IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ежедневна такса за дизелите в 35 британски града

Максималната сума ще е 20 лири на ден

Ежедневна такса за дизелите в 35 британски града

Великобритания може да открие нова глава във войната срещу дизелите, ако се приеме новото предложение на правителството на Тереза Мей за ежедневна такса върху автомобилите с дизелови двигатели.

Ежедневна такса за дизелите в 35 британски града

Предложението е за въвеждането на „данък върху вредните вещества”, който може да стигне до 20 лири на ден и ще се прилага в 35 града в Обединеното кралство. Новите дизели може и да се измъкнат от плащането на новата такса, но се очаква, че собствениците на по-стари автомобили и бусове, камиони и автобуси ще трябва да я плащат. Решаващо ще е това дали автомобилът отговаря на нормите за вредни емисии.

Това предложение на правителството се смята за по-доброто решение на ситуацията, тъй като другият вариант беше да се въведе данък върху всички дизели. Веднага обаче се появиха обосновани притеснения, че това ще се отрази негативно на пазара на автомобили в страната.

Ежедневна такса за дизелите в 35 британски града

Таксата ще е най-висока за десетте най-засегнати от замърсяването на въздуха градове и целта й е както да бъдат обложени автомобилите, замърсяващи въздуха, така и да се намали замърсяването, ако собствениците им решат да избегнат това облагане.

В Лондон вече има такава такса – 5 лири и ако се въведе още една, водачите на по-стари автомобили ще трябва да плащат два пъти, за да стигнат до центъра на британската столица.

Според вестник The Times, новата такса ще засегне около 10 милиона автомобили във Великобритания.

0 от 500
  • #21
    2 rate up comment 0 rate down comment
    пена ( преди 2 години )
    Перник ще се напълни с таратайки на нафта със десен волан. След това ще се напълни и пернишката ракова болница.....
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Русия ( преди 2 години )
    Мизерници!! 20 години ни обясняваха колко е изключителна и не виждана тая нафта, а сега се правят на ударени. Франсетата тоже. Най-елементарният начин е увеличаване на акциза,а не забрани. Щото вие натрапихте тоя дизел с евтиният акциз за сметка на бензина.
  • #19
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    И кво стана с дизелите ве мишки! Не3що май чисти, икономични и много вървежни бяха, докато ви облъчваха загладените мозъчета! Сега обаче лъжите и манипулациите излязоха и нещата лека-полека ще си дойдат на мястото. Какво ли ще правят любителите на нафтовите печки се питам. Ще се хвърлят ли от някъде или ще се гърмят? Питам заради форумното ВАГ-фенче, защото ми стана жал за него. Толкова време да ни убеждава колко са хубави дизелите, а в един момент да му го слагат двоен.
  • #18
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Доказано е че единственото чисто гориво е метана. А автомобил снабден с пропан бутан е с 20% по чист от бензиновия еквивалент, или общо взето нищо. Ако говорим за 20+ годишни талиги, може и да мина над 50-60%, но за новите няма начин Та по добре дизел с разход от 4.5-5, както са направили твоите познати, стига да не е някакъв дарак на 20г
  • #17
    11 rate up comment 1 rate down comment
    До Камен ( преди 2 години )
    Почти съм съгласен с теб с изключение на едно. Толкова са бедни българите, че могат да дават по 20000-25000лв за дърта имиджова ***, но не могат да ги похарчат за нов автомобил от по-нисък клас, както правят хората в богатите държави.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    d ( преди 2 години )
    Дам, съгласен съм с всички.
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Spyker ( преди 2 години )
    Какво трябва да правим? Кой има достатъчно средства евдва ли ще предпочете да пали печка пред отопление на ток. Междо др се топля с климатик да не почнеш да ме обвиняваш за това. Колкото до въртящия момент където има нужда да се ползва дизел, но да се карат масово Корси и Фиести на нафта ми изглежда малко смешно а масовия случай е такъв. А понеже статята е за UK може да видиш отстъпките за пропан бутан какви са там, тук няма никакви за пример.
  • #14
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Sпайкърчо ( преди 2 години )
    ..като изкараш от кой и да е пропан-бутанов мотор 320-350 нютона ела да се обадиш.Демагоия и цинизъм има навсякъде, дори и в форумите.Борбата с газовете не минава през автомобилите,но понеже са най-низшата и чувствителна форма на замърсяване политиците се целят в нея.Софиянци ревахте срещу Кремиковци, е няма го,е по чист л истана въздуха,ми не.Примери много могат да се дават.Аз пък искам всеки дом с клима за 2500-3000 лв.И не искам печки и кюнци да им дишам мизерията. Ко прайм?
  • #13
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Spyker ( преди 2 години )
    Междо другото именно след четене на такива и подобни форуми преди години сега доста мои познати смениха "селските" коли на пропан-бутан дсота по "реномирани" дизелови еквиваленти (предимно 15+ годишни) главно от марките на VAG защото тогава се ширеше мнението че това е върха на качеството и най-високо ниво в социалното положение но това е друга тема.
  • #12
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Spyker ( преди 2 години )
    А защо никой не споменава пропан-бутана като евтина екологична алтернатива. Продукта от горенето е вода и е по екологично и от бензина. Но преди години в тоя форум точно, само като споменеш за газ и всички викваха в един глас каква селения, прошляци, бомби, къде сте тръгнали да карате коли като нямате пари. Тогава тука 90% процента разправяха как си пълен *** да си сложиш газ вместо да си купиш един икономичен дизел да ти гори 4.5-5. Сега нямаше ли да е по добре тия с дизелите да бяха на газ?