fallback

Най-високооборотните двигатели на планетата

Отличникът е Ariel Atom, а изненадата - модел на Honda

В наши дни и производители, и клиенти все повече се вълнуват от това да имат достъпен рано въртящ момент, така че автомобилите да потеглят колкото е възможно по-енергично. И сякаш позабравихме, че едно време доста повече ни интересуваше докъде може да стигне двигателят в развъртането си, може ли да звучи като болид от Формула 1, когато го изцедим доклай. Този списък идва да ни напомни, че високооборотният двигател си има своя неустоим чар.       Автомобилите с най-високооборотни двигатели (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #47
    Дедо Поп ( преди 8 години )
    "Дайте примери за високооборотни Чингитайски двигатели, с голям обем..."В самата статия един от автомобилите е лексус лфа - "4,8-литровият V10". Примери има още бол, но тук се сещам само за едно - "Чукчи не читател.Чукчи писател!"
  • #46
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе те и Фераритата не ги карат много да ти кажа...Никой не не против немците! Май нещо пак не си разбрал! Против измамите им сме, против лъжите, против подкупите, нагласените тестове и против цялата им политика да се правят, че са по-по-най, а всъщност да са кръгла нула. А доводът ти да кажеш какво се карало повече в БГ е повече от глупав и имам чувството, че е на някой от основното училище. Интелектуално така звучиш. В Европа, ако не знаеш има мито за чужди автомобили.
  • #45
    Анонимен ( преди 8 години )
    Като сте много против немците излезте навън и вижте какви коли се карат най-много.И за мен Лексус не е лоша кола но на 500 км. ще се разминеш с не повече от 2 ;)
  • #44
    Анонимен ( преди 8 години )
    Прескачане на ангренажни вериги,кривене на разпределителни валове,горене на масло,ниска надеждност,прегряване,мешене на охлаждаща течност с масло заради криви глави и микропукнатини в метала от който са изработени двигателите,бързо разбиване леглата на клапаните,бързо износване на триещите се части,слаби пружини на повтигачите,некачествени гумички на клапаните и още и още хиляди проблеми са запазена марка на немските произведения на изкуството.Не случайно немците нямат милионици автомобили.
  • #43
    Анонимен ( преди 8 години )
    ВАГончик стига дрънка глупости бе!Не ти ли омръзна?Ти статията чете ли я или само картинките гледа.Хайде прочети я и ела пак да попиташ къде са на японците големите високооборотни двигатели.По точно на вурстовете моторите ги няма при високите обороти.Едно Троше имате което малко вдига оборотите и виждаш какво се получава с двигателите им.Или се палят или дават фира.Само немците могат да направят мотор който после да го сменят с нов.Толкова си могат немските "майстори" инджинери.Пълни некадърници
  • #42
    Анонимен ( преди 8 години )
    германчетата кога се научиха да правят малки мотори че почнаха големи.хайде като се научат на малките да почнат с големите.голям кютюк всеки може да издялка но не всеки може да измайстори малък съвършен мотор с характеристики на голям.на немските дърводелци и трактористи им дайте голям бавнооборотен кютюк да направят.хем голям хем с малко обороти и хем ненадежден.как го правят незнам.дървари ви казвам са големи.а малките им мотори нито обороти имат нито нищо.пълна скръб.маслояди прескачащи ангре
  • #41
    Анонимен ( преди 8 години )
    Защото най-големия враг на високите обороти е масата на детайлите в ДВГ-то. И именно за това всички Чингитайски *** са от 1.0 до 2.о литра. Малка маса, високи обороти и голям разход на масло!Защо майсторите нямат нищо голямо, V8, V10, V12 високооборотно!? Защо!?
  • #40
    Анонимен ( преди 8 години )
    Продължават да ме трият, а аз продължавам да питам големите жълти глави:-Дайте примери за високооборотни Чингитайски двигатели, с голям обем! Нещо 3, 4, 5, 6, 7, литрово, V8,V10,V12...Айде дайте, знаем че сте силни хейтъри, но подлплатете приказките с факти!Дайте и големи спортни успехи на Чингитайците, някъде в нещо!?!
  • #39
    Анонимен ( преди 8 години )
    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/22968-sydiat-subaru-za-povishen-razhod-na-maslo/
  • #38
    Мг ( преди 8 години )
    Не забравяйте че горенето на масло е с.цел по-голяма износоустойчивост на двигателя с вътрешно горене
fallback
Последни