IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Romeo Giulia - вече официално

Два дизелови и два бензинови мотора ще задвижват конкурента на BMW 3-Series

Alfa Romeo Giulia - вече официално

Alfa Romeo най-накрая разкри детайлите около седана Giulia. Това стана при откриването на салона в Женева, където италианците ще представят пълната гама от модификации на модела.
Alfa Romeo Giulia - вече официално
Giulia се появи пред публика още по време на изложбата във Франкфурт през септември миналата година, но тогава бе анонсиран единствено върховият вариант Giulia Quadrifoglio Verde (QV). Този модел се задвижва от 2,9-литров V6 двигател с двойно турбо и мощност от 510 к.с.

Сега са потвърдени и по-умерените агрегати на модела. Това са два дизелови и един бензинов мотори.

Бензиновият агрегат е 2,0-литров с четири цилиндъра и турбо, като развива 200 к.с. и 330 Нм. Този мотор се куплира единствено с 8-степенна автоматична трансмисия.

Дизелите са два, като имат обем от 2,2 литра. По-слабият генерира 150 к.с., а по-силният - 180 к.с.

По-рано бе съобщено за още два бензинови агрегата - с 250 и 280 к.с., и за още един Multijet II дизел, развиващ 210 к.с. За тези модификации е предвидена система за задвижване на четирите колела. Към момента обаче липсва допълнителна информация.

Общата маса на версията с 2,2-литровия дизел със 180 к.с. е точно 1374 кг. Върховата спортна версия QV тежи 1524 кг, като ниското тегло е постигнато чрез използване на карбон и алуминий за направата на броните, покрива, вратите, спойлерите и арките на калниците.
Alfa Romeo Giulia - вече официално
Що се отнася до оборудването, от италианската компания разкриха, че най-новият конкурент на BMW 3-Series разполага с интегрирана спирачна система (IBS), която съчетава традиционните серво спирачки и системата за контрол на стабилността. Технологията редуцира вибрациите на педала, като също така спомага за постигането на по-къс спирачен път - само 38,5 метра при скорост 100 км/час. При версията Quadrifoglio показателят е 32 метра.

Налични за модела са също така аварийна спирачна система, технология за разпознаване и откриване на пешеходци, система за предупреждение за сблъсък, активна аеродинамика на купето (само за версията QV) и др.

Седанът ще се предлага с три нива на оборудване -
Giulia, Super и Quadrifoglio. Оборудването дори на базовата версия обаче е значително, като включва круиз-контрол, ограничител на скоростта, 16-инчови джанти, климатроник с две зони, инфо-система с 6,5-инчов дисплей и др.

Alfa Romeo започва да приема поръчки за новата Giulia на 15 април, като ценовата листа трябва да бъде изнесена малко преди това.

Снимки: Alfa Romeo

Тагове: Alfa Romeo Giulia
0 от 500
  • #24
    32 rate up comment 12 rate down comment
    алфист ( преди 8 години )
    Сляпа , злобна и комплексирана *** , това е Алфа Ромео, автомобил , какъвто другите никога няма да направят и който дори и с недостатъците които има пак ще е любим на хората , които разбират какво дава тази марка!!!Карайте си немските и корейски тоалетни и се давате в собствените си плюнки , когато видите тази Алфа , нещастни твари!
  • #23
    8 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Двигателите не са нищо особено. Напълно сливащи се със сивия поток. Нищо технологично. По-скоро са с параметери като от началото на века. 200 коня от 2.0 кубатура. КИА имат серийно 204 коня от 1.6. Да не говорим за германците. Там гроздето е високо.
  • #22
    3 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ние и сега и виждаме задницата, но се оказва, че е КИА Оптима...:)))
  • #21
    7 rate up comment 22 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Ina4e e hubava jenska kolica
  • #20
    8 rate up comment 20 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Do sega ne sam vijdal alfadjia,koito da si e kupil alfa ot magazina,vsi4ki sa nov nos ot Italia 13 ta raka
  • #19
    29 rate up comment 10 rate down comment
    v1per ( преди 8 години )
    Хей шваби, запомнете тази задница, че както на северната дъга, така и на аутобаните ще я гледате как се отдалечава!
  • #18
    7 rate up comment 26 rate down comment
    да погледнат: ( преди 8 години )
    на съседния щанд е VW Phideon и да питат немците как се прави!
  • #17
    10 rate up comment 31 rate down comment
    RRE ( преди 8 години )
    Щял да се мери с 3-та серия... Тези сериозно ли..?
  • #16
    10 rate up comment 32 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Какъв Passat, бе човече! На Алфа им миришат чорапите. Сравнението с Дачия е най-близо до истината.
  • #15
    45 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Лаете ся ама,като я видите на улицата ше си чупете вратовете да я зяпате,и цъкате със уста