IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хакер разкри нов модел на Tesla

P100D е още по-бърз, преминава над 500 км. с едно зареждане

Хакер разкри нов модел на Tesla

Tesla е готова с подобрена задвижващата система, която ще анонсира на пазара съвсем скоро. Това твърди хакер, който е успял да проникне в компютърната система на американския производител, съобщава Jalopnik.
Хакер разкри нов модел на Tesla
Tesla Model S на изложението в Женева. Снимка: Automedia.bg

Новата задвижващата система носи означението P100D, като представлява оптимизиран вариант на настоящата върхова технология на Tesla - P90D. Хакерът, чието име е Джейсън Хюс, съобщава, че подобрената система предлага както по-добра динамика, така и по-дълъг пробег с едно зареждане.

P100D ще бъде налична и за двата модела на американската марка - Model S и Model X. Тя разчита на батерия с капацитет 100 кВтч, благодарение на което автономният пробег ще прехвърли границата от 500 км., сочи информацията.

Данни за динамичните характеристики на бъдещите Model S P100D и Model X P100D липсват. При настоящите върхови версии P90D с батерия с капацитет 90 кВтч спринтът от място до 100 км/час става за около 3 секунди. Пробегът с едно зареждане е около 500 км.

Джейсън Хюс твърди също, че се е сдобил с информация и за други проекти на Tesla, но няма намерение да я разкрива, тъй като не иска да развали подготвените от компанията изненади.

От чат в Twitter между Джейсън Хюс и Илон Мъск, главен изпълнителен директор на Tesla, става ясно, че американската компания проявява интерес към способностите на хакера.

0 от 500
  • #26
    23 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ел. автомбила е символ на свобода. Слагаш си няколко слънчеви панела и зареждаш (цяла нощ хаха) безплатно. Не си задължен да ходиш при гадни майсторчета за дюзи, мюзи, филтри, масла и т.н. Най ще ми е хубаво като не ходя да давам пари на тези с картела на горивата. Така ги мраза че съм готово да платя повече само да не ги виждам.
  • #25
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз бих си купил тесла само заради 3те секунди от 0-100. Който иска да продължава да кара на ***. Ел. кола е въпроса на избор и не е задължителна.
  • #24
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Предпочитам да си давам парите за електромотор и бятерия за които ще имам гаранция отколкото за гориво което наливам и после не мога да препродам.
  • #23
    9 rate up comment 0 rate down comment
    thebrainless ( преди 9 години )
    Ако сте гледали интервюта с Мъск, ще знаете за тяхната страдегия в 3 стъпки. Първа стъпка - спортен автомобил, втора - луксозен автомобил, трета - масов автомобил. На трета стъпка времето е съвсем скоро, може би дори още тази година, ще бъде представен масов автомобил.
  • #22
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Идните 5-6 години ще си плащам за колата с ДВГ, а после, ако още съм в БГ една електричка с макс 350-400км пробег за 50000лв с мощна зарядна станция в централна България ще ми е по добра инвестици от кола с ДВГ за 20к лв и имот за 30к лв от който наема ще е мизерен като извадя ремонтите му.
  • #21
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Защо така ( преди 9 години )
    Защо тук умни зрели мьже спорят с някакьв тинейджьр без вещество?????
  • #20
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Много умен ( преди 9 години )
    Явно всички в БГ сте IT мениджьри :)))спасявайте се....
  • #19
    9 rate up comment 0 rate down comment
    До ХХ ( преди 9 години )
    "Себестойността на този кошер има няма 30 ина к.долара"Май говориш само за батерията.След като е толкова евтино защо германците не направят такъв модел за 50 000$ и ще избият рибата и ще печелят много дори повече от другите си модели. Я провери колко струва една батерийка на Панасоник 18650 3100mah и умножи по 8000, за да получиш цената на батерията, ако решиш сам да си я изградиш.За сравнение БМВ и3 с 4 пъти по-малка батерия струва 42000$. Е-голф 65000лв, а бензинов 30000лв с автоматични.
  • #18
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "виж съм лизинговал електричка за 40-45000$""Защото парите които сега ги давам за поддържането и бензин на трошка почти същите ще са ми месечните за лизинга"Това са страшно много пари за такъв кошник. Не знам какво караш и каква трошка е, но с тази цена от 40-45к $ първоначалната инвестиция ще я усетиш след най-малко 200к км, а може и въобще да не излезе по евтиноИдентичен бензинов ще е достатъчно по-евтин. Само Каското на ел. автомобила за 40-45к $ ще е към 4к лв. На бензиновия наполовина
  • #17
    11 rate up comment 3 rate down comment
    до аз не мога ( преди 9 години )
    Ти да не мислиш, че всички в България сме строители като тебе? В ИТ бизнеса в България може да взимаш 5цифрена заплата в лева в момента, строителю велик. В момента за 1800 евро заплата неможе да наемеш програмист в БГ, защото има много по-добри оферти. Строй си в Австрия и недея да правиш заключения, че не ти е силната страна.