IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шеф на Lexus: Нов LFA няма да има

Технологиите от суперколата ще бъдат насочени към други модели на марката

Шеф на Lexus: Нов LFA няма да има

Един от директорите по продажбите и маркетинга на компанията Lexus – Джон Томпсън, сложи край на спекулациите за подновяване на производството на суперколата LFA. Според топ-мениджъра, цитиран от изданието Wheels, направата на подобен автомобил не влиза в плановете на производителя и няма шансове това да се промени.
Шеф на Lexus: Нов LFA няма да има
„Трябва да се разбере едно – когато LFA се намираше в стадий на разработка, неговите конструктори бяха наясно, че голяма част от технологиите, създадени специално за модела, ще могат да се използват и за други автомобили на марката. Някои от тях вече са част от новия IS. Като цяло LFA ни позволи да направим голям технологичен скок напред и ние ще се възползваме от него при нашите бъдещи модели”, обясни Томпсън.

Суперколата LFA бе произведена в ограничен тираж, като разработката на модела отне повече от 10 години. През 2005 г. показан първият вариант на автомобила – LF-A, а през 2007 г. излезе втори с доработен дизайн. Година по-късно се появи версия „роудстър”, а през 2009 г. най-накрая бе готов и серийният вариант, в чиято конструкция бяха използвани композитни материали.

Под капака на Lexus LFA бе поставен двигател V10 1LR-GUE с обем 4,7 литра, разработен съвместно с компанията Yamaha. Моторът развива мощност от 560 к.с., като при автомобил с тегло от 1480 кг. успява да осигури ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди. Както агрегатът, така и всички елементи от интериора, се правят изцяло на ръка.

Снимка: Lexus

Тагове: Lexus LFA
0 от 500
  • #41
    4 rate up comment 7 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Шваби,ти лаеш под всяка статия за ВАГ,а се сърдиш,когато други пишат под статии за японски коли.Няма да ви нарушавам спокойствието повече.Ще ви оставя да се любувате на маркетинговия трик на Тойота с грандиозния успех постигнат на Нюрбургринг.То това май му е единствения успех на ЛФА,хехехе.Айде,пускайте лигите на спокойствие,няма да ви тровя повече,да не стане като на ЛеМан-NO POWER,NO POWER!!!Хахахахаххахаха.
  • #40
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Трошльота no power ( преди 9 години )
    Излагацията на века!
  • #39
    8 rate up comment 7 rate down comment
    no power, no power ( преди 9 години )
    Трошльота за пореден път се доказа, че е един трошлив жълт ***! Факт!
  • #38
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    ВАГи, ти лаеш под статия за Лексус, не аз. Но какво ли друго може да се очаква от една празноглава надишана с канцерогенни сажди зомбирана ***??Колко били зле Тойота ходи обсянявай на инветиторите, които са им надували пазарната цена три пъти колкото тая на ВАГ..
  • #37
    6 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 9 години )
    Ярославчо, да не са те пуснали вече?С тази тахилалия май пак ще те приберат скоро!
  • #36
    5 rate up comment 9 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    А какво е Шваби?На Спа преди месец едната Тояга опуши пистата повече от на ВАГ скандала.От какво изпуши?От датчика на ФИА ли?Другата не знам какво направи ама и тя толкова завърши.На Силвърстоун едната трошиота втора,щото дисквалифицираха Аудитата,а другата 16-та.Пак ли от датчика?Миналата година на Ле Ман едва се мъкнеха по пистата,щото джапанките ги хвана страх,че ако ги надуят пак ще капитулират рано-рано.Седнал да лае.Какво ревеш,за смях станаха японците,за пореден път.Като Нисан през 2015.
  • #35
    10 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    Сложи и 10 години мъка във Ф1 да направят кола, която почти да завършва...Малшанс?Направо си немогат...
  • #34
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Какво неможене бе ВАГославчо? 2014 проблемът е оказа в датчика на регулаторите от ФИА, не в Тойота. Тая година още не е ясно какъв точно е бил проблема. А от пръдливите канцерогенници на Алди специално Тойота бяха по-добри във всяко едно възможно отношение, хе-хе. Ама ти си вярвай в квото искаш, каква *** ще си ако не вярваш сляпо като истинки талибан..
  • #33
    8 rate up comment 8 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Шваби,това не е каръщина бе.Това е неможене.Преди 2 години пак така стана с Тойота.15 часа яката газ и тотал щета оризарника.Сега пак така.Само дето издържа с 8 часа повече,ама пак не стигна до финала.И с кое бяха по-добри Тойота от Порше и Ауди?Повече точки ли взеха,повече коли ли финишираха,спечелиха ли?С какво бяха по-добри????Освен с излагацията и неможачеството с нищо друго не впечатляват.Ама ти си вервай,че са по-добрите,щом те кефи.
  • #32
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма купи, няма титли, само жълта тишина.