IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Собствениците на Subaru сменят името си

Fuji Heavy Industries става Subaru Corp., за да подобри разпознаваемостта си сред клиентите

Собствениците на Subaru сменят името си

В самото начало на месеца японският концерн Fuji Heavy Industries, който е собственик на марката Subaru, официално смени името си и вече се казва Subaru Corporation. Известни най-вече със своя автомобилен бизнес, FHI произвеждат също така самолети, хеликоптери и двигатели за тежката индустрия.

Собствениците на Subaru сменят името си

„Смяната на името декларира решеността на Subaru да процъфтява като марка, която носи стойност на потребителите. А когато клиентите са удовлетворени, ние виждаме щастливи лица. Искаме да окуражим хората да се усмихват и да създадем още повече фенове на Subaru,” коментира президентът и главен изпълнителен директор на компанията Ясуики Йошинага.

Японците вярват, че обединявайки отделните си бизнеси под името Subaru, ще подпомогнат растежа на компанията в международен план и ще подобрят разпознаваемостта на марката. Освен това, всичко ще стане много по-смислено, имайки предвид, чe досега компанията майка на Subaru имаше коренно различно, при това широко известно име.

FHI обявиха намерението си да се прекръстят на Subaru Corp. още през октомври миналата година. Така или иначе компанията се нуждаеше от одобрението на инвеститорите, преди да изпълни обещанието си.

Историята на компанията, която вече се казва Subaru Corp., е доста заплетена. Фирмата стартира бизнеса си като Nakajima Aircraft Company. През 1945 пренасочва усилията си от конструирането на самолети към производството на потребителска електроника, което продиктува смяната на името на Fuji Sangyo. През 1950, нов закон в Япония принуждава компанията да раздели бизнеса си в 12 отделни фирми. През 1953 пет от тях се обединяват под името Fuji Heavy Industries.

По-късно през същото десетилетие, FHI решава да навлезе в процъфтяващата автомобилна индустрия в Япония. Главният изпълнителен директор по това време измисля името “Subaru”, което е японското наименование на звездния куп „Плеяди“. Името и впоследствие логото на компанията символизират сливането на петте фирми, формиращи една голяма компания. 

Снимка: Subaru

0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 4 rate down comment
    до безмозъчния ( преди 7 години )
    Момче може да си ти, аз не съм отдавна ,когато има разглабях карбураторите на автомобилите ти си бил в детската градина.*** хайде.Жив 3.6 в момента нито ще купиш в европа нито се търкала из улиците.Трошлив лиген никога не ми е бил присърце.За американски комплектовки хич и не думай.Глупоси викаш,значи не е истина трошливия дизел, и легендите за маслата..хайде звънни на вносителя за БГ и заяви колянов вал за дизеловия боксер.Не забравяй да постнеш отговора тук.Верно си безомозъчен.
  • #10
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Xexe ( преди 7 години )
    Да не говорим че изобщо ги и няма в Рали Шампионата от 2008-*** някъде (не че преди Ситроен и Пежо не ги биеха по ралитата) та и тая реклама с рали автомобилният спорт е смешна.
  • #9
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Мнение ( преди 7 години )
    Понеже съм карал 3,6 литровия двигател, само ще кажа, че харчи между 23 и 25 градско и ще спра до там. Аналогичния Лексус, който имах харчеше до 19 на сто градско и то ако много го настъпвам. Субаро е стабилно на пътя, но нито е достатъчно бързо, нито има и помен от лукс.
  • #8
    11 rate up comment 5 rate down comment
    thebrainless ( преди 7 години )
    Ами имат 3.6 двигател, но кой да знае... Части нямало, ала бала... Момче, ти да не идваш от 90-те? Очевидно нищо не знаеш за Субару, но пък плещиш доста глупости...
  • #7
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Боксер та боксер.. освен Порш дето ги прави като хората всичк одруго са консерви.Субару не могат да излезнат от 2-та литра на боксер, що нямат 3.6? Стигнали са тавана и дотам.В моторния отсек няма грам шумоизолация..бедствен лиген.Надценени,части няма, сложиш му средна хубост масло,то се баталяса мотора.Рентабилност =0.И при тях го има вируса на лекия лиген.Спартанско за да е леко,за да върви.А че главата ти стане на кофа след 400 км..
  • #6
    14 rate up comment 18 rate down comment
    Xexe ( преди 7 години )
    Вярно е че субару са мнооого надценени коли!Самото име като кажеш и ооо субари все едно някой е видял леля си!А вътре са един пластмаси едни тапицерии в стил автобус чавдар едни копченца в стил ТВ Велико Търново едни ялови двигатечета.Какво толкова припадат по тях да се чуди човек!
  • #5
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Барака корпорейшън. Те и сега са си разпрознаваеми, бучат трещат, вътре пласмаса от бутилки кола. Ко им е???
  • #4
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Striker ( преди 7 години )
    Порше отдавна се оакаха, откакто правят недоразумения като Кайман, Кайен и подобни соцваген ***.
  • #3
    14 rate up comment 8 rate down comment
    NEV ( преди 7 години )
    Субару и Порше са единствените марки, които правят коли с боксерни двигатели и четворно задвижване и то много добре! Адмирации за което!
  • #2
    27 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Па и аз си помслих, че си поумнял поне мъничко, и IQ-то ти е станало поне колкото температурата в стаята, ама нейсе!