IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хакер разкри нов модел на Tesla

P100D е още по-бърз, преминава над 500 км. с едно зареждане

Хакер разкри нов модел на Tesla

Tesla е готова с подобрена задвижващата система, която ще анонсира на пазара съвсем скоро. Това твърди хакер, който е успял да проникне в компютърната система на американския производител, съобщава Jalopnik.
Хакер разкри нов модел на Tesla
Tesla Model S на изложението в Женева. Снимка: Automedia.bg

Новата задвижващата система носи означението P100D, като представлява оптимизиран вариант на настоящата върхова технология на Tesla - P90D. Хакерът, чието име е Джейсън Хюс, съобщава, че подобрената система предлага както по-добра динамика, така и по-дълъг пробег с едно зареждане.

P100D ще бъде налична и за двата модела на американската марка - Model S и Model X. Тя разчита на батерия с капацитет 100 кВтч, благодарение на което автономният пробег ще прехвърли границата от 500 км., сочи информацията.

Данни за динамичните характеристики на бъдещите Model S P100D и Model X P100D липсват. При настоящите върхови версии P90D с батерия с капацитет 90 кВтч спринтът от място до 100 км/час става за около 3 секунди. Пробегът с едно зареждане е около 500 км.

Джейсън Хюс твърди също, че се е сдобил с информация и за други проекти на Tesla, но няма намерение да я разкрива, тъй като не иска да развали подготвените от компанията изненади.

От чат в Twitter между Джейсън Хюс и Илон Мъск, главен изпълнителен директор на Tesla, става ясно, че американската компания проявява интерес към способностите на хакера.

0 от 500
  • #16
    2 rate up comment 5 rate down comment
    ХХ ( преди 9 години )
    Хахаха..всичко друго съм ама не и комплексарче..за сина ти незнам, говорим за нещата сега.След 30 години ще е друго.Коментираме тесличката като ярък представител.Друго на пазара какво има ..Leaf..смехурия..Тесличката верно има дизайн като изключим големиа интериорен телевизор.За да е конглокентен продукта тябва и цена да има..а то няма,не утре..а днес.А след 20..може да хвърляме боб какво ще е .
  • #15
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До въпрос ( преди 9 години )
    Първо една технология трябва да се докаже и оптимизира производството, за да се постигне по ниска цена, че тогава да се опита да стане масова.Няма да се купува технология масово, ако никой не знае нищо за нея и купувача няма кой да попита за надеждността й.Трябва и мрежата за зареждане да се подобри за да са доволни купувачите и търсенето да има очаквани промени.
  • #14
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тоя пък сравни цена на батерия на тойота с тази на тесла. На тесла батерията е 6-7 пъти по-голяма - Ей тези оризари ей!!
  • #13
    3 rate up comment 8 rate down comment
    ХХ ( преди 9 години )
    Отговора е някъде скрит..нарочно скъпи за да ограничат пазара,и да инкасират печалби.Хем нов продукт,хем малък капацитет на завода,никаква поддръжка,никаква история на продукта.Нямат нужда от масовия пазар.Себестойността на този кошер има няма 30 ина к.долара другото е гушка за еко балъци.ако има масови модели то ще лъснат много проблеми и маржа на печалба ще е никакъв.А на купилите какво им остава освен да хвалят :)Няма да викат че е лошо я.
  • #12
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До ХХ ( преди 9 години )
    уж си негативен към тесла но май електромобилите ги свързваш само с Тесла. Забавно комплексарче си. Цените се променят и докато се осъзнае сина ми туко виж съм лизинговал електричка за 40-45000$. Защото парите които сега ги давам за поддържането и бензин на трошка почти същите ще са ми месечните за лизинга.
  • #11
    1 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен до строител ( преди 9 години )
    По добре с 800 лв в Бг отколкото с 1800Е в Австрия.Добре, ел. автомобилите нямат много от скъпите неща в един конвенционален автомобил. Двигателя и скоростната кутия са приблизително 1/5 от цената на автомобила. Защо при това положение Тесла, както и останалите ел. автомобили са толкава скъпи. Разработки?"Цената на ел.колите зависи предимно от цената на батериите."Нима? Ама хич не ми се вярва. При положение, че смяната им е към 10к лв, поне при Тойота
  • #10
    4 rate up comment 8 rate down comment
    ХХ ( преди 9 години )
    Хаха сбогом на мераците за Теслъ..ти анонимко събра ли 100-те хил.лева ?Май доста време ще ги събираш..до тогава си караш пърдящия и ще питаш за друг.ако пък ги събереш пак помисли дали да не ги дадеш за дом а не за консерва с 4 гуми..била тя тролей, Ханс или квото там..Когато консервата стане равна на къща..нещата са в полза на имота.
  • #9
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    По висока мощност на ел.моторите не оскъпява особено колата, както при тези с ДВГ и сложна трансмисия. Цената на ел.колите зависи предимно от цената на батериите. Има още много неща свързани с ел. автомобилите да се развиват, което ще струва много.За пример фотоволтаичните клетки бяха 77$/ват през 1977г и 0,74$/ват в момента.
  • #8
    8 rate up comment 9 rate down comment
    аз не мога. ( преди 9 години )
    Аз работя строител в Австрия за 1800е и не мога да си я позволя а ти Българино с 800 лв можеш ли???И какво решение е това????Лицемери......ПОШЛИ....
  • #7
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Въпрос? ( преди 9 години )
    Добре де. Аз не мога да разбера защо досега не са разработили модел в по-евтиния сегмент - там където масата реално ще се замисли за покупка. Модел, в който единственото на което се набляга е цената и км. автономен пробек, пък ако ще да вдига 0-100 за 10 сек.