IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шеф на Lexus: Нов LFA няма да има

Технологиите от суперколата ще бъдат насочени към други модели на марката

Шеф на Lexus: Нов LFA няма да има

Един от директорите по продажбите и маркетинга на компанията Lexus – Джон Томпсън, сложи край на спекулациите за подновяване на производството на суперколата LFA. Според топ-мениджъра, цитиран от изданието Wheels, направата на подобен автомобил не влиза в плановете на производителя и няма шансове това да се промени.
Шеф на Lexus: Нов LFA няма да има
„Трябва да се разбере едно – когато LFA се намираше в стадий на разработка, неговите конструктори бяха наясно, че голяма част от технологиите, създадени специално за модела, ще могат да се използват и за други автомобили на марката. Някои от тях вече са част от новия IS. Като цяло LFA ни позволи да направим голям технологичен скок напред и ние ще се възползваме от него при нашите бъдещи модели”, обясни Томпсън.

Суперколата LFA бе произведена в ограничен тираж, като разработката на модела отне повече от 10 години. През 2005 г. показан първият вариант на автомобила – LF-A, а през 2007 г. излезе втори с доработен дизайн. Година по-късно се появи версия „роудстър”, а през 2009 г. най-накрая бе готов и серийният вариант, в чиято конструкция бяха използвани композитни материали.

Под капака на Lexus LFA бе поставен двигател V10 1LR-GUE с обем 4,7 литра, разработен съвместно с компанията Yamaha. Моторът развива мощност от 560 к.с., като при автомобил с тегло от 1480 кг. успява да осигури ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди. Както агрегатът, така и всички елементи от интериора, се правят изцяло на ръка.

Снимка: Lexus

Тагове: Lexus LFA
0 от 500
  • #31
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    ВАГи, самия отбор на Порше призна че Тойота бяха по-добре подготвени от тях за Ле Ман тая година. Такава каръщина като на Тойота няма в историята на автомобилните спортове. Но това че не спечелиха не им пречи да са по-добрия отбор, при това с пъти по-ниък бюджет от Порше и Ауди.
  • #30
    15 rate up comment 10 rate down comment
    WRX ( преди 9 години )
    г-н Станчев пийте ги тези хапчета !"ЛФ-А бил грозен и бавен и нямало интерес"Ахахахахаха ваг трагикомедия ...
  • #29
    12 rate up comment 13 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Швабен зи каскен,Тойота като бяха с японските батерии на Ле Ман оня ден какво стана???Умря като *** оризарника.Пак не можа да изкара кръгли 24 часа на пълна газ.А Поршето с китайските изкара и дори спечели за 18 път.И Ауди се представиха не зле,като се има предвид,че N7 стоя 30 минути в бокса и започна на 59 място,а завърши на 4-то.А колко е съвършен тоя кашон ЛФА говори факта,че го спират след 2 години и наследник няма да има.Бах туй съвършенство,няма продаване.
  • #28
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Roadrunner ( преди 9 години )
    Ярославе, много яростно плюеш бе мен, чак оргазъм ще получиш, Това са просто коли, на един му харесва една, на друг друга.Гет а лайф дет се вика,
  • #27
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "И друг няма да има,щото не могат да правят такива коли,очевидно е.Само ти и още 2-3 не го разбрахте."Е, айде и Джереми Кларксън дето още повтаря че ЛФА е най-добрият автомобил който е карал. А той не е като да не е карал Вейрони, Файтони и всякви други вагоонални кашони.
  • #26
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Хех, напушените с канцерогенни изпарения вагонетки коментират в статия за Лексус.. Лексус е технологично съвършенство, което лоените вурстове никога няма да достигнат. Дори на Ле Ман Порше са с китайски батерии. Помислете добре върху това!
  • #25
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Новия слоган на Жълтите:Today, Tomorrow, Toyota, No power.
  • #24
    10 rate up comment 7 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    10 години го разработват и само 2 в продажба.Що така??Нали е много найвисокотехнологичен,а никой не го използва в състезания,както Порше например,или Ферари,или Астън Мартин.Нали беше много бърз,що никой не се състезава с тоя кашон във ФИА ГТ или на Ле Ман?Щото не става за ***,затуй и японците си видяха смешното творение и си прибраха вересиите.И друг няма да има,щото не могат да правят такива коли,очевидно е.Само ти и още 2-3 не го разбрахте.Кажи нещо за Ле Ман.Да кажеш,*** NO POWER,NO POWER.
  • #23
    11 rate up comment 14 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    "целия му тираж беше изкупен преди да е произведен."Кой тираж е изкупен бе,Дошо???ЛФА го спират щото няма интерес към него.Щото е бавен,грозен,не се купува,затуй го спряха.Тойота разреши на дилърите да си ги изкупуват обратно тез кашони.Колко има върнати от лизинг при официалните доставчици,знаеш ли?Сигурно са поне 100.Задължаваха купувачите да подписват,че няма да го препродават до 2 години.То да не е Вейрон,да го купиш и да се гъзарееш,то е Тойота,купуваш я ама знаеш,че не става за нищо.
  • #22
    10 rate up comment 8 rate down comment
    бащата на Дошо ( преди 9 години )
    Ха, ха, на оризарите им се скапа двигателя на колата една обиколка преди края на състезанието! Скапаняци! Какво още трябва да променят в регламента за да спрат немците! Синковеца е в депресия, само бълнува: no pawer, no power! Ще се побърка момчето заради тия жълтури!