fallback

Най-високооборотните двигатели на планетата

Отличникът е Ariel Atom, а изненадата - модел на Honda

В наши дни и производители, и клиенти все повече се вълнуват от това да имат достъпен рано въртящ момент, така че автомобилите да потеглят колкото е възможно по-енергично. И сякаш позабравихме, че едно време доста повече ни интересуваше докъде може да стигне двигателят в развъртането си, може ли да звучи като болид от Формула 1, когато го изцедим доклай. Този списък идва да ни напомни, че високооборотният двигател си има своя неустоим чар.       Автомобилите с най-високооборотни двигатели (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #17
    Senna ( преди 8 години )
    Нищо не са постигнали горките.Само 5 титли за 6 години между 86 и 91.През 88-*** 15 от 16 старта победи.Иначе казано времената на Сена и ***.Само дето онзи е професора а ти си проссс
  • #16
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тук явно пишат тотални ***, нефелни за нищо в живота...леле леле...Първо да видим Японците какво са постигнали във Ф1 - НИШО!Да видим в ЛьоМан къде са им бързооборотните двигатели - НЯМАТ, както нямат и спортна слава и история!ЗА да печелиш в спортни състезания, се изисква изключителна прецизност, изчисления и точност на изработка. Щом за 100г ги няма никакви, явно нещата не им се получават! Нисан директора ги свали срамно от ЛьоМан, Тъпота ще са с ное слоган за 2017- No Power, No Power..
  • #15
    razgradski pop ( преди 8 години )
    за високооборотни двигатели бях чувал, ама за бързооборотни чувам за първи път...
  • #14
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Добре че са Порше да отсрамят вурстовете"Колко да са ги отсрамили, като правиха маово отзоваване точно на тоя мотор? Толко си могат шницелите просто.
  • #13
    Анонимен ( преди 8 години )
    10 000 оборота не са нищо ф1 до преди 4 год бяха стигнали 22 000 оборота а преди 15години бмв и рено от 1.5 мотор с турбо имаха 1500 конски сили
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    Къде е Honda S2000 с 9000 об/мин а без ограничител над 10 000 об/мин?GT-R NISMO също е над 9000 об.Toyota 2000GT,Toyota Supra и още други.Първите VTEC на Хонда и те правеха жестоки обороти. Тогава атмосферните двигатели на Хонда имаха повече мощност от немските образци с турбо. А за мотоциклетите им да не говорим, че там е лудница. Просто няма аналог на японските. Абсолютна японска доминация.
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не пишете глупости без да сте проверили! На Honda S800 двигателя не е на мотоциклет и никога не е бил. японците от край време се славят с високооборотни машини, докато европейците много изостават в това отношение. Винаги когато немец е правил високооборотен мотор, той е бил с проблеми и кратък живот. Примерите са много. Дори в статията го има за Порше и проблемите им с високооборотния мотор. За да постигнеш високи обороти се изисква изключителна прецизност, изчисления и точност на изработка.
  • #10
    БРиго ( преди 8 години )
    Ъммммм ..а някой да се сеща за Ванкела на Мазда RX7? 11 000 rpm без проблем!!!! Да не говорим че може и до доста повече да се развърти!
  • #9
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Добре че са Порше да отсрамят вурстовете, че те друго освен бавнооборотни турбинки не знаят. Иначе е яно откъде идват най-прецизните мотори - от страната на изгряващото слънце.
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    "..Само не разбрах защо са поставили по-слабата версия на 911 GT3 с 3,8 литровия двигател и 475к.с..."Защото е от по малък обем..съшите обороти :)
fallback
Последни