IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault Megane е Кола на година в България

20-ите юбилейни награди на Прес Авто Клуба бяха връчени снощи

Renault Megane е Кола на година в България

Новото Renault Megane е Автомобил на годината у нас за 2017, стана ясно на финала на организирания от Прес Авто Клуб България конкурс.

Renault Megane е Кола на година в България

Най-престижните автомобилни награди в страната бяха връчени за юбилеен 20-и път на церемония в Sofia Ring Mall снощи.
Megane спечели основната категория на конкурса със солиден аванс пред Volvo S90 - 147 срещу 111.5 точки. Челната петица допълниха Mercedes E-Class (107.5), Citroen C3 (85.5) и Suzuki Baleno (43.5).

Вижте нашия тест на Renault Megane във видеото:



В категория "Кросоувър на годината" спечели Skoda Kodiaq (153.5), отново с внушителен аванс пред втория - Jaguar F-Pace (101.5). По-нататък се наредиха Seat Ateca, Peugeot 3008 и Ford Edge. Можете да видите нашия тест на Kodiaq тук.

Nissan Navara спечели убедително в категорията "Многофункционален автомобил на годината", с 45 аванс пред друг пикап - Toyota Hilux. До финалната петица стигнаха също Citroen Jumpy, Peugeot Expert и Great Wall Steed 6. Тук ще откриете нашия тест на Navara.

Само 1.5 точки разделиха победителя в категорията "Премиум" - Volvo S90, от Jaguar F-Pace. На още четири точки зад тях остана новата Е-класа на Mercedes. В петицата са още  Jaguar XF и
Lexus RX450h.

Citroen C3 (129 точки) бе определ за Градски автомобил на годината, изпреварвайки
Hyundai i20 Active (104), Suzuki Ignis, Mini Cabrio и Audi Q2.

Renault Megane е Кола на година в България
Hyundai Ioniq (на преден план) е "Еко автомобил на годината", а Citroen C3 (зад него) - "Градски автомобил"

В категорията "Еко автомобил на годината" победител е хибридната версия на Hyundai Ioniq (125.5), пред Volvo XC90 T8 (111.5), BMW 330e, BMW 225xe и Toyota Prius.

Наградите "Автомобил на годината" се връчват от Прес Авто Клуб България - организацията на автомобилните журналисти в страната, която включва и екипа на Automediа. Тази година номинираните автомобили достигната рекордната бройка 50. Поименният вот на журито ще бъде публикуван в близките дни на сайта на клуба.

20-ото юбилейно издание на конкурса бе подкрепено от OMV, Уникредит Лизинг и София Ринг Мол.
               

0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Браво, чудесен конглокс се е получил...
  • #5
    16 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    мерси боку на ренонакупиха ни служебни мегани за 2 години тези кои са толкова зле, че все едно са на 30 години карани в афганистан от талибаниа не е като да не си пазя моята, хлопа, тропа, скърца, жабката не се затваря още от 6 месец , седалката ми се клати все едно сум 150 кила , а съм 80.....задната врата тропа дори и по гладък асфалт като карам..... с една дума ТРАГЕДИЯ !
  • #4
    22 rate up comment 8 rate down comment
    Ммм ( преди 7 години )
    Пишеш и си толкова убеден,защото си пробвал лично или така мислиш.Мисля че така ти се иска, но това не отговаря на истината и поради това не пиши глупости.
  • #3
    10 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Изглежда много безлично.Напомня на ауди,сеат,киа, и още няколко други марки.Защо всички почнаха да копират ауди.фолксваген и сеат като дизайн?Хората харесват немските коли защото са здрави и са сглобени добре от качествени материали.Ако си останат с качеството на старото рено с разпадащите се пластмаси след 60 хил.км и 2-3 години дори и френският патриотизъм няма да ги спаси.20 годишен голф има по-качествена пластмаса и сглобка от 3 годишен меган.И не му дрънкат вратите нито седалките му хлопат.
  • #2
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    няма що !
  • #1
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Loco ( преди 7 години )
    предполагам, че реното печели срещу волво и мерцедес с доста по-нормалната си цена. Както и Шкодата срещу ягуара, макар че на мен Сеат атека, който е реално същата кола като шкодата, ми харесва малко повече като дизайн