IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Заводът в Ловеч спря работа

Уволнен е половината персонал

Заводът в Ловеч спря работа

Единственият в България завод за сглобяване на автомобили спря работа, като се раздели с половината си персонал. Причината е, че произвежданите коли не отговарят на стандарта Евро6, който ЕС въведе като задължителен за новите автомобили, съобщава в. Телеграф, позовавайки се на три независими един от друг източника.
Заводът в Ловеч спря работа
Заводът в Ловеч. Снимка: Automedia.bg

От Great Wall коментираха пред Automedia.bg, че наистина има спиране на производството, но то е временно. Причината са множеството коли на склад, както и процесът по подготовка на конвейера за новата гама модели на марката, които видяхме на салона в София. Въпросните нови модели покриват нормите на Евро6.

Към момента няма яснота кога точно ще бъде възобновено сглобяването на коли. От Great Wall бяха категорични, че заводът няма да бъде закрит. Потвърдиха обаче също така, че информацията за съкращаването на персонала е достоверна.

От компанията допълниха, че продажбите им в България през 2015 година са били с 4% по-високи спрямо предходната година. Така пазарният дял на Great Wall у нас достига 2,12%.

Припомняме, че заводът в Ловеч бе открит през февруари 2012 година. Към момента сглобените в България коли се пласират на няколко европейски пазара, сред които Италия, Румъния, Македония и Сърбия.

Тагове: Great Wall
0 от 500
  • #41
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Галинка Димова ( преди 7 години )
    При индустриален контракт се взема решение на Конференцията на АВТОМОБИЛНИТЕ ИНДУСТРИАЛЦИ ДАЛИ ЕДИН ФИЛИАЛ ЩЕ Е РАБОТЕЩ ТАКА ОБВЪРЗАН ФИЛИАЛА ОСТАВА БЕЗ ВЪЗМОЖНОСТ ДА СКЛЮЧВА ДОГОВОРИ С ДРУГИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ НА АВТОМОБИЛИ ОТ ПО НИСЪК КЛАС!
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    karutsar ( преди 9 години )
    Първо бяха БУЛГАРРЕНО после ШКОДА МАДАРА МОСКВИЧ412 , РОУВЪР И НАКРАЯ ГРЕИТ УОЛ повече едва ли някой автопроизводител ще рискува да си хвърли парите тука.
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    +++ ( преди 9 години )
    Няма еврозабрана за продажба на автомобилите ни Great Wall
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Д-р Енчев ( преди 9 години )
    "Доше-вноболен", казваш? Ама на какъв език е това? Не разбирам сега, полиглот ли си или си просто си неграмотен? А това, че се чувстваш като настъпана хлебаркааа...не знам, не изглежда добре. Качи се на 10000 си Голф и отиди до най-близкия град, потърси надежден психиатър. Лекувай се, човече! И бързо оздравяване!
  • #37
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Просто казвам че според мен не е рентабилно като даваш 5000 лв (при кола за 30-тина хил) на година за обезценяване и караш 10000 км то излиза че освен 15-тина лв/ 100 за гориво даваш и 50 лв за колата. А като сложим и данъци и застраховки клониш към 100 лв /100 аз по добре да се возя на такси само. Нова кола има смисъл за мен само ако карам по много или планирам да я държа 10 години.И в крайна сметка да който както иска да си харчи парите
  • #36
    0 rate up comment 1 rate down comment
    аррр ( преди 9 години )
    Долният постен е за друга новинаа. Извинявавам се!!! Моля игнорирайте.
  • #35
    0 rate up comment 1 rate down comment
    арноъо ( преди 9 години )
    Много ми харесва как емблемата си ходи с цялостния вид на предната броня, решетка и фарове. Страхотен дизайн. Браво.
  • #34
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз по принцип съм привърженик на тезата по-добре ново отколкото луксозно 10-годишно, Но в БЪлгария обезценяването и поддръжката на нови коли е много голямо и ако не караш по 20000 км на година по-добре се вози навсякъде с такси. За мен лично (понеже рядко надхвърлям 10000-тина хил км на година) истината е нещо 5 годишно Предимно голям хеч от среден клас - за мен колата инструмент който трябва да ми служи а не аз на него. А колкото по-стара кола толкова повече проблеми (особено нофнос)
  • #33
    2 rate up comment 3 rate down comment
    автомеханик ( преди 9 години )
    То щото новите Вагини имат Евро6 !
  • #32
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Sosa ( преди 9 години )
    https://youtu.be/6hiqG4cfOGkЕто как нещо употребявано дълго време, може да се превърне в нещо чисто ново. Та така е с колите, по добре нещо втора употреба което всеки иска. От колкото нещо ново на което си първи собственик, но не искаш да го гледаш и на снимка. Карайте си новите коли и новите жени със здраве. Животът е кратък...