето субару нито мога да натоваря 450 кг,нито да препускам с жената с разход 5, нито да тегля 1.6 тона на теглича отзад.Та дръж си субаруто моля.Не ме впечатлява.а пък 2008-ма не е чак толкова далечна.:)
  • #17
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Абе за какви луксове и за какви ралита говорите, вие нормални ли сте??? Субару са проходими коли за хора, които карат по черни пътища. Това не са паркетници с които да се фукате пред тузарските заведения, или пък да впечатлявате пикли по безлюдни паркинги. И как изобщо може да сравнявате коли от рали шампионата със стандартни шосейни модели!!!
  • #16
    10 rate up comment 2 rate down comment
    До Ама ( преди 1 година )
    "Ама ние не възразяваме да си карате лигените,да не ни разберете погрешно.Па кой е компклесар то се вижда.Има само реални собственици и мечтатели.Вие откои сте :) и една друга прослойка Youтюбаджии..тийн..Това от клипчето като го намериш в автосалона ела да се обадиш." Приятелски да ти напомня само, че пропусна да споменеш в цялата тази тирада, че предпочиташ сто пъти да караш 15-20 годишен немски премиум, отколкото някое Субару последен модел! Рабира се, ни одобрително поклащаме глава! :)))
  • #15
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Ама ( преди 1 година )
    Ама ние не възразяваме да си карате лигените,да не ни разберете погрешно.Па кой е компклесар то се вижда.Има само реални собственици и мечтатели.Вие откои сте :) и една друга прослойка Youтюбаджии..тийн..Това от клипчето като го намериш в автосалона ела да се обадиш.
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Който е карал знае за какво иде реч. Тия коли(визирам турбо моделите) имат един проблем - по-високият разход на гориво. Който не се е докосвал говори за интериори, пластмаси и дървен дизайн. Факт е, че марката си има фенове.
  • #13
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Xexe ( преди 1 година )
    Стига сте се напъвали фенчета на ориза а ми ходете до някой чайна ресторант да похапнете!Ако ставаше нещо от тея легени щяха да продават повече от Дачия Логан поне и да не си сменят името за да го направят "по-разпознаваемо"!
  • #12
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Nev ( преди 1 година )
    "Subaru-Technica-Nurburgring24-2016-Class SP3T-Winner. Xexe tova neshto da ti govori !?" При това две години подред! А този, предполагам, че е само един комплексар плюещ по марката, е имал ежентуално реален досег с някакво СУбару поне от преди 15 години. ОПределено и представа си няма за какво става на въпрос с последните модели, а и преди това! Виж интериора и екстрите на едно съвременно Суби, и после сравни по цена, коя марка ти предлага същото?