IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW 7-Series получава 4-цилиндров мотор

Модификацията 730Li развива мощност от 252 к.с.

BMW 7-Series получава 4-цилиндров мотор

Новото поколение на седана BMW 7-Series ще се предлага и с 4-цилиндров турбо мотор. Изданието bmwblog съобщава, че базовата модификация на модела ще се нарича 730Li и на първо време ще се продава в Китай.
BMW 7-Series получава 4-цилиндров мотор
За лимузината е предвиден двигател с мощност 252 к.с., който се предлага при седана BMW 330i. Моторът ще замени 3,0-литровия агрегат с 6 цилиндъра, развиващ 258 к.с. при предишното поколение на автомобила.

Продажбите на модификацията, която както личи от името ще бъде с дългата база на модела, ще стартират през март в Китай, а до края на 2016 г. се очаква тя да се появи в други държави.

Очаква се BMW да пусне и още една версия с 4-цилиндров TwinPower Turbo двигател с обем 2,0 литра, като тя ще бъде хибридна – 740e. В нея ще бъде включен и допълнителен електромотор, като общата мощност на агрегата ще бъде 326 к.с. Само на електричество този вариант ще може да измине около 40 км при скорост до 120 км/ч. За този модел е предвидена и система xDrive.

Снимка: BMW

Тагове: BMW 7-Series
0 от 500
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Оффф не ми говори за двигатели на ФВ. Там са скарани с всичко. Няма да се учудя и 10 л. масло да имат двигатели.Ти за тоя мотор, дето обслужването му струва около 1500 лв. ли ми говориш. Имах познат с него и оня стана в чудо с тая кола. Една камара ролки, ремъци се сменят и задължително водна помпа. Маслото по спомен около 9 л., ако не греша и то някакво там тяхно на ФВ скъпо и го гореше,като за световно.той си носеше тубата с масло в багажника и непрекъснато доливаше.Каза,че всичките били така
  • #15
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кажи ми! До сега не съм пръскал 6-так и не съм му правил споменатите от теб ремонти.Виж на мотори с турбо съм правил.Последния ми случай е дори такъв, че не правих ремонт, а направо хвърлих мотора. Парче от лопатката на турбото влязло в двигателя и той на лютеница вътре, Едната биела беше сцепила дори корпуса. Снимки искаш ли да видиш за какво ти говоря. А 6-цил. двигател да го скапеш се искат големи усилия и много лошо отношение към колата и смяната на консумативите.
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    тоя, дето много мотори са му минали през ръцете- по спомен 3.0 v6 tdi на аудитата събира между 7.5 и 8 литра, рено 1.6 8v събира около 3.200, та има и такива мотори, явно не са ти минали достатъчно през ръцете, та да изказваш мнения
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    а да ти кажа ли колко струва ремонт на 2те глави, като го пръснеш? Или на всичките му клапани и валове?
  • #12
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И мен ме кефят ама то е все едно да храниш 2 коли. Новите турбо мотори ти дават същото ускорение на по-ниска цена. Дрънкаш глупости!Обслужването и поддръжката на 4 цил. турбиниран мотор е по-висока, от 6 цилиндрова атмосферка.Новата турбинирана система иска нови и скъпи масла. турбото винаго гори малсо. Колкото по-тънко, толкова повече. Няма кола с турбо, която да не гори. Атмосферката е пържиш, газ до ламарината, в лютеницата е караш и маслото си стои все същото. С турбо няма как да стане.
  • #11
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Някой хора тук изобщо си нямат и идея какви ги пишат и изобщо не мислят. Съмнявам се, че нямат никакъв практически опит. Та да ви кажа мили деца, изпиления 4 цил. мотор с повишена мощност, в никакъв случай не е по-икономичен от 6-цил. с нормална мощност. Някой, ако си мисли обратното да сяда да чете, но най-добре е да се пробва са двата вида мотори и сам да се убеди за какво говоря. А да ви казвам ли какъв ресурс има 6 цил. и изпиления 4 цил? Разликата е огромна между двата в това отношение!
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Я кажи на кой 6-цилиндров мотор си наливал 7 л. масло, че са минали няколко през ръцете ми и нито един не е бил повече от 5,5 л.И доста 4-цилиндрови са минали през ръцете ми, както и 3-цилиндрови и все още не съм имал кола с 3 л. масло. Хайде дай повече инфо за глупостите, които изтръска!
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до: GTE ( преди 9 години )
    Къде е чете тази глупост?Двутактовите бензинови не могат да покрият еко нормите, а за дизелови такива е просто абсурд. Няма как да стане! Освен това тези 2 цил. с какъв обем ще са? Повече от 1 л. не вярвам. Е нема начин да ги докарат до тези коне, които си споменал и да покрият еко нормите. А корабните двигатели са бавнооборотни 200-300 об.мин и аналогията с колите е неправилна.
  • #8
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тия големите таксита - Киа и Хюндай са 150 коня нали така.На метан автоматик набира много прилично четирима възрастни с багаж.Значи тва е подобно като размери и тегло само ,че двойно по-мощно ,че и с два турбокомпресора.Със сигурност ще е предостатъчно.Икономията не е толкова за производителят а за околната среда.Тия корабни двигатели V8,v10,v12,v16 крайно време да ги пенсионират.
  • #7
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    абе да ви кажа честно едно е да наливаш 3 литра масло, друго е да са 7....едно е да даваш 50 лева за филтър, друго е да са 350.. та кеф цена нямал ли? има, и то солена....и безсмислена