Китайските клиенти на Alfa Romeo демонстрираха рекорден интерес към новия модел Giulia и купиха 350 коли за точно 33 секунди.
Успешната търговска операция беше осъществена от онлайн платформата Tmall, която е собственост на гиганта Alibaba, а разпродажбата на италианските седани беше част от промоцията Tmall Super Brand Day и маркира завръщането на марката на местния пазар.
290 от тези коли са версия Milano с 2-литров бензинов турбо мотор, а цената им китайски юани се равнява на 62 900 долара.
Другите 60 автомобила обаче са много по-интересни – те са от версията Quadrifoglio Verde с мощност 510 конски сили и цена 149 000 долара, което в Китай се равнява на малко над 1 милион юана.
Това е втората успешна разпродажба на марка на FCA на платформата Tmall. През март миналата година Maserati продаде 100 бройки Levante за 18 секунди, като използва абсолютно същата схема, като цената на всеки един от автомобилите беше 146 000 долара.