IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Заводът в Ловеч спря работа

Уволнен е половината персонал

Заводът в Ловеч спря работа

Единственият в България завод за сглобяване на автомобили спря работа, като се раздели с половината си персонал. Причината е, че произвежданите коли не отговарят на стандарта Евро6, който ЕС въведе като задължителен за новите автомобили, съобщава в. Телеграф, позовавайки се на три независими един от друг източника.
Заводът в Ловеч спря работа
Заводът в Ловеч. Снимка: Automedia.bg

От Great Wall коментираха пред Automedia.bg, че наистина има спиране на производството, но то е временно. Причината са множеството коли на склад, както и процесът по подготовка на конвейера за новата гама модели на марката, които видяхме на салона в София. Въпросните нови модели покриват нормите на Евро6.

Към момента няма яснота кога точно ще бъде възобновено сглобяването на коли. От Great Wall бяха категорични, че заводът няма да бъде закрит. Потвърдиха обаче също така, че информацията за съкращаването на персонала е достоверна.

От компанията допълниха, че продажбите им в България през 2015 година са били с 4% по-високи спрямо предходната година. Така пазарният дял на Great Wall у нас достига 2,12%.

Припомняме, че заводът в Ловеч бе открит през февруари 2012 година. Към момента сглобените в България коли се пласират на няколко европейски пазара, сред които Италия, Румъния, Македония и Сърбия.

Тагове: Great Wall
0 от 500
  • #31
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Sosa ( преди 9 години )
    *предотвратяване
  • #30
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Sosa ( преди 9 години )
    Първо Мерцедес нямам намерение да си купувам и не бих, още по малко S клас. Но новите им модели не са лоши. Второ Кой е тоя Мерцедес на 10 години който ще има по малко показатели, според новите изисквания на crash test за 2015? И сръвнение с коя марка? А новите изисквания за 2015 нали знаеш какви са? Електронни помощници които помагат за предоставяне на инцидент. И удар на пешеходец. Кажи ми колко нови коли имат подобни системи за цаца 15-20 000лв. И колко стари Мерцедеса.
  • #29
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Sosa ( преди 9 години )
    Ето го и джипа от 2015 на Греит УоУ M4, с 3 звездички на краш теста.https://youtu.be/rnkLFkqR-Nk
  • #28
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Sosa ( преди 9 години )
    О3 прав си. Но големият въпрос тук е дали един бюджетен автомобил като Дачия или грейт УоУ и тн. би избрал да си закупиш. Или автомобил втора ръка за същите пари, от доказана за теб марка. За мен на първо място е сигурността, после са издръжливостта, удоволствие от карането което ми доставя, разход на гориво, как изглежда и тн. Ако първото не е на ниво, и всичко останало ще е на същото ниво. Та питам аз колко нови автомобила биха отговорили на моите изисквания при бюджет от 20 000лв.
  • #27
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Карал съм всякакви коли. Най добре е препиум клас между 5 и 10-тата година, хем не губиш много, хем колата си е кола. Малките коли, всички френски, корейски и т.н. са скапана работа и това че ти излизат по евтино са митове. А чисто ново Пежо 207 на жената вече е ръждиво и с вкарани толкова пари че S-класата ми е излезнала в пъти по евтино и в момента струва над 30к. а Пежака май 10 не мож му зех. Пък тия с малките нови коли нека си вярват колко са "умни" и как с 7г Мерцедес съм балък
  • #26
    8 rate up comment 2 rate down comment
    О3 ( преди 9 години )
    На "запад" имат собствено производство и чрез данъчната политика стимулират закупуване на нови коли за да има оборот и производство, работни места и доходи в бюджета. В Бг ако стимулираме купуване на нови коли това означава наливане на пари към производителя (износ на национален доход). Старите коли са по-евтини, създават работни места в хилядите сервизи (гаражи), производство на резервни части и пр. Ето затова данъка на 15 г. кола под 100 к.с. е 25 лв., а на тази до 5 г.(над 100 к.с. е 700 лв.)
  • #25
    2 rate up comment 7 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    аз си купих нова мазда 3 през 2009... още страдам, вервайте ми! ще пострадам докато пуснат концепта КОЕРУ като офроуд комби... ако има желаещи за тройката...дайте сигнал ;-)
  • #24
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Sosa ( преди 9 години )
    Мазда? Ти след малко може и в нова Тойота приус да скочиш. Нали за Дачия говорим. Или важното е да е нова било то и лек сос.
  • #23
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хората на "запад" мислят за сигурността на семейството и близките си. И после за парите. Но за жалост В БГ мизерията ни е довела до това да купуваме гнили немски кокошарници, от които някой се е отървал, вместо нова мазда.
  • #22
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Изводът е, че бедния ***, пестил с години да купи 16 годишен баварец на газ, удовлетворява единствено собствената си жалка нужда да се почувства по своя си мизерен начин равен с 'белите' хора. Това е истината за хората с коли втора ръка.