IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хакер разкри нов модел на Tesla

P100D е още по-бърз, преминава над 500 км. с едно зареждане

Хакер разкри нов модел на Tesla

Tesla е готова с подобрена задвижващата система, която ще анонсира на пазара съвсем скоро. Това твърди хакер, който е успял да проникне в компютърната система на американския производител, съобщава Jalopnik.
Хакер разкри нов модел на Tesla
Tesla Model S на изложението в Женева. Снимка: Automedia.bg

Новата задвижващата система носи означението P100D, като представлява оптимизиран вариант на настоящата върхова технология на Tesla - P90D. Хакерът, чието име е Джейсън Хюс, съобщава, че подобрената система предлага както по-добра динамика, така и по-дълъг пробег с едно зареждане.

P100D ще бъде налична и за двата модела на американската марка - Model S и Model X. Тя разчита на батерия с капацитет 100 кВтч, благодарение на което автономният пробег ще прехвърли границата от 500 км., сочи информацията.

Данни за динамичните характеристики на бъдещите Model S P100D и Model X P100D липсват. При настоящите върхови версии P90D с батерия с капацитет 90 кВтч спринтът от място до 100 км/час става за около 3 секунди. Пробегът с едно зареждане е около 500 км.

Джейсън Хюс твърди също, че се е сдобил с информация и за други проекти на Tesla, но няма намерение да я разкрива, тъй като не иска да развали подготвените от компанията изненади.

От чат в Twitter между Джейсън Хюс и Илон Мъск, главен изпълнителен директор на Tesla, става ясно, че американската компания проявява интерес към способностите на хакера.

0 от 500
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    Хаха, какви са тези сметки Пенке, за да ги нагласиш нещата ли?Масла 5 броя смени по около 300-350 лв - 1500лвГориво около 10 000 лвДанък 5г - 2100 лвАвтомобил нов бензинов 30 000 лвКаско, застраховки 5г - около 6 000 лвза ел. автомобилпокупка 65 000 лвКаско, застраховки за 5г - 14 000 лвЗа зарежданията с ток да не отваряме думаАйде сега смятай!Високата цена на ел.автомобила обуславя скъпи застраховки, където той си губи смисъла Дори и след 300к км сметката е сложна
  • #35
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Те така ( преди 9 години )
    ако говорим за седан като Модел S 4,98м дълъг и 1,97м широк с мощност около 500кс ще си гори средно 20л/100км, защото говорим и за 2 тона кола.за 100 хил км имаме 38000лв за бензин премиумпо 1000-1100лв за смяна на масло на 20к км = 5500лв за 100к кмгодишен данък 1600лвданък МПС нов внос 2,5%(или около 2500лв), който го за електромобилите, а дори има мизерна субсидия от 5000лвза 5год и 200к км подобен седан с ДВГ дърпа 100 000лв с данък вносза 8год и 300 хил км 500кс ДВГ си иска 146000лв
  • #34
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Доживях да ми обяснява някакъв Борис как ДВГ замърсява по-малко от ел. автомобил. Ествестно че има някакво замърдяване при производство на батерии но то е минимално спрямо бълването на сажди всеки км който колата минава. Да не говорим че фабриката на Муск за батерии е изцяло захранвана със слънчеви панели. С времето още ще намалее отпечатъка върху придодават, докато една нефтена рафинерия *** всичка в радиус от километри.
  • #33
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Борис ( преди 9 години )
    Не виждам защо не се откажат от тези огромни, скъпи и безбожно замърсяващи с производството си батерии. Моделите на Тесла, за които се твърди че минават 500км с едно зареждане реално минават 300, а те са най-доброто което се предлага като електромобили, зареждат се часове.Двигател с вътрещно горене оптимизиран да работи с равен оборот при оптимална температура има КПД към 60% и е почти безшумен. Една батерия 5-10kwh и двг - това е начинът да се захранят електромоторите.
  • #32
    3 rate up comment 2 rate down comment
    XX ( преди 9 години )
    Пенкее..бегай у пръви клас.По днешните цени горивото ти е 3892 лв.Маслото ти е под 1000 лв. Данъка пак не ти излиза, дотук виждам келепир от еликтричката 5 лв на година по твойта сметка 21 000 :) Смех смех. Нов кашон за 67 000 може (Leaf),за друго нема ти стигнат.Популизма се учи в по горните класове..За сега бегай да повтяряш.
  • #31
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не и преди да нацвъкат зарядни станции с приемлива гъстота. До тогава електричката ще е градски автомобил за хора с гараж
  • #30
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Масовия автомобил на Тесла ще го представят след 20 дена, на 31-ви Март. И се очаква доставките да започнат края на 2017. Изобщо 2017 се очаква и Нисан, и Рено, и ФВ, и БМВ да имат модели с пробег над 300км. и цена под 35000 EUR/USD. Можем смело да кажем, че дните на двигателя с вътрешно горене са преброени...
  • #29
    3 rate up comment 2 rate down comment
    пена ( преди 9 години )
    Напоследък се замислям, че електромобилите до няколко години ще са огромна далавера.Направих си сметките, че с ЕЛ кола за 100К километра човек спестява следните разходи:около 13000лв. - за гориво.около 5500лв. - за смяна на масло и т.н. спрямо нов автомобил.около 2500лв. - данък мпс за нов автомобил.И излиза, че Ел автомобил с цена 60К лева "струва" колкото нов автомобил от среден клас (40К лева).
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    д-р.Куртев ( преди 9 години )
    Браво !
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Who Cares ( преди 9 години )
    Tazi kola struva tochno $150,000. Mezhdu drugoto 250 mili (maksimalen probeg) sa 400, a ne 500 km. 1milq = 1.6 km. Ne e evtina, no niakoi triabva da polati za R&D, nyl tyi? Ako ne syzdadat evtin masov model, dnite im mozhe i da sa prebroeni.