IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колите на Renault покриват нормите

Проверката не е открила никакви нарушения

Колите на Renault покриват нормите

Моделната гама на френския производител Renault покрива екологичните норми. Това е установила проверката, която изправи на нокти автомобилната индустрия на Европа.
Колите на Renault покриват нормите
Снимка: Ройтерс

Службите във Франция са проверили щателно редица съоръженията на производителя, сред които и такива, занимаващи се със сертифицирането на двигателите, се казва в съобщение от Renault. Целта е била да се провери дали в модели на френската марката е използван софтуер за манипулиране на данните за вредни емисии, подобен на този, който бе открит през септември 2015 година в редица автомобили на VW Group.

"Проверката показа, че автомобилите Renault покриват екологичните норми, както и че при тях не е използван нелегален софтуер", се казва в съобщението.

Информацията за проверките се появи вчера, като мигновено се отрази на акциите на Renault, които се сринаха с над 20 на сто. Притесненията за нов скандал в Европа повлияха и на други производители. Спад от 6,8% отбеляза Peugeot, при BMW той е 4,6%, при Daimler - 5,7%, при VW - 4,4%, а при Fiat Chrysler Automobiles (FCA) - 7,87%, допълва Marketwatch.



Тагове: Renault
0 от 500
  • #25
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В гейРопата дизелите са чисти, като момина сълза. Излязат ли навън обаче, бързо биват разкривани. Рендаците са хитри и не се натискат на други пазари да си продават канцерогениците. Действат в гейропа, защото знаят, че всичко им е позволено. Все едно VAG да бяха направили проверка преди да ги изловят. Щяха да ги изкарат най-чистите дизели, като логото им, което доста бързо го смъкнаха, а именно чист дизел. Хайде Рендетата, като са чисти да почнат в САЩ да продават да ги видим!Ама страх бате...
  • #24
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Xexe ( преди 8 години )
    DVG e chist kolkoto i parniqt lokomotiv.Kvoto i da gi pravqt si zamursqvat qko.Chisto e samo koleloto!
  • #23
    4 rate up comment 6 rate down comment
    PRO AUTO3653 ( преди 8 години )
    И те така...
  • #22
    11 rate up comment 5 rate down comment
    PRO AUTO6 ( преди 8 години )
    Апелираме особено към по-младите и преспективните: не си жертвайте живота и здравето, никога не купувайте Renault!От "кухнята" знаем как стоят нещата в тази фирма! Може да се определи накратко: фалшификат отвсякъде!И сега тази комедия с дизелите, разигравана пред очите на света има 1 цел: за изкара Renault по-чист и от изворна вода!Смешно е това, само неуки хора вярват, че дизела и въобще двигателя с вътрешно горене може да е чист! Но както казах в началото: 3-4-те адвоката на 1 инженер при Renault трябва да си заслужат заплатата. Друг е въпросът за чия сметка!
  • #21
    12 rate up comment 2 rate down comment
    PRO AUTO5 ( преди 8 години )
    И тук започва финалният етап от тази Renault-трагикомедия! Едно обаждане на един нисък като физика и морал тогавашен френски президент до управляващият ни също тогава "цар"-господар на горите и масовата сеч! Последвано от брутален натиск от страна на едно дребно вавренско човече - по случайност вицепремиер на БГ: "Или се отказвате от иска срещу Renault при гледането на делото на втора ностанция или няма да можете на работите и живеете в БГ"!!!Последствиета са ясни ...
  • #20
    12 rate up comment 2 rate down comment
    PRO AUTO4 ( преди 8 години )
    формалният повод е многобройните сигнали за технически нередности, особено за пристигащите от Алжир, Мароко и Турция коли, представени по документи като френски.В крайна сметка по начин напълно противоречащ на закона представителството е отнето, като българският представител е хвърлен за окончателно доунищожаване от френските банки-кредиторки.Заведено е дело в Париж от страна на представителя, това дело, струващо стотици хиляди евро, изпълнило 4 тома с доказателства в крайна сметка е спечелено
  • #19
    12 rate up comment 2 rate down comment
    PRO AUTO3 ( преди 8 години )
    Разбира се българското ръковдство на представителството реагира остро и изпраща подробен опис на цялата далавера в Парижката централа на Renault.И тогава започва целенасоченото, умишлено и безогледно унищожаване на българското Renault-представителство, имащо перфектен 20-годишен договор за територията на България и Македония.Създава се днешното Renault-Nissan.bg, иземват се по най-криминален начин документации и клиенти на единственото оторизирано представителство. С две думи лъсва цялата грозота на това което в действителност Renault!
  • #18
    12 rate up comment 2 rate down comment
    PRO AUTO2 ( преди 8 години )
    Тогава обаче регионалния директор за Източна и централна Европа Доминик Сотен сключва брак с румънката Корина Димитреску, чиито баща е в добри позиции в тогавашното правителство и урежда бившите заводи на Олтсит за 1?. Тук се случва далаверата, характерна за управителното тяло на Renault: "усвояват" се едни 25млн?, като фиктивна покупка на Олтсит- заводите за 1?!! И ето ти Дачия - възобновена и бодро стартираща!Друг е въпросът как тези 25млн? се превръщат в свадбен подарък на мосюто и домната!
  • #17
    10 rate up comment 2 rate down comment
    PRO AUTO1 ( преди 8 години )
    Разбира се над 80% от печалбата отива във Франция, с банковата лихва дори и повече, като за сметка на представителя остава цялата отговорност за развитието на сервизите и салоните. Както и целия банков риск. Независимо от това в началото на 2000год Renault има изключителният шанс да заеме водеща позиция в БГ-пазара. В съседна Румъния например по това време доминират VW и др. немски и японски марки.Ръководството на представителя предлага възраждане на производството на Renault в БГза което има установена традиция и дори в същите заводи, произвеждащи ***-рено от 70-те години.
  • #16
    12 rate up comment 5 rate down comment
    PRO AUTO ( преди 8 години )
    Има доста истина в твърдението, че при Renault на 1 инженер са назначени поне 3-4-*** адвокати!Примерът с първият вносител на Renault в България:- в началото всичко е ОК, чрез Renault българският клон на френската банка Societegenerale отпуска милионен кредит с що-годе приличната за края на 90-те години лихва за БГ от 7.4%, организират се складова база, сервиз, автосалони и т.н.- нещата вървят доста добре за Renault, главно защото гладния и необразован български потребител е жаден за нови коли