IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първи впечатления от новото Audi A4

Очакваното ново поколение на Audi A4, най-продаваният от дълго време модел на фирмата от Инголщад, вече е факт. Журналисти от много страни на света имаха възможност да изпитат новата А4 по пътищата на Сардиния с всичките пет двигателя, предлагани с модела.

Първи впечатления от новото Audi A4
Първото впечатление от новото Audi A4 е сякаш промените не са много и автомобилът е преминал само през по-обстоен фейслифт.

Много бързо обаче се разбира, че това не е така и колата е претърпяла съществени промени. Първо размерите са променени, новото поколение е станало по-голямо. Това се чувства най-вече вътре в купето. Дължината на А4 е 4700 мм или е пораснала със 110 мм в сравнение със сегашното поколение. 

Предната ос е изместена със 154 мм напред и така междуосието е нараснало до 2808 мм. Това се усеща най-вече от пътниците на задната седалка, където мястото за краката им е с 30 мм повече. Това променя комфорта за всички пътуващи в автомобила и го вдига на равнище различно от досегашното. 


Новата А4 е получила доста добро оборудване и системи от по-високите класове модели на фирмата. Например bluetooth връзка, помощник за паркиране с камера за наблюдаване пространството зад автомобила (Audi Parking System Advanced), аудиосистема от Bang & Olufsen Sound System. 

Може да бъде поръчана като екстра и системата за динамично управление (Audi Dynamic Steering), която предлага три режима на работа на кормилната уредба – „комфорт”, „класик” и „динамик”. Особено впечатляващо е поведението на автомобила при режим „динамик”, при който се налага волана да се върти много по-малко. Промяната при преминаване на слалом през наредени препятствия при този режим и без него наистина е драматична. 


Наред с това се предлага и изпитаната система Audi Drive Select, която координира при определени условия работата на двигателя, на скоростната кутия и твърдостта на окачването. Съвършенствата на системата за стабилизация ESP се прояви при изпитания, при които едната страна на автомобила се движи по сух път, а другата по мокър. 

Не липсва и системата Audi Line Assist, която следи за лентата на движение и непринуденото й напускане. Когато това става, системата „събужда” водача с вибрации на волана. 


Новата А-4 ще се предлага на пазара първоначално с пет двигатели. 1.8 TFSI, 160 к.с, максимален въртящ момент 250 Nm, среден разход 7.1 литра на 100 км; 3.2 FSI V6, 265 к.с., 330 Nm, среден разход 9.2 литра на 100 км; 2.0 TDI Common-rail 143 к.с., 320 Nm, среден разход 5.5 литра на 100 км; 2.7 TDI (с осем степенна скоростна кутия multitronic) 190 к.с., 400 Nm, среден разход 6.6 литра на 100 км и 3.0 TDI - 240 к.с., 500 Nm, среден разход 6.9 литра на 100 км. 

Цената на новото Audi A4 започва в Европа от 31 000 евро.
0 от 500
  • #2
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Konstantin ( преди 16 години )
    Колата определено си изглежда на ниво лимузина, като всички Ауди-та досега. Нека се върнем на факта, че най-вероятно не е добра идея да бъде карана в България, заради алуминиевите носачи, които обичат да се разбиват.Пише се Bang & Olufsen.
  • #1
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Тук са изсипани всички екстри на колата, а истинско впечатление на шофьора няма!