IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Първият хибрид на STI

Новата версия на Subaru XV се появи в Япония

Първият хибрид на STI

Subaru представи хибридна модификация на хечбека XV, която е доработена от подразделението Subaru Tecnica International (STI), занимаващо се с направата на спортните версии на моделите на марката. Автомобилът е получил добавка tS и представлява първият хибрид, дело на експертите от STI.
Subaru показа първото STI-хибрид
Автомобилът е получил по-твърдо окачване с нови пружини и амортисьори. Преработена е и кормилната уредба. Освен това XV tSе е оборудван със 17-цолови джанти, преден сплитер, нови прагове и спойлер на покрива, черни корпуси на огледалата и на решетката на радиатора. Тръбите на изпускателната система са разположени в центъра на задната броня.

Силовият агрегат на хибридното Subaru XV не е претърпял никакви изменени. Както досега, хечбекът е оборудван с 2,0-литров „боксер” със 150 к.с. и CVT трансмисия, в която е интегриран електромотор с 13 к.с. и 65 Нм.

Към момента Subaru XV Hybrid tS е наличен само в Япония. Там цените стартират от 3 326 400 йени, което е приблизително 31 700 щатски долара - около 7000 долара над цената на стандартното хибридно XV в базовия му вариант.

Снимки: Subaru

Тагове: sti subaru xv
0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    СВТ кутията въобще не е недоразумение, много по-надеждна и упростена е от автоматичната такава! Освен това, боксерния дизел на Субару се визира не защото е най-добрия, никой не твърди това, а защото е единствен по рода си. Те и Порше правят боксери, но дизел не направиха, а почнаха да вземат трошките на ВАГ.
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    "ЦВТ кутията може да е представена в модел на субару, но е разработена от Фуджи Хеви Индъстрис, които са и собственик на СУбару." КОлега FHI не съществува вече, има само Субару.
  • #11
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    То в проекта БРЗ/ГТ86 май-само гориво-впръскващата апаратура на 2.0 литровия боксер е на Тойота, останалото всичко е Суби!
  • #10
    7 rate up comment 0 rate down comment
    v-1 ( преди 2 години )
    Има едно субаро БРЗ се казва, та то е същото като Тойота ГТ86, също Тойота Камри се произвежда в заводи на СУбару в САЩ. Общо взето Тойота имат акции на СУбару и имат общи проекти, та затова е казал колегата, че са под шапката на Тойота. ЦВТ кутията може да е представена в модел на субару, но е разработена от Фуджи Хеви Индъстрис, които са и собственик на СУбару. Между другото и Нисан имат дялове в Суабру..
  • #9
    13 rate up comment 0 rate down comment
    ThinkFeelDrive ( преди 2 години )
    Дано направят и Levorg Hybrid :)
  • #8
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Освен това боксерните двигатели са си техни, дори и единственния в света боксерен дизел си е тяхна разработка, СВТ-кутиите са си техни и са едни от най-добрите в света, шасито/платформите са си техни, за AWD-то е излишно пък да споменавам. Така че не виждам какво имат толкова общо с тойота, ще да кажем че са под шапката им!
  • #7
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    "Предвид, че Субару са под шапката на Тойота, едва ли нещата ще са така прости, както при немците, но все пак 13 к.с. ми се струват много малко за хибрид." Не знам защо си мислиш, че Субару са под шапката на Тойота, като Тойота притежава само окло 16% от акциите им, което е далеко от това да ги притежават! Въобще, Субару са си доста по-самостоятелни от колкото си мислиш, дори съвсем на скоро Фуджицу Хеви Индъстрис се преиминува на Субару.
  • #6
    18 rate up comment 0 rate down comment
    thebrainless ( преди 2 години )
    Подхода на Субару е доста авангарден, четох за тази им система още миналата година, и отзивите и коментарите бяха изключително положителни.
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Да, ако е само 3000$ по-скъп си струва. Интересно ми е обаче това дали е пълен или мек хибрид? предвид малката мощност и капацитет на батерията може би е мек хибрид, което е излагация и изобщо не си струва да дадеш 3000$ отгоре. Съдя по меките хибриди на Хонда. при тях хибридната и нехибридната версия харчат почти едно и също. Специално за Хонда Джаз говоря. Карал съм ги двата варианта и знам от опит, че не си струва хибрида, който е мек изобщо.
  • #4
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    не е зле защото е само с 3000$ по скъп от XV който не е хибрид и идва с по-добро базово обурудване