fallback

Най-високооборотните двигатели на планетата

Отличникът е Ariel Atom, а изненадата - модел на Honda

В наши дни и производители, и клиенти все повече се вълнуват от това да имат достъпен рано въртящ момент, така че автомобилите да потеглят колкото е възможно по-енергично. И сякаш позабравихме, че едно време доста повече ни интересуваше докъде може да стигне двигателят в развъртането си, може ли да звучи като болид от Формула 1, когато го изцедим доклай. Този списък идва да ни напомни, че високооборотният двигател си има своя неустоим чар.       Автомобилите с най-високооборотни двигатели (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #37
    Анонимен ( преди 8 години )
    хахахаха японските не горят масло горенето на маслото идва неизбежно с оборотите еле субару и хонда осъдени в америка за прекомерен разход на масло.
  • #36
    субарист ( преди 8 години )
    японските двигатели се отличават с висока надеждност,висока литрова мощност,голям въртящ момент,харчат малко бензин.не горят масло.В тоя ред мотоциклетните двигатели нямат аналог,работят на обороти дето са невъзможни за европейски и щатски производители.Просто такива са фактите.
  • #35
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не е извънземен, но е бил поръчков за някакъв милионер, но го е отказал в последния момент. Така ми казаха. Специално оборудван с олекотени бутала и компоненти от специална сплав за Формула 1.
  • #34
    Анонимен ( преди 8 години )
    До сега 2 Мегана съм сменил 1,4 като твоя и 1,6 и на двата оборотомера е бил до 7 000 оборота. Твоя да не е някакъв извънземен до 10 000 об. и да ти е показал 9 200. А ограничителя сигурно ти е на 12 000 оборота.
  • #33
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не са прави. Имам Меган 2001 1.4 бензин и на магистралата спокойно държи 9200 об/мин. Какво да кажа, доброто си е добро!
  • #32
    Анонимен ( преди 8 години )
    На умрял от студ дизелджия не можеш да му обясниш нищо за оборотите. Той сменя на 1500 и всичко над това е много за него. Понякога се прави на спортист и сменя на 2000, но тогава огледалото за задно виждане става неизползваемо, защото зад него всичко е в пушек и сажди. Вурстовете са се мъчили и те да правят високооборотни машини, но безуспешно. Точно поради тази причина са заложили на бавнооборотните дизели. Толкова си могат завалиите, като са трактористи, комбайнери и дърводелци напушени.
  • #31
    Анонимен ( преди 8 години )
    На високи обороти ДВГ е с по-бързи реакции и работи по-равномерно. Усещането е много по-спортно. Все едно да питаш защо болид от формула едно да звучи по-добре от тракащо-пърдящ бавнооборотен дизел.
  • #30
    Анонимен ( преди 8 години )
    Каква е файдата от тез обороти като няма мощност и въртящ момент?Специално за Хонда ми е въпроса.Някой по-запознат да обясни.Щото според мен липсата на тези 2 фактора не може да се компенсира с високи обороти.Иначе звука като от косачка дава впечатлението,че едва ли не летиш,а то едвам 100 вдигнала горката Хонда и още малко ще се разпадне.
  • #29
    Анонимен ( преди 8 години )
    виждам, че се затрудняваш да направиш разлика между обороти и обем. Тук става въпрос за обороти, независимо какъв е обема на двигателя. Въпреки това, пак ще те попитам за високооборотен немски мотор без значение обема. Давай, ти си!Това, което си далBMW S85B50 V10S65B40дори не се доближава до високите обороти за които говорим.
  • #28
    reventon ( преди 8 години )
    Neslu4aino nqma BMW v statiqta,silite im stigat samo do 8300 RPM pri M3 E90..
fallback
Последни