fallback

Най-високооборотните двигатели на планетата

Отличникът е Ariel Atom, а изненадата - модел на Honda

В наши дни и производители, и клиенти все повече се вълнуват от това да имат достъпен рано въртящ момент, така че автомобилите да потеглят колкото е възможно по-енергично. И сякаш позабравихме, че едно време доста повече ни интересуваше докъде може да стигне двигателят в развъртането си, може ли да звучи като болид от Формула 1, когато го изцедим доклай. Този списък идва да ни напомни, че високооборотният двигател си има своя неустоим чар.       Автомобилите с най-високооборотни двигатели (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #67
    Специалист ( преди 4 години )
    Немските коли може да са по-добри от японските в някои отношение , ама специално за двигатели завалиите са 30-40 години назад поне.Кутии , окачване , лукс - там са добри.
  • #66
    Даскалицата ( преди 4 години )
    "БАЙР"? "НЯКОЙ ОТ КОИТО"?! "КОЙ СМЕ НИЕ" олеле... По БГ законите трябва да имаш 12 клас, за да изкараш книжка. Аз такъв директно го връщам в 6-ти да учи българска граматика и да не се излага като кифладжия.
  • #65
    Хммм.. ( преди 4 години )
    Ariel Atom е на 2-ро място. На първо място трябва да е GMA T.50 със своя двигател GMA-Cosworth V12 и неговите 12100 об./мин.
  • #64
    ( преди 4 години )
  • #63
    Alex ( преди 4 години )
    Колкото по-късоходов, толкова по-високооборотен. Но недостатъкът е, че F1 двигателите работят на празен ход при 4000 оборота, а нормално 8000-12 000 оборота. Износват се за макс 2-3000 км, отделят много топлина, потеглят с пълна тяга, горят много, не стават за извън пистата. Компромис са мотоциклетните двигатели до 12000 оборота
  • #62
    Who Cares ( преди 8 години )
    Nai-moshten avtomobil - predlozhenite sa smeshni sravneni s Mosler GT - nad 3000 konski sili pri teglo okolo 750 kg. Mozhe I da leti. Ne znam, ne sym go karal... Razni Koenigsegg I Bugattita mogat samo da mu dishat prahta.
  • #61
    е46 ( преди 8 години )
    Кви ги приказвате бе? Тая хонда един тукат в двигатела ше и отмахам и няма да запали повече с моите 45 см бицепс.А и S8 цата ми без ограничител може до 10000 оборота.
  • #60
    Анонимен ( преди 8 години )
    Защото най-големия враг на високите обороти е масата на детайлите в ДВГ-то. И именно за това всички Чингитайски *** са от 1.0 до 2.о литра. Малка маса, високи обороти и голям разход на масло!Защо майсторите нямат нищо голямо, V8, V10, V12 високооборотно!? Защо!?
  • #59
    Анонимен ( преди 8 години )
    А когато Европа е произвеждала високооборотни многоцилиндрови двигатели за ЛьоМан, Формула1, чингиатайците са клепале мечове връз камъньйе, и са ковале дръвени ***.
  • #58
    Анонимен ( преди 8 години )
    5 дена, никой чикгибоец, нищо не написа! Дайте ги тея мотори бе, дайте да видем Чингитайците какви мотори са направили!Само този 4.8 V10 ли е? А? И аз виждам какво пише в статиявта, но вие сте тотално захлюпени и ментално органичени, за да напишете нещо друго и да дадете примери!Как стартира Жълтурия навремето? както и Читай. С тотално копиране и крадене на технологии и дизайн от Европа. Това могат и до днес, дай им да запояват транзистори....
fallback
Последни