IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus изпреварва бъдещето преди повече от 20 години

Още през 1993 г. японците създават „вдигнат” хечбек с V8 двигател

Lexus изпреварва бъдещето преди повече от 20 години

В наши дни все по-голяма популярност набират хечбеците в увеличен пътен просвет, които мнозина наричат кросовъри. Оказва се, че първите подобни модели са се появили преди повече от 20 години.
Lexus изпреварва бъдещето преди повече от 20 години
Още през 1993 г. Lexus показва такъв модел, който е оборудван с V8 двигател, а дизайнът му е дело на легендата Джорджето Джуджаро и неговото ателие Italdesign. Този модел обаче така и не се появява в серийно производство.

Автомобилът получава името Landau, като в основата му Lexus GS300, който на свой ред е идентичен с появилата се през 1991 г. Toyota Aristo. Концептът е оборудван с 4,0-литров V8 1UZ-FE, който Toyota поставя на няколко свои модела по това време.

Прототипът запазва механичната конфигурация на Lexus GS300/Toyota Aristo, но дължината на му е с цели 61 см по-малка. Двигателят с мощност 249 к.с., системата за задвижване на четирите колела, автоматичната скоростна кутия и изцяло кожения салон правят от Landau една наистина впечатляваща машина.
Lexus изпреварва бъдещето преди повече от 20 години
В крайна сметка японците така и не се решават да пуснат автомобила в серийно производство. А 17 години по-късно Lexus създава още един прототип – Landau LET, който е съвсем различен и в чиято основа е хибридна версия на LS600.

Снимка: Lexus
 

Тагове: lexus landau
0 от 500
  • #32
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до Анонимен ( преди 9 години )
    "Фарове на Опел Корса и стопове на Голф 5-ца" Когато са правили тази кола Голф 5 не е съществувал бе, мишка!!!
  • #31
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Кодошо ( преди 9 години )
    Мдаа..още преди 20год оризарето са се изявявали в ужасяващ дизаин на колите си.
  • #30
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    не е лоша тойотката като за 93-та , но ако е чак толкова нещо епохално ново и изпреварило времето си , какво тогава трябва да са Голф Кънтри и Панда 4х4 , които са си напълно серийни коли . Да не говорим за Матра Ранчо , Лада Нива , а защо не и за ГАЗ 20 Победа 4х4
  • #29
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    По-често трябва да се пускат статии за стари японски модели, да е по-очевидно откъде крадат немските плагиати с големите претенции без покритие.
  • #28
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    хехе, анониимен, взе ми думите от устата :)
  • #27
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Фарове на Опел Корса и стопове на Голф 5-ца?"Ха-ха, не бях се сетил че вагонетките са копирали задницата на Голф 5 от тоя Лексус. Ей, срам нямат тия плгиати немски.
  • #26
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Фарове на Опел Корса и стопове на Голф 5-ца?"- даже ***инското фенче си призна че стоповете на голф 5 са крадени от ЛЕКСУС набор '93- смяяяятай!!!!
  • #25
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мислех, че японците са само 10-тина години пред немците, а то се оказало, че са 20 г. пред тях.Горките германчета! Да си правят вурстовете и бирата и да оставят технологиите на тези, които ги умеят - Японците! ;)
  • #24
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Мухаха ( преди 9 години )
    Статията ни казва че японците гледат напред в бъдещето за това са номер едно, до като другите гледат само пред носа си.
  • #23
    6 rate up comment 3 rate down comment
    ти добре ли си ( преди 9 години )
    защо човек трябва да си губи времето с тоя кош а???ходи работи нещо по добре просяк....