IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Romeo Giulia - вече официално

Два дизелови и два бензинови мотора ще задвижват конкурента на BMW 3-Series

Alfa Romeo Giulia - вече официално

Alfa Romeo най-накрая разкри детайлите около седана Giulia. Това стана при откриването на салона в Женева, където италианците ще представят пълната гама от модификации на модела.
Alfa Romeo Giulia - вече официално
Giulia се появи пред публика още по време на изложбата във Франкфурт през септември миналата година, но тогава бе анонсиран единствено върховият вариант Giulia Quadrifoglio Verde (QV). Този модел се задвижва от 2,9-литров V6 двигател с двойно турбо и мощност от 510 к.с.

Сега са потвърдени и по-умерените агрегати на модела. Това са два дизелови и един бензинов мотори.

Бензиновият агрегат е 2,0-литров с четири цилиндъра и турбо, като развива 200 к.с. и 330 Нм. Този мотор се куплира единствено с 8-степенна автоматична трансмисия.

Дизелите са два, като имат обем от 2,2 литра. По-слабият генерира 150 к.с., а по-силният - 180 к.с.

По-рано бе съобщено за още два бензинови агрегата - с 250 и 280 к.с., и за още един Multijet II дизел, развиващ 210 к.с. За тези модификации е предвидена система за задвижване на четирите колела. Към момента обаче липсва допълнителна информация.

Общата маса на версията с 2,2-литровия дизел със 180 к.с. е точно 1374 кг. Върховата спортна версия QV тежи 1524 кг, като ниското тегло е постигнато чрез използване на карбон и алуминий за направата на броните, покрива, вратите, спойлерите и арките на калниците.
Alfa Romeo Giulia - вече официално
Що се отнася до оборудването, от италианската компания разкриха, че най-новият конкурент на BMW 3-Series разполага с интегрирана спирачна система (IBS), която съчетава традиционните серво спирачки и системата за контрол на стабилността. Технологията редуцира вибрациите на педала, като също така спомага за постигането на по-къс спирачен път - само 38,5 метра при скорост 100 км/час. При версията Quadrifoglio показателят е 32 метра.

Налични за модела са също така аварийна спирачна система, технология за разпознаване и откриване на пешеходци, система за предупреждение за сблъсък, активна аеродинамика на купето (само за версията QV) и др.

Седанът ще се предлага с три нива на оборудване -
Giulia, Super и Quadrifoglio. Оборудването дори на базовата версия обаче е значително, като включва круиз-контрол, ограничител на скоростта, 16-инчови джанти, климатроник с две зони, инфо-система с 6,5-инчов дисплей и др.

Alfa Romeo започва да приема поръчки за новата Giulia на 15 април, като ценовата листа трябва да бъде изнесена малко преди това.

Снимки: Alfa Romeo

Тагове: Alfa Romeo Giulia
0 от 500
  • #34
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    По-точно казано е "безсилна злоба".
  • #33
    3 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Алфаджията избесня, че прехваления модел на Алфа се оказа безлично копие на КИА, и, че двигателите са ужасно посредствени. Съжалявам го!
  • #32
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Харесва ми тази алфа но фанатизирани фенове на коя да е марка ме дразнят много. А като гледам с какъв хъс ми обясняват как това ще бъде най-великата кола на света още неизлязла и вече по-добра от всичко, което обаче вече е на пазара... някакси дразни.
  • #31
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Чета...Четаа.. коментар след коментар....алфа това, па онова, ама от кия, ама от не знам си коя.... хора,не извинявам се, деца.. айде стига с тая злоба, ходете пийте по бира в градинката. То е ясно, че от всички коментирали тук може би само 1 или 2ма някой ден ще могат да си купят нова кола...Чисто нова на 0 км. За какво плюете!? Не ви харесва, ами не коментирайте, идете си в другия форум за ВАГ и там си обсъждайте. Мъчно ми е за вас, жалки хора сте... не става въпрос за алфа, за всяка плюете...
  • #30
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    2.4 жтдм 210коня на A.R.159 vs Passat 2.5 tdi е кой вади повече коне в този .Даже още със 166 2.4 жтдм 185 коня ще ви го сръвня,кой по по- най .
  • #29
    26 rate up comment 3 rate down comment
    maxblue ( преди 8 години )
    Никога не съм бил фен на тази марка автомобили но винаги съм харесвал неподражаемия дизайн и чар, който притежават тези автомобили ако имах финансови възможности по големи от един средностатистически Българин с удоволствие бих си купил прелестната Alfa Romeo Julia.Лично аз притежавам Японски автомобил но никога не съм бил и няма да бъда, късоглед спрямо качествените автомобили независимо да ли се казва Алфа,Мерцедес,Ауди,БМВ,Лексус и други.Всеки има място под слънцето.
  • #28
    6 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Добре че са на алфа фанатизираните фенове да купуват строшените кошове, които произвеждат иначе са фалирали.
  • #27
    8 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    алфисте, какво си се запенил? Да не би да е ярост че последните 20 години алфа не направиха читав автомобил? Я погледни кон-глок-енцията колко коня вади от 2 литра дизел и пак си помисли дали някой ще гледа задницата на тази алфа. С тези дизели алфа влиза в класа на Рено. На никой не му пука за фенщината ти, щом ти харесва си го карай но недей да спамиш интернет в лошия си вкус.
  • #26
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Мен това хич ама хич не ме топли колко продавали,кии мии вагени магени,който иска наистина Алфа Ромео отива и си я купува. То пък в България пълно по улиците със Оптими,жалки оптимисти сте завистливи селендури.Като са ви много готини Вагените,аджеба защо те искаха да купуват Алфа,ада заради хубавите очи да,ясно :D само блян и мечти мога да ви кажа вагенджии ,хубавци...
  • #25
    8 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Виж колко продават корейските и немски "тоалетни" и колко Алфа и ще разбереш каква е тъжната истина за италианските ментаци.