IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го и първия SUV на Alfa Romeo

Stelvio излиза на пазара през 2018 с 505 коня максимална мощност и 285 км/ч

Ето го и първия SUV на Alfa Romeo
Alfa Romeo представи първия SUV модел в историята си, който се казва Stelvio и ще излезе на пазара като модел от 2018 г. Официалният дебют на колата се състоя в сряда на автомобилното изложение в Лос Анджелис, където Stelvio внесе италиански шик и автомобилна страст, от която отчаяно се нуждае класът на компактните луксозни SUV модели.

Alfa Romeo най-накрая представи Stelvio
 
Alfa Romeo Stelvio е кръстен на едноименното италианско градче, разположено в Алпите, близо до границата с Швейцария. Въпреки това, името е по-известно с прохода Стелвио, който е смятан за един от най-добрите пътища за каране в света, тъй като комбинира страховити обратни завои с промяна в денивелацията и разкошни гледки.
 
Със своя Stelvio, Alfa Romeo представя SUV версия на своята платформа за модели със задно предаване, наречена Giorgio. Припомняме, че архитектурата дебютира на борда на седана Giulia. Сред основните преимущества на платформата са ниското тегло, ниският център на тежестта и впечатляващите внедрени в нея технологии. Базата е подходяща и за автомобили с двойно задвижване на колелата, каквито ще бъдат всички версии на Stelvio.

Alfa Romeo най-накрая представи Stelvio
 
Разбира се, от Alfa Romeo не си губят времето и представят модела във върховата му версия Quadrifoglio. Автомобилът от снимките е уникален в своя сегмент, но скоро ще получи силна конкуренция в лицето на BMW X3 M, Jaguar F-Pace SVR и Mercedes-AMG GLC63.
 
Мощността от 505 к.с. и 600 Нм максимален въртящ момент се осигурява от туин-турбо 2.9-литров V6 двигател – същият, който задвижва и Giulia Quadrifoglio. Тук той е комбиниран с 8-степенна автоматична трансмисия с пера зад волана, която помага на компактния кросоувър да се ускори от 0 до 100 км/ч за 3.9 секунди, както и до максимална скорост от 285 км/ч.

Alfa Romeo най-накрая представи Stelvio
 
Под версията Quadrifoglio ще бъде разположено стандартното Stelvio и по-добре оборудваното Stelvio Ti (Turismo Internazionale). Те ще бъдат оборудвани с идентични 2.0-литрови 4-цилиндрови двигатели с турбокомпресор и мощност от 280 к.с. и 413 Нм. Тези варианти също са комбинирани с 8-степенна автоматична трансмисия, 18-инчови джанти стандартно (19- и 20-инчови колела се предлагат срещу доплащане), карбонов карданен вал, кожени тапицерии, автоматичен заден капак, паркинг асистент и камера за обратно виждане.

Alfa Romeo най-накрая представи Stelvio
 
В интериора има два основни контролера, разположени на волана. Единият от тях позволява на шофьора да избира от няколко режима на работа – Dynamic, Natural, Advanced Efficiency и Race (само за версията Quadrifoglio).
 
Вторият контролер е за управление на мултимедийната система, която има 6.5-инчов дисплей (8.8-инчов срещу доплащане). Освен това, на централната конзола Stelvio разполага със специален тъчпад, който разпознава различни жестове и ръкописни символи. Всички нива на оборудване ще предлагат 7-инчов дисплей между основните уреди зад волана.

Производството започва в идните седмици във фабриката на Fiat Chrysler Automobiles в Касино, Италия. Първите коли ще пристигнат в шоурумите в средата на 2017 г. 

Снимки: Alfa Romeo

Тагове: alfa romeo suv stelvio
0 от 500
  • #14
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Хайде пак празни приказки . Скоро и най-доброто време на Нюрбургринг ще запише в класът си,вярвам в Алфа те вървят напред и нагоре >>>
  • #13
    7 rate up comment 16 rate down comment
    Боже ( преди 7 години )
    Само аз не правя джипове вече. Като гледам с какво се конглокира загинала е алфичката. Освен някой много запален алфист и то богаташ което е рядко явление не знам какъв пазар ще има.
  • #12
    11 rate up comment 19 rate down comment
    Отново ( преди 7 години )
    Парата в свирката. Колкото Алфа Джулия срещате по пътищата,толкова ще срещате и това. ФСА реално е в много тежко финансово положение и ако не се "ожени" спешно за ГМ или Даймлер Бенц е свършена до 2-3 години.Макароне й разказа играта.
  • #11
    4 rate up comment 14 rate down comment
    fermera ( преди 7 години )
    Добре изглежда на снимките,но лично аз съм резервиран.Това е първия СУВ на марката и ще страда от някои детски спомени.Има и голяма дупка в моделите.Топ версията с доста мощна за управление без умения,а и цената ще бъде над 150к лева.По малкия двигател доста са го надули и едва ли ще има голям ресурс.Аз лично ще си купя СУВ без огледала и помощни системи за самоуправление.Мисля че през 2018 ще има богат избор.
  • #10
    24 rate up comment 5 rate down comment
    Наблюдател ( преди 7 години )
    Алфа прави втора поредна крачка в правилната посока. Дано новите Алфи са така надеждни, колкото са спортни и красиви!
  • #9
    10 rate up comment 10 rate down comment
    bmw e60 ( преди 7 години )
    Харесва ми. Обаче остава въпроса с качеството. Имам големи съмнения.
  • #8
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Enzo ( преди 7 години )
    RRE435i, много си пристрастен. Не бива така. Невярно е, че дизайнът на екстериора на Леванте е лош. Напротив. Но на фона на Х5, Х6 и GLE, е факт, че не изпъква като по-красив. А интериорът му е наистина далеч от изброените в този клас. Алфата обаче е по-красива. Прилика със задницата на Леванте има, но е много по-добре направена, изглежда супер отвсякъде. И е много по-красива и различна от Х3, Q3, GLC. БМВ са страхотни и лидер в премиум сегмента, и все пак има и други марки. Тесла обаче...НЕ
  • #7
    30 rate up comment 3 rate down comment
    До Любопитен ( преди 7 години )
    Аз, като собственик на Волво, мога да потвърдя твойте наблюдения.Волво не са онези нечупливи машини от 60-те,70-те,80-те и началото на 90-те години.Станали са като абсолютно всяка една марка, тоест слеват модерните тенденции да те карат да ходиш в сервиза регулярно.И това е така с всяка една марка, а не само с Волво!Преди това имах Хонда Сивик и тя изобщо не беше толкова здрава, както ми я описваха, преди да си купи.Надеждни коли няма вече.Колкото по-рано го осъзнаете, толкова по-добре.
  • #6
    27 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Как все Alfa им е виновна, на нашите шофЕри?В Германия си им навъртат по 400 000км., на дизела и на бензина!Все нещо ви пречи на вас.
  • #5
    31 rate up comment 5 rate down comment
    Любопитен ( преди 7 години )
    Интерсно ми е доколко си запознат с надеждността на Волво?Защото аз имам наблюдения и те изобщо не потвърждават мита за надеждност.