Tesla, Porsche, Audi и Subaru запазват местата си в Топ 4 на класацията за удовлетвореност на клиентите, изготвяна от уважаваното Consumer Report.
Тази информация едва ли е изненадала някого. Изненадата е 8-ото място на Chrysler, но обяснението всъщност е, че клиентите са доволни най-вече от минивановете на масовия американски производител, докато леките му автомобили не се радват на особено одобрение.
Последната позиция зае FIAT – 29-о мято. Другите марки на FCA са малко по-напред: 17-о място за Ram, 23-о за Dodge и 25-о за Jeep.
Отделно от това обаче се прави и проучване за кои автомобили клиентите съжаляват, че са ги купили. Тук FCA доминира с няколко модела, но не успява да заеме първото място. Все пак, за покупката си силно съжаляват собствениците на Jeep Compass, Dodge Dart, Chrysler 200 и Dodge Grand Caravan.
Първото място обаче е запазено за Acura ILX – неочакван провал на модела на луксозната марка на Honda. Недоволството на собствениците на ILX се породила основно от това, че срещу доста повече пари те на практика са получили Honda Civic.
Изследването на Consumer Report включва автомобили от моделните години от 2014 и 2017, а в него са участвали собственици на над 300 000 коли.