IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW получи зелена светлина за ремонта на 2.0 TDI

Поправката няма да се отрази на представянето на двигателя

VW получи зелена светлина за ремонта на 2.0 TDI

Федералната служба за моторни превозни средства на Германия е дала зелена светлина на концерна VW за поправка на дизеловите двигатели EA189, при които бе открито устройство за манипулиране на данните за вредни емисии.
VW получи зелена светлина за ремонта на 2.0 TDI
Снимка: VW

Одобрението засяга около 1,1 млн. автомобила с 2,0-литровия TDI двигател EA189. Това са моделите Volkswagen Tiguan и Caddy, както и Audi A4, A5, A6 и Q5. Собствениците на такива коли ще получат уведомление от компанията с насоки кога и в кой сервиз ще бъде извършена поправката на двигателя.

Ремонтът представлява актуализация на софтуера на двигателя, като от федералната служба са категорични, че това няма да се отрази нито на разхода на гориво, нито на шума или динамиката на мотора.

Службата до момента е дала одобрението си за предложените от концерна VW ремонти на общо 2,5 млн. автомобила. Миналата седмица такова одобрение получиха 800 000 екземпляра от моделите Passat, CC и Eos, оборудвани с мотора EA189.

Дадената зелена светлина за ремонтите ще позволи на концерна да ускори сервизната акция. Тя започна още в началото на годината, но до момента поправените автомобили са едва 50 000. Общо засегнатите в Европа коли са около 8,5 млн.

"Нужно е одобрение за всеки отделен модел", се казва в съобщението на Федералната служба за моторни превозни средства на Германия. Казано иначе, оборудвани с един и същ двигател Caddy и Passat се нуждаят от две различни разрешителни, което причинява забавянето.



0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ми те и ГМ правят пълни *** постоянно са във фактически банкрут, ама *** от Вашингтон си ги крепи и все излизат печеливса компания, тука е същотото старата партийна секретерка Меркел ги крепи и бута на пред. Къде са пазарите на ВАГ Германия, Източна Европа и Испания който са задлъжнели към Германия и Китай, който не е свободен пазар. Къде са ВАГ в Япония, Корея, Франция, Америките, Африка или Океания. Там можеш да видиш само японски корейски, и тук таме френски и италиански коли
  • #17
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Абе ( преди 9 години )
    кучетата си лаят а VW продължава напред!
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    още инфо ( преди 9 години )
    The South Korean Ministry of the Environment claimed it found a defeat device on Nissan Qashqai crossovers equipped with diesel engines. At the time of the announcement, about two weeks ago, it wasn't clear whether they were referring to old models or new ones, but that's changed."Usually, some cars turn off the emission reduction device when the temperature reaches 50 degrees Celsius, to prevent the engine from overheating. The Qashqai was the only vehicle that turned it off at 35 degrees.
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    професорче, ( преди 9 години )
    аз мога да не знам кой какво кара в България,но всеки непреднамерен потребител може да види дори от сайтовете лизинг-схемите на различните дилъри! И като ти кажа,че най-евтиния начин да имаш автомобил от рода на Клио,Логан,Сандеро,Корола,Микра или Айго е да си вземеш нова на лизинг,сигурно съм го проверил.Няма друг начин да имаш кола за около 300-400 лв.на месец.Пробемът в случая е,че си намразваш колата още първите 6 месеца,но не ти е изгодно да развалиш договора.
  • #14
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ето го инфото ( преди 9 години )
    Nissan Stops Selling the Qashqai, Awaits Final Report from South Korean Ministry
  • #13
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А6 с двигател от баничарка - пре ми ум.
  • #12
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Сега ако им закачат да им мерят емисиите отново в реални условия и пак ще са 30-50 пъти по-замърсяващи от написаното в нормите. Ясна е работата - замазване на положението и на очите със съдействието на немската държава.
  • #11
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Край ( преди 9 години )
    със софтуер ще накарат двигателя да влезе в еконормите и да върви и харчи пак толко - да бе да. То ако така ставаше що инсталираха оня софтуер а не тоя. Всички купили такава кола могат да я върнат обратно и да си искат парите. Фолксваген НЕ Е ИМАЛ ПРАВО да ви продаде колата. Без значение колко се я карали.
  • #10
    9 rate up comment 8 rate down comment
    До Жалки фЕатаджии ( преди 9 години )
    Първо не можеш да знаеш кой какво кара, най-малкото в България е постижимо да си купиш автомобил в Бсегмент, а пък и много хора работят в тъговията и карат нови служебни машини без дори да могат да си ги позволят. Да Рено-Нисан имат проблем със 1.5 дси ама това е двигател на 20+ години изпял си е песента и е въпрос на време да го разкарат. А тук говорим за двигатели сравнително ново поколение, които би следвало да са проектирани по новите стандарти, но уви ВАГ толкова си могат.
  • #9
    14 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Фолксваген с вдигнат капак е естественото му съществувание :)