IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW захапа несъществуващ модел на Tesla

Новата рекламна война - BMW 330e срещу Tesla Model 3

BMW захапа несъществуващ модел на Tesla

 Поредният атрактивен рекламен клип на нов модел автомобил идва от Америка, където така наречената “сравнителна реклама” е напълно позволена и дава възможност на компаниите да противопоставят своя продукт с този на конкурентите. Клипът е дело на BMW, като хвърля ръкавица на несъществуващ модел на Tesla.

Въпросният електромобил на Tesla е Model 3, като именно неизвестната дата на пазарната му премиера е основен акцент в рекламата на BMW. Американската машина бе показана като прототип по-рано тази година и вече получи 400 000 предварителни поръчки, въпреки че заплатилите депозит от по 1000 долара не са изпробвали колата. Те дори не са наясно кога Model 3 ще бъде на пазара.

За разлика от Tesla Model 3 новото BMW 330e е напълно реален автомобил. Той не е напълно електрически, а представлява хибрид с бензинов двигател и батерии, които се зареждат в електрическата мрежа.

"Можете да платите депозит и да чакате, можете да впишете името си в списък и да чакате, можете да се наредите на опашка и да чакате. По-добре започнете да шофирате сега - новото BMW 330e с разход от само 3,3 л/100 км.", сочи рекламният текст.

Въпросната версия на BMW 3-Series представлява мощен, но икономичен плъг-ин хибрид. Той използва 2,0-литров бензинов двигател със 184 к.с., електромотор с 88 к.с., 8-степенна автоматична скоростна кутия и комплект литиево-йонни батерии. Общата мощност на автомобила е 252 к.с. и 420 Нм въртящ момент.  

BMW 330e ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,1 секунди, а максималната му скорост е 225 км/ч. Само на електричество седанът може да измине до 40 км. Цената на машината започва от малко под 45 000 долара.



Още по темата:
Стоичков рекламира Volkswagen GTI
Lexus пусна реклама с BMW i3

Реклама на C-Class скандализира Германия

 

Тагове: bmw 330e Tesla Model 3
0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 22 rate down comment
    е46 ( преди 9 години )
    А такаа кой е царя? А? Какъо немските коли са царете аз съм заря при хората.Разбирате ли? Аз съм алфа мъжкар и ще правите каквото ви казвам жалки японски фенове.Бица е 45см.Карам AUDI S8 а не каджук или каджар или друга измислица.Когато съберете пари и шофьорски умения за кола като моята ми се обадете.
  • #7
    9 rate up comment 3 rate down comment
    pena ( преди 9 години )
    Тесла почнаха да страхуват фосилите много сериоано. Както и да е, аз вече събирам парички за електромобил. От германците зависи дали той ще е VW/Audi/BMW или Тесла.
  • #6
    15 rate up comment 5 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    БМВ губи пазарен дял от началото на годината, вече Мерц са първи по-продажби за първите 6 месеца, в премиум класа. И това е опит да популяризират хибридите и електрическите си модели. Мога да добавя отчаян опит, след очевидният неуспех на и3 и и8
  • #5
    8 rate up comment 5 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    dnes pak gledah edin model S v miami pred na6ata kola...mnoooog po-krasiv e dori ot panamera!a dokato 4akate model 3, nema smisal da si smenqte kolata!!!
  • #4
    3 rate up comment 17 rate down comment
    ha ( преди 9 години )
    BMW rules...
  • #3
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Subrufan ( преди 9 години )
    И аз харесвам от германското премиум трио БМВ, нот тук май-теслата ги е нагряла яко!Бих казал, направо си изтърват нервите.Да не говорим, че феновете на Тесла не биха направили компромис да карат хибрит, та бил той и на БМВ!
  • #2
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Kiro ( преди 9 години )
    mnogo seriozno padenie
  • #1
    28 rate up comment 12 rate down comment
    БМВ Фен ( преди 9 години )
    1во БМВ са много добри коли, но кой подяволите реши така да прави маркетинг? 2во, къде им са главите на тези да конглокират 345км пробег с 15км пробег? 3то срам ме е, че съм фен на БМВ ... много отчайващ ход, по форумите в Америка и Германия са потресени и намират тези две реклами като меко казано 'странни'!