IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Scenic идва с 20-инчови джанти като стандарт

Миниванът на Renault дебютира в Женева

Новият Scenic идва с 20-инчови джанти като стандарт

Новото поколение Renault Scenic дебютира под прожекторите на салона в Женева, демонстрирайки съчетание от лукс и спорт. Моделът ще бъде на пазарите още преди началото на пролетта.
Новият Scenic идва с 20-инчови джанти като стандарт
Новият Scenic продължава да бъде практичен и комфортен миниван, но е заел много от света на кросовърите. Моделът демонстрира динамичен дизайн, защитни елементи в долната част на каросерията и увеличен с 40 мм пътен просвет, за който заслуга имат и 20-инчовите джанти, част от стандартното оборудване на Scenic.

Като цяло автомобилът е изграден в стила на най-новите модели на Renault, базирайки се на концепцията R-Space. След отличителните му черти са голямото челно стъкло, LED светлините със специфичен подпис, скосената линия на покрива и двуцветната каросерия, която се предлага при по-високите нива на оборудване.

Съществена промяна има и в интериора на новия Scenic. Той е по-просторен и по-луксозно оборудван отпреди. Заслуга за първото има платформата CMF C/D (Common Module Family), която предоставя на возилото по-щедри размери. Габаритите на автомобила са нараснали с 40 мм на дължина и с 20 мм на широчина. Междуосието е с 32 мм по-дълго спрямо третото поколение Scenic, а задната и предната следи са разширени съответно с 36 и 49 мм.
Новият Scenic идва с 20-инчови джанти като стандарт
По отношение на оборудването, Renault Scenic залага на материали с високо качество и екстри от горния сегмент, сочи информацията. Сред тях са електрически кожени седалки с подгрев и масаж, инфо-система R-LINK 2 с 8,7-ичов вертикален дисплей, регулируеми задни седалки, прожекционен дисплей и много други. Обемът на багажника е 572 литра, като в салона има допълнителни ниши с общ обем от 63 литра.

Гамата двигатели е заета изцяло от новите Megane и Talisman, които използват същото шаси. Това са дизели с обем 1,5 и 1,6 литра, развиващи между 95 и 160 к.с., както и бензинови мотори с турбо, имащи мощност между 115 и 130 к.с. Трансмисиите са ръчна и автоматична с два съединителя.

Новият Renault може да бъде снабден и с технологията с 4 завиващи колела 4CONTROL, комбинирана със системата MULTI-SENSE, която предоставя широки възможности за персонализация на силовия тракт, шасито и екстрите в салона.

Преди края на тази година моделът ще получи и хибриден агрегат. Системата носи името Hybrid Assist и съчетава дизелов мотор със 110 к.с., 6-степенна механична скоростна кутия, електромотор и 48-волтова батерия. Технологията възобновява енергията по време на отрицателно ускорение и спиране, предоставяйки по-висока динамика и по-нисък разход на гориво.

Новото поколение Renault Scenic трябва да се появи на пазара през идните месеци, когато ще бъдат обявени и цените.

Снимки: Renault

Тагове: Renault Scenic
0 от 500
  • #12
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това че на Българина са му проблем 20 цоловите джанти не е проблем за Рено. На дали някой производител проектира автомобил за Българин с мизерна заплата, може би само Дачия.
  • #11
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    съмнявам се да са на всички модификации джантите 20ки. По-скоро само на топ версиите. И кожения салон също. По- долните мнения са като на аутисти, живеещи в собствен свят, а статията ми се вижда не чак толкова добре преведена рекламна брошура.
  • #10
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Някой явно си мислят, че на запад масово карат с 20-ки джанти. Да, ама не! Има си коли, които са за такива размери джанти. Не върви масов евтин модел да го обуеш с подобни. Просто не върви, а и няма смисъл. Не само, че е скъпо, но и непрактично. колата се оскъпява, а и не само това. трябва да си вземеш още един чифт зимни гуми с джанти. Стоманени 20-ки няма. колко хиляди още ще ти трябват? Скочиш в някоя дупка и кво праим тогава. Абе смешна работа е рендето ви казах.С трици маймуни ловят.
  • #9
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Achtung ( преди 9 години )
    Естествено, че на средно статистическия българин са му проблем 20 цолови джанти и гуми. Заплатите в почти цялата страна са мизерни и масово се карат 15-20 годишни таралясници. Цената на джантите с гумите на това Рено е над цената на средностатистическия автомобил който кара българина.
  • #8
    25 rate up comment 1 rate down comment
    * * * ( преди 9 години )
    На горкия средностатистически българин са му голям проблем джантите... Сигурно подсъзнателно усеща, че даже и гумите не може да си позволи да му смени :)))
  • #7
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е такова нещо като кожен салон е само за селски бекове да се хвалят - иначе кой нормален човек иска лятото г*за му да става на палачинка, а зимата да му замръзват топките. Возих се на едно инфинити през лятото и стояхме 15 минути навън на жегата докато вентилацията охлади седалките, че иначе щяхме да залепнем на кожената тапицерия. Бах ти и лукса...
  • #6
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Искат просто от ван да преминат към SUV. Вижда се предницата вече не е скосена и с големи гуми става SUV. С тези големи джанти вече няма да е толкова евтин този сценик, дано като вдигнат цената да оправят пластмасите вътре, че там нещата са доста зле.
  • #5
    18 rate up comment 5 rate down comment
    ff ( преди 9 години )
    Кое му е слабото на мотора , каква е тази мания по 200-300 и повече коне , 60 коня са му достатъчни (тук стигат до 160)
  • #4
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тези 20 цолови джанти ще се предлагат в дилърствата на запад от БГ. В БГ ще има опция за downgrade към 16'', защото вносителя си прави сметката, че тука няма пътища по които да се кара с 20''.
  • #3
    9 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е че мойта кола си има вентилатор за охлаждане на топките. Слез от 20 годишната талига момче и се качи на нещо по-ново. Почти всеки модел кола от среден клас и нагоре предлагат вентилация на седалките. Това е една от най-смислените екстри. Лятото няма да се потиш и ризата да ти залепва за седалката от пот. Бих казал задължителна екстра за всеки кожен салон, защото кожата много запарва. А тези 20-ки с които са го пуснали Рендето са някаква смешка. Вместо нормален мотор големи джанти. Смешници!