IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen поправи 50 000 коли, остават още 8,5 млн.

Концернът чака одобрение за предложените ремонти на манипулираните двигатели

Volkswagen поправи 50 000 коли, остават още 8,5 млн.

Германският концерн Volkswagen вече стартира сервизна акция за моделите с манипулирани дизелови двигатели. Ремонтните дейности обаче се движат с доста бавни темпове, като от началото на годината са поправени едва 50 000 коли в Европа, предава Automotive News. Общият брой на засегнатите автомобили на този пазар е около 8,5 млн.
Volkswagen поправи 50 000 коли, остават още 8,5 млн.
Снимка: Ройтерс

Причината за забавянето не е пряко свързана с Volkswagen. Компанията все още чака одобрение за предложените ремонти на някои от манипулираните двигатели, което забавя процеса.

"Оптимисти сме, че ще получим одобрение за предложените от нас доработки за останалите засегнати модели в следващите седмици", споделя пред Automotive News Фред Каплер, директор продажби в концерна.

Германският концерн вече е получил зелена светлина за моделите VW Golf, VW Amarok, Audi A4 и Audi A5, като очаква в най-скоро време одобрение за ремонта и на Volkswagen Passat.

Германците твърдят, че ще успят да поправят по-голямата част от засегнатите 8,5 млн. коли още тази година. Това са автомобили с 1,2-, 1,6- и 2,0-литрови двигатели. Със сигурност обаче сервизната акция ще продължи и през 2017 г.


Въпреки че сервизната акция се бави, а скандалът с манипулираните двигатели е наистина огромен, концернът продължава да се радва на увеличаващи се продажби в Европа. Не така обаче стоят нещата в Северна Америка. На пазара в САЩ е отбелязан спад от 5,7% за първите четири месеца. В Канада продажбите пък намалели с над 10% спрямо същия период на миналата година.

Що се отнася до пазара на САЩ, германският концерн все още не е стартирал сервизна акция. Сред предложените от Volkswagen мерки, които обаче все още не са одобрени, са ремонт или обратно изкупуване на засегнатите автомобили.

Още по темата:
Volkswagen AG изкупува обратно 500 000 коли в САЩ
След Дизелгейт Европа засилва регулациите за колите
Няма други замесени в Дизелгейт



0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 години )
    Бхаха, каква е тази щека която подпира капака. Б6 е с амортисьор. Е*ати смешката
  • #11
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Абе ( преди 7 години )
    кучетата си лаят, а VW продължава напред!
  • #10
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Нали и тука се обсъждаше възможността потребителите да съдят ВАГ? Докъде стигнаха нещата! Че то сладко, навъртял си 100 иляди, и хоп - нищожна сделка и ти връщат парите!
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    Бе колко му е! Баба меркел да отпусне още малко държавната кесия и готово.Интересно кога другата полудържавна перачница рено ще почне с поправията? Ако въобще де.
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Край ( преди 7 години )
    Всеки закупил фолксваген от проблемните - може да го върне на производителя и да си иска парите - в България също. Тази фирма не е имала право да ви продаде такъв автомобил. Сделката е нищожна колкото и километри да сте навъртели.
  • #7
    11 rate up comment 3 rate down comment
    нововнос ( преди 7 години )
    до Нафталин,Ами в бяла страна с бели хора (какъвто ти явно не си) ще ти спънат колата на трупчета докато не е оправена и вкарана в норми. Но прав си де, вместо няколко литра дизел на месец повече разход ще можеш да си купуваш по още 2-3 шишета домашен ракиджос, да ти притъпи още повече мисленето!
  • #6
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Защото баба Меркел приема рушветчета и за немските каски законите на ЕС не важат, а държави, като нашата нямат топки да си защитават интересите.
  • #5
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    За пореден път замитат скандала и се оправдават, че причината не била в тях да си оправят кочините. Та те нямат физическата възможност да ги оправят и всички го знаят.ОК, да приемем, че за 2-3 г. ги оправят. Питам обаче защо тези автомобили се движат на пътя, щом не отговарят на изискванията? Значи мен, ако ме спрат и светлините не работят ще ми спрат колата от движение. Ако отида на преглед и изгорелите газове не са в норма пак ще ме спрат. Защо милиони коли на ВАГ се движат без да ги спрат?
  • #4
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ЕЕеее че те не останаха...
  • #3
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ами то техните мерки или няма да намалят вредните емисии до обявените или ще повлиаят на разхода и мощността, което пък ги вкарва в лъжа спрямо обявените в брушурите им параметри. Следователно умните хора ( които обаче не са голяма част от собствениците на тази марка ) ще ги съдят за това, че продуктите които са купили не отговарят на написаното.Общо взето тия пари дето са отделили за скандала са за пари под масата и корупция, за да имат политическата подкрепа нищо да не на правят и толкова.