IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche 911 Turbo S - брутален, но скъп

Срещу германската кола застава един по-достъпен, но много мощен конкурент - Jaguar F-Type (Видео)

Porsche 911 Turbo S - брутален, но скъп

Porsche 911 Turbo S вече си върна лидерството в сегмента, след като новото поколение на модела успя да се разправи с Nissan GT-R. Сега срещу германската кола излиза още един конкурент - Jaguar F-Type AWD. Тестът представлява драг и е организиран от EVO.
Porsche 911 Turbo S - брутален, но скъп
Снимка: EVO

Срещу новото Porsche 911 Turbo S застава модел на доказан производител на GT коли, който обаче тепърва ще трябва да налага името си. Това е Jaguar F-Type в новата си версия с 5.0-литров V8 двигател и система за задвижване на четирите колела.

Модификацията не е най-бруталната в гамата на F-Type, но разполага с впечатляващите 550 к.с. и 680 Нм. Те обаче отстъпват на показателите на 911 Turbo S - 580 к.с. и 750 Нм, като освен това британецът е с около 130 кг. по-тежък. Porsche 911 Turbo S разполага също така с трансмисия с два съединителя, докато при F-Type автоматикът е стандартен с 8 степени.

Вероятно няма да изненадаме никой, като кажем, че Porsche 911 Turbo S буквално размазва Jaguar F-Type. Нещо повече - германската спорна кола прави 1/4 миля за 10,5 секунди, което е респектиращо постижение за сериен автомобил.

Ако обаче сравним цените на двете коли, Jaguar F-Type започва да изглежда доста примамливо. Във Великобритания версията с AWD струва малко под 92 000 лири, докато 911 Turbo S изисква минимум 145 773 лири.

Пълните динамични характеристики на двете коли вижте във видеото на EVO

0 от 500
  • #14
    19 rate up comment 4 rate down comment
    v-1 ( преди 7 години )
    :D :D :D Прочетох коментарите и се заливам от смях.не му се връзвайте на е46, той най-вероятно е ***. Всеки път пише едни и същи глупости, за да се подразни някой и да му отговаря... жалка работа!
  • #13
    26 rate up comment 6 rate down comment
    До раптор ( преди 7 години )
    Че то и предното 911 турбо S си размазваше гт-р НО ПРОБЛЕМ... Тва че във вашето село не бяхте чували за порше преди тази статия ниШТо не означава...
  • #12
    12 rate up comment 16 rate down comment
    е46 ( преди 7 години )
    И ако искаш даже състезанието ще е в два етапа.Драг и след това малко спаринг хехе.127 килограма съм, бицепса ми е 45см а височината ще ти я запазя за изненада. Май си изгуби желанието.
  • #11
    14 rate up comment 11 rate down comment
    e46 ( преди 7 години )
    Браточка аудито е 340 коня.Сега като му сложа някой неща при един авер ще стигне между 380-390.Незнам за какви врхси ми говориш.Гориш.
  • #10
    20 rate up comment 0 rate down comment
    М ( преди 7 години )
    До 3-ия коментирал.Приятелю не сравнявай кола като Лареа С7 в която едвам се побират 2 *** човека с окачване като на столипиновска гумена каруца без всякакви екстри направена за аматьорски състезания подобни на 24 часовите надпревари с коли като Порше и Ягуар с супер екстри и сравнително комфортно окачване. Не е разонно такова сравнение.
  • #9
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Алдито не върви ( преди 7 години )
    Пич като ти е толкова бърз дъртия кошник ще се навиеш ли на една бърза дръпка? 500 лева,се едно ми е дали от летящ или нисък старт,wrx-а ще ти пръсне ауди-то и на 7psi boost. Само кажи кога и къде.
  • #8
    31 rate up comment 6 rate down comment
    до раптор ( преди 7 години )
    Гледал си само клипчета от неизвестни автори! Винаги в официални тестове Порше е бил по-добрият автомобил с по-добрите показатели.
  • #7
    4 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ягуара е с по ниска мощност и по тежък, но пък изглежда по добре от калинката на поршено за по ниска цена получавате 4х4, затова са жертвани други неща
  • #6
    2 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    е тогава си взимаш евтиното порше за 342 000лв, за колко няма да ги изкараш. все пак огледай се всеки в БГ кара такова
  • #5
    13 rate up comment 26 rate down comment
    раптор ( преди 7 години )
    След 7-8 години доминация на ГТ-Р в сегмента, порше най-накрая успяха да извадят по-бърз вариант... Е почти 2 пъти по скъп е но ХЕЕЕЙ! Швабите са велики! И не ми мрънкайте! Допускам, че не съм 100% точен, но съм 1000% прав!