Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ето го и първия SUV на Alfa Romeo

Stelvio излиза на пазара през 2018 с 505 коня максимална мощност и 285 км/ч

Ето го и първия SUV на Alfa Romeo
Alfa Romeo представи първия SUV модел в историята си, който се казва Stelvio и ще излезе на пазара като модел от 2018 г. Официалният дебют на колата се състоя в сряда на автомобилното изложение в Лос Анджелис, където Stelvio внесе италиански шик и автомобилна страст, от която отчаяно се нуждае класът на компактните луксозни SUV модели.

Alfa Romeo най-накрая представи Stelvio
 
Alfa Romeo Stelvio е кръстен на едноименното италианско градче, разположено в Алпите, близо до границата с Швейцария. Въпреки това, името е по-известно с прохода Стелвио, който е смятан за един от най-добрите пътища за каране в света, тъй като комбинира страховити обратни завои с промяна в денивелацията и разкошни гледки.
 
Със своя Stelvio, Alfa Romeo представя SUV версия на своята платформа за модели със задно предаване, наречена Giorgio. Припомняме, че архитектурата дебютира на борда на седана Giulia. Сред основните преимущества на платформата са ниското тегло, ниският център на тежестта и впечатляващите внедрени в нея технологии. Базата е подходяща и за автомобили с двойно задвижване на колелата, каквито ще бъдат всички версии на Stelvio.

Alfa Romeo най-накрая представи Stelvio
 
Разбира се, от Alfa Romeo не си губят времето и представят модела във върховата му версия Quadrifoglio. Автомобилът от снимките е уникален в своя сегмент, но скоро ще получи силна конкуренция в лицето на BMW X3 M, Jaguar F-Pace SVR и Mercedes-AMG GLC63.
 
Мощността от 505 к.с. и 600 Нм максимален въртящ момент се осигурява от туин-турбо 2.9-литров V6 двигател – същият, който задвижва и Giulia Quadrifoglio. Тук той е комбиниран с 8-степенна автоматична трансмисия с пера зад волана, която помага на компактния кросоувър да се ускори от 0 до 100 км/ч за 3.9 секунди, както и до максимална скорост от 285 км/ч.

Alfa Romeo най-накрая представи Stelvio
 
Под версията Quadrifoglio ще бъде разположено стандартното Stelvio и по-добре оборудваното Stelvio Ti (Turismo Internazionale). Те ще бъдат оборудвани с идентични 2.0-литрови 4-цилиндрови двигатели с турбокомпресор и мощност от 280 к.с. и 413 Нм. Тези варианти също са комбинирани с 8-степенна автоматична трансмисия, 18-инчови джанти стандартно (19- и 20-инчови колела се предлагат срещу доплащане), карбонов карданен вал, кожени тапицерии, автоматичен заден капак, паркинг асистент и камера за обратно виждане.

Alfa Romeo най-накрая представи Stelvio
 
В интериора има два основни контролера, разположени на волана. Единият от тях позволява на шофьора да избира от няколко режима на работа – Dynamic, Natural, Advanced Efficiency и Race (само за версията Quadrifoglio).
 
Вторият контролер е за управление на мултимедийната система, която има 6.5-инчов дисплей (8.8-инчов срещу доплащане). Освен това, на централната конзола Stelvio разполага със специален тъчпад, който разпознава различни жестове и ръкописни символи. Всички нива на оборудване ще предлагат 7-инчов дисплей между основните уреди зад волана.

Производството започва в идните седмици във фабриката на Fiat Chrysler Automobiles в Касино, Италия. Първите коли ще пристигнат в шоурумите в средата на 2017 г. 

Снимки: Alfa Romeo

Тагове: alfa romeo suv stelvio
0 от 500
  • #24
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Enzo ( преди 2 години )
    Иначе Стелвио-то е просто... нямам думи! Най-якият SUV в този клас!!!
  • #23
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Enzo ( преди 2 години )
    Факт!Точно това винаги съм казвал.Имал съм,карал съм,поддържал съм Алфа.Знам го това.Но не може да не се мисли и за това,че колите трябва да се продават,брандът трябва да печели от това,за да се развива.Ако не го прави-фалира.Просто е и качеството на колите е без значение ако мениджърските екипи не струват.Доказателството-бях алфист,но не можех да ги чакам вечно.Минах на БМВ и едва ли ще се върна пак към Алфа.БМВ няма да ме изпуснат - те просто знаят как и да продават това, което произвеждат.
  • #22
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Poweeeeer! ( преди 2 години )
    Enzo, така е за Auto Italia, ама това, че нашият дилър е пълна трагедия и му е през онзаи работа дали изобщо ще продаде някоя кола няма нищо общо с качествата на автомобилите.
  • #21
    10 rate up comment 2 rate down comment
    v1per ( преди 2 години )
    Много истина има в думите на Enzo! Да отбележа само, че е подобрила рекорда на Cayenne Turbo S на северната дъга!
  • #20
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Enzo ( преди 2 години )
    И за да не съм голословен,ето ви начин за проверка на нещата,които съм написал по-долу в три лесни стъпки:1.Влезте в сайта на Алфа на БГ и го разгледайте.Допреди седмица бяха написали"Емблематичен италиЯнски дизайн"и седя тяка една година. 2.Опитайте се да се свържете с тях по телефона. 3.Поискайте да Ви пратят оферта,за да видите как,колко бързо и дали изобщо ще стане.И това е така навсякъде. А след това пробвайте същите неща в дилър на БМВ.И веднага ще схванете разликата между земята и луната!
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Fermer, това да ти изглежда като кола за пренасяне на бали със сено за офците? Вдигнатият вариант на 156 Q4, имал не лоши офроуд качества, преди години се бях засилил да го взимам, но взех Субару Аутбек. Това само съм го чел, нямам лични впечатления.
  • #18
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Enzo ( преди 2 години )
    Не сте прави! Не защитавайте мениджмънта на Фиат Групата, защото именно той има потенциала да съсипе и Феррари. Това им е единственият, но ОГРОМЕН и очевидно абсолютно непреодолим проблем. Няма как да видим Джулия в БГ, защото тя изобщо не се предлага за поръчка от официалния дилър - направи си справка по въпроса. И в Европа трудно и рядко ще я срещнеш, защото цените й са 1:1 с тези на БМВ и дори да приемем, че е качествена като БМВ, което не е точно така, имиджът е майка плаче по целия Свят.
  • #17
    5 rate up comment 9 rate down comment
    fermera ( преди 2 години )
    Когато дадат 150к километра гаранция и заместваш автомобил от същия клас докъто си отстаняват проблемите който не са имали досега,ще им стана клиент.Познавам добре този клас СУВ,купил съм моя на 32км а сега е на 230к.Карам СУВ защото се движа по черни и второстепени пътица,където версията със ФЕРАРИ мотора и ттънките гуми ще чака пътна помощ.Като искаш да караш бързо си купуваш като доктора RRE435i една двувратка по възможност кабрио и си правиш кефа :)
  • #16
    27 rate up comment 5 rate down comment
    thebrainless ( преди 2 години )
    "Алфичката" е с двигател от Ферари, как мислиш има ли ресурс да се конyрира с топ дизайнерското постижение БМВ Х3? Ако бяхте по-любознателни, вече има доста тестове на Giulia Quadrifoglio, включително на едни от най-добрите журналисти в областта, всички са единодушни че е наистина прекрасна кола. Ние не сме се качвали в Alfa през живота си, но знаем че са много скапани и не вървят, всички така казват, взимаме си едно Ауди и сме топ гъзари,то качество, то надежност,просто няма какво да се обърка
  • #15
    23 rate up comment 3 rate down comment
    До отново ( преди 2 години )
    и отново бъркаш - Джулия се доставя от няколко седмици и веднага очакваш да е видиш в твоето село ли?!?!А по нашите пътища не очаквам да я виждам много!Първо заради селските легенди за чупещите се алфи(вземат си коли на реални над 400 000км за по 3000лв и после искат да са здрави) и заради селския манталитет - не е ли мерцедес, ауди или бмв, значи не е кола ....