IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Официално: Toyota сдаде първото място на VW

Японците не са номер 1 в света за пръв път от бедствието във Фукушима

Официално: Toyota сдаде първото място на VW

След четири години на върха като най-голям световен производител на автомобили, Toyota Motor отстъпи тази позиция на Volkswagen Group. Окончателното потвърждение дойде от публикуваните официални данни на японците за продажбите през 2016.

Официално: Toyota сдаде първото място на VW

През изминалата година Toyota e пласирала с 1.3% повече автомобили в сравнение с 2015, но общата им бройка от 10.2 милиона е с почти сто хиляди под тази на Volkswagen Group. В сметката се включват и дъщерните марки Daihatsu и Hino.

Toyota изпревари GM в края на миналото десетилетие след близо 80 години водачество на американците, и досега задържаше уверено първата позиция с мимолетно прекъсване през 2011, предизвикано от опустошителното земетресение в Япония и аварията във Фукушима.

Парадоксално е, че VW успя да постигне отдавна лелеяната цел за глобално лидерство тъкмо в годината след Дизелгейт - скандала, който според повечето анализатори бе породен тъкмо от амбицията на германците на всяка цена да станат номер 1.


 

Тагове: toyota volkswagen 2016
0 от 500
  • #12
    16 rate up comment 11 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Какви глупости бе, ВАГи? Всичко което съм написал са категорично доказани факти. А Дошо.. явно те е комплексирал сериозно, щом навсякъде ти се привижда.
  • #11
    11 rate up comment 11 rate down comment
    спри се бе ( преди 7 години )
    Швабен зи каскен - или по известен , като дошоспри да пеееш едни и същи глупостина тия простотии само ти се връзваш
  • #10
    20 rate up comment 11 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    А ВАГ са чумата на автомобилостроенето - едни от май-големите отровители в съвременната история. Неслучайно половината им мениджмънт ги чакат заповеди за арест и не смеят да и подадат носовете извън Европа. А корумпирана Европа и отказа й да търси сметка за престъпленията на ВАГ е единствената причина ВАГ да не са фалирали досега. Практически, те са пътници, защото няма как да наваксат технологичната си изостаналост.
  • #9
    21 rate up comment 12 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Политиката на Тойота винаги е била насочена към качествения технологичен продукт. Това е и причината да е превърнат в най-големия производител. Преди няколко години Тойота реши да се концентрира върху ефективно производство и високи печалби, наместо големите обеми на производство. В резултат оперативната им печалба е около 3 пъти по-висока от тази на ВАГ.
  • #8
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ами те доказаха, че и бензиновите им автомобили са имали такъв софтуер ама ги прикриха в Европа и се затиши всичко.
  • #7
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Сега им трябва един бензингейт и ще стигнат кота 20 милиона продажби на година.
  • #6
    18 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    така ли доше стана смениха си политиката :)закриват моделиработни места....ако така се прави качество- здраве му кажимного милионни сервизни акции за автомобили причиняващи смърт ....рекордни глоби за укриване на дефекти причиняващи смърт - много бързо забрави тия факти
  • #5
    27 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това е в резултат на политиката на Тойота, която преди 2 години беше изменена и вместо да правят възможно най-много автомобили и да продават се насочиха към мерки за подобряване на качеството за оправдаване на очакванията на клиентите.Докато VW приеха точно обратната политика - възможно най-евтиното и некачественото, но с реклама да се продава.Този метод дава много кратки резултати и ще ядат дървото много скоро. В Китай, като ги усетят и тям, че са *** и им свършва "царството".
  • #4
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тепърва ще има размествания. Скоро Хюндай-Киа ще се борят за първато място. А ФВ не навлязот ли бързо в електрическия "сектор" ще бират много ядове. Това сътресение може до им е само от полза ! губят 20/30 млд. но ще се преструктурирот изцяло. Което е добре за Европа, ще се запазят много работни места, че при фалит ще е кошмар за Германия.
  • #3
    42 rate up comment 6 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 7 години )
    бих предпочел автомобилните компании да се борят за качество, а не за количество...