IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Заводът в Ловеч спря работа

Уволнен е половината персонал

Заводът в Ловеч спря работа

Единственият в България завод за сглобяване на автомобили спря работа, като се раздели с половината си персонал. Причината е, че произвежданите коли не отговарят на стандарта Евро6, който ЕС въведе като задължителен за новите автомобили, съобщава в. Телеграф, позовавайки се на три независими един от друг източника.
Заводът в Ловеч спря работа
Заводът в Ловеч. Снимка: Automedia.bg

От Great Wall коментираха пред Automedia.bg, че наистина има спиране на производството, но то е временно. Причината са множеството коли на склад, както и процесът по подготовка на конвейера за новата гама модели на марката, които видяхме на салона в София. Въпросните нови модели покриват нормите на Евро6.

Към момента няма яснота кога точно ще бъде възобновено сглобяването на коли. От Great Wall бяха категорични, че заводът няма да бъде закрит. Потвърдиха обаче също така, че информацията за съкращаването на персонала е достоверна.

От компанията допълниха, че продажбите им в България през 2015 година са били с 4% по-високи спрямо предходната година. Така пазарният дял на Great Wall у нас достига 2,12%.

Припомняме, че заводът в Ловеч бе открит през февруари 2012 година. Към момента сглобените в България коли се пласират на няколко европейски пазара, сред които Италия, Румъния, Македония и Сърбия.

Тагове: Great Wall
0 от 500
  • #21
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Sosa ( преди 9 години )
    Хората на "запад" мислят за сигурността на семейството и близките си. И после за парите. Но за жалост В БГ мизерията ни е довела до това да купуваме Дачия и китайски Стени.
  • #20
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "да избереш стара хубава..." нали се сещаш, че такова противоречие има само в ориенталското мислене, не в европейското.
  • #19
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Сервизите живеят от бедните масури с "премиум" клозетите.
  • #18
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Масово се купуват 12+ годишни свинарници, независимо от емблемата. Селяка си мисли, че е гъзар, а тези с новите коли му се присмиват каква гайда е.
  • #17
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    След 5-тата година от Премиум кола не е останало нищо премиум. Обрали и сладкото и се отървават от нея. И БГ-мурджовците я купуват. Това е тъжната истина за колите втора ръка. ВТОРА РЪКА КОЛА - ВТОРА РЪКА ЧОВЕК.
  • #16
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Sosa ( преди 9 години )
    Какво значи на запад? Уестърн филма имало едно време на запад ли? 2016 сме... После нещо не ти разбирам въпроса, без мислен е...Интересно ако всички по света разсъждават така, от къде ли идват колите втора ръка. ...сръвняваме нов бюджетен автомобил с среден клас или премиум втора ръка. В Европа карат Дачия да но 80% от тях са служебни. А другите са примамени от цената. 1.0 екобоста на Форд къде го слагат? Дачия няма собствен двигател. После виж тест на някоя кола от тия с слабите мотори.
  • #15
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Интересно ако всички по света разсъждават така, от къде ли идват колите втора ръка. Това с обезценяването не е баш така дефакто всички коли обезценяват с приблизително близък процент, просто едните имат няколко пъти по висока начална цена. Относно иконимията пак не е така, защото колите от нисък клас ги оборудват със слаби икономични двигатели на пример 0.9 TCe на Дачия или 1.0 Ecoboost на Форд. Плюс това защо според теб на запад бедните купуват нови логани и рапиди а не 20 год. БМВ като тук.
  • #14
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Sosa ( преди 9 години )
    Ето я Дачия логан мцв отличена с 3 звезди през 2014 година на Евро теста. https://youtu.be/d_p9tFPDyrk
  • #13
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Sosa ( преди 9 години )
    Много са ми интересни такива чичковци и лели където за тях е важно колата да е нова от МАГАЗИНА. Защото някой ще ги излъже с кола втора ръка. Може и най големия кашон да е ама да е нов. А след 1 година цената му е паднала с 50% на вторичния пазар а на чичката му става лошо. А недай си боже да катострофира с него в някй стар Мерцедес или БМВ. После ще го събират на парчета. А за качество и икономия да не говорим. За 15 000лв. Ще си намериш истинска кола втора ръка с 5 звезди на краш теста.
  • #12
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    служат единствено да се придвижат. НИЩО ДРУГО. Нито са по-умни, нито нищо. А това че евтини връщани стари коли се набутват в БГ е съвсем друг въпрос и няма общо с това да избереш стара хубава пред ново хечбекче.