IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Scenic идва с 20-инчови джанти като стандарт

Миниванът на Renault дебютира в Женева

Новият Scenic идва с 20-инчови джанти като стандарт

Новото поколение Renault Scenic дебютира под прожекторите на салона в Женева, демонстрирайки съчетание от лукс и спорт. Моделът ще бъде на пазарите още преди началото на пролетта.
Новият Scenic идва с 20-инчови джанти като стандарт
Новият Scenic продължава да бъде практичен и комфортен миниван, но е заел много от света на кросовърите. Моделът демонстрира динамичен дизайн, защитни елементи в долната част на каросерията и увеличен с 40 мм пътен просвет, за който заслуга имат и 20-инчовите джанти, част от стандартното оборудване на Scenic.

Като цяло автомобилът е изграден в стила на най-новите модели на Renault, базирайки се на концепцията R-Space. След отличителните му черти са голямото челно стъкло, LED светлините със специфичен подпис, скосената линия на покрива и двуцветната каросерия, която се предлага при по-високите нива на оборудване.

Съществена промяна има и в интериора на новия Scenic. Той е по-просторен и по-луксозно оборудван отпреди. Заслуга за първото има платформата CMF C/D (Common Module Family), която предоставя на возилото по-щедри размери. Габаритите на автомобила са нараснали с 40 мм на дължина и с 20 мм на широчина. Междуосието е с 32 мм по-дълго спрямо третото поколение Scenic, а задната и предната следи са разширени съответно с 36 и 49 мм.
Новият Scenic идва с 20-инчови джанти като стандарт
По отношение на оборудването, Renault Scenic залага на материали с високо качество и екстри от горния сегмент, сочи информацията. Сред тях са електрически кожени седалки с подгрев и масаж, инфо-система R-LINK 2 с 8,7-ичов вертикален дисплей, регулируеми задни седалки, прожекционен дисплей и много други. Обемът на багажника е 572 литра, като в салона има допълнителни ниши с общ обем от 63 литра.

Гамата двигатели е заета изцяло от новите Megane и Talisman, които използват същото шаси. Това са дизели с обем 1,5 и 1,6 литра, развиващи между 95 и 160 к.с., както и бензинови мотори с турбо, имащи мощност между 115 и 130 к.с. Трансмисиите са ръчна и автоматична с два съединителя.

Новият Renault може да бъде снабден и с технологията с 4 завиващи колела 4CONTROL, комбинирана със системата MULTI-SENSE, която предоставя широки възможности за персонализация на силовия тракт, шасито и екстрите в салона.

Преди края на тази година моделът ще получи и хибриден агрегат. Системата носи името Hybrid Assist и съчетава дизелов мотор със 110 к.с., 6-степенна механична скоростна кутия, електромотор и 48-волтова батерия. Технологията възобновява енергията по време на отрицателно ускорение и спиране, предоставяйки по-висока динамика и по-нисък разход на гориво.

Новото поколение Renault Scenic трябва да се появи на пазара през идните месеци, когато ще бъдат обявени и цените.

Снимки: Renault

Тагове: Renault Scenic
0 от 500
  • #32
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нещо не разбрах за комплекта гуми 20-ки как струват само 500-600 евро? Да не би комплект за теб да значат 2 гуми? Ако е така, значи си типичен български селинджър, който сменя по 2 гуми, а това е може би най-опасното нещо, което можеш да направиш. Имайки различно сцепление на двата моста, колата е потенциална опастност във всяка една ситуация. Оня другия селинджър, който говори за скъсаняци да се скрие някъде, че амат от такива богаташчета, като него, които нямат 5 лв в джоба.
  • #31
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    Хаха, сигурно. Това какъв е едва ли те интересува, само ще спомена че е по нов от 90% от автопарка в БгДа приемем, че мен не ме интересува. Ти какво правиш тук, обясняваш как всички нови автомобили излизат с 18ки, 19ки или пък 20ки. Нещо, което е очевидно, че не е така. Изреди кои са тези които почти всички излизат с гореизброените. Голям си баровец, но по писане предполагам.
  • #30
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ми баро, никои не те е карал да си купуваш тоя сценик. Пък и твоя висок клас автомобил най вероятно е 15-20 годишен и струва 3000лв и те е яд че трябва да даваш толкова пари за гуми. Вие ще кажеш акции в Рено имате че толкова са ви вълнуват тяхните решения. Мен една марка като не ме вълнува не гледам с кви джанти си пускат колите.
  • #29
    1 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    А бе ***, на мен и в момента гумите са ми по 330-350лв бройката, но не са на Ренде. На далеч по висок клас автомобил.А този тип автомобил е предназначен за потребители, които едва ли ще се радват да заделят по 500-600 евра за комплект гуми
  • #28
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ми ***, купувайте си голфчетата и астрите на по 15 години и си ги карайте с 13-ки. Къв ви е проблема ,че коментирате коли които най малко след 15-20 години ще са в вашия ценови диапазон ,че мислите и за гумите им. :D
  • #27
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не обяснявайте на форумния милионер за гумите 20-ки! Той на по-малко от 20-ки не се качва и никога не се е качвал. 20-ките според него са за всеки клас автомобил. Дори и за мини вановете, дори и за масовите автомобили. той по-малко от 20-ка не признава. За него трябва да се направи стандарт в автомобилостроенето по-малко от 20 цола гуми да не се правят.Друг е въпросът,че в този клас никой производител не предлага 20 цола. Само луксозните марки го имат и то като опция,а не в базата.Нали милионере
  • #26
    6 rate up comment 3 rate down comment
    рено са джентлемени ( преди 9 години )
    абонирани са за последните места по качество, но сега ги отстъпват на Нисан!
  • #25
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    "Сега почъи всички нови коли излизат с 18 19 20 цола"Кои нови коли излизат със 18ки,19ки и 20ки и в кой клас?Passat 19киAccord 17киMondeo 19киНа това Ренде тези 20ки са като на свинче звънче. Рено бяха ориентирани към един тип хора, които ги взимаха предимно заради евтината поддръжка. С тези 20ки това отмина, сега ще се хвърлят по 350-400лв загума. По нашите пътища ще са смърт. От тежките и големи джанти ще страда и окачването, следват по чести ремонти. Общо взето евтиното у Рено отмина...
  • #24
    7 rate up comment 10 rate down comment
    случайно минаващ ( преди 9 години )
    Нисан, колкото по-бързо се разкара от този алианс с Рендетата, толкова по-добре за него.Не стига, че японците и Дачия носят Рендетата на гърба си, а и на това отгоре слагат части правени от франсетата и качеството драстично пада. Не случайно Дачия са по-надеждни. В Румъния не бачкат в заводите тарамбуки, а във Франция в заводите на Рено са предимно, араби, алжирци, *** и всякаква друга *** от бившите колонии. Не случайно Рено са винаги в дъното на класациите по надеждност от много години.
  • #23
    3 rate up comment 3 rate down comment
    учуден ( преди 9 години )
    А тези, които обясняват колко нормално било да е с 20 ича гуми прочетоха ли:...20-инчовите джанти, част от стандартното оборудване на Scenic.!Значи няма да идва с по-малки, защото това е стандартно, което е доста глупаво. На евтина кола гумите с джантите да са около 1/10 от цената и е мега мaлoyмно. Не само това, а и по-големите цолове гуми са и по-широки и по-тежки. При мощен автомобил няма да го усетите, но с тези двигатели с които се предлага колата ще е спъната и нестабилна зимата.