Външността на автомобила често може да лъже, тъй като той изглежда съвсем обикновено, но под капака му се крие почти състезателен двигател. Примери за такива модификации има при повечето големи производители. Предлагаме ви 11 машини, за чиито истински възможности малцина знаят, въпреки че почти сигурно са ги виждали на пътя.
11 коли с неподозирани качества (ГАЛЕРИЯ):
ВАЗ-21079
Цифрата 9 показва, че под капака на тази „седица” се крие малко по-особен двигател. През 1974 г. АвтоВАЗ пуска ванкелов мотор, заради който е създадено дори специално бюро. В началото той развива 70 к.с., но през 1983 г. е напълно преработен. Двигателят вече е с обем 1308 куб.см, като разполага със 140 к.с. Ресурсът на този агрегат е много по-малък – под 100 000 км. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 10 секунди. Почти всички автомобили с такъв мотор се ползват от КГБ и МВР. В днешно време оцелелите машини от този тип се броят на пръсти.
Цифрата 9 показва, че под капака на тази „седица” се крие малко по-особен двигател. През 1974 г. АвтоВАЗ пуска ванкелов мотор, заради който е създадено дори специално бюро. В началото той развива 70 к.с., но през 1983 г. е напълно преработен. Двигателят вече е с обем 1308 куб.см, като разполага със 140 к.с. Ресурсът на този агрегат е много по-малък – под 100 000 км. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 10 секунди. Почти всички автомобили с такъв мотор се ползват от КГБ и МВР. В днешно време оцелелите машини от този тип се броят на пръсти.