IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW 7-Series получава 4-цилиндров мотор

Модификацията 730Li развива мощност от 252 к.с.

BMW 7-Series получава 4-цилиндров мотор

Новото поколение на седана BMW 7-Series ще се предлага и с 4-цилиндров турбо мотор. Изданието bmwblog съобщава, че базовата модификация на модела ще се нарича 730Li и на първо време ще се продава в Китай.
BMW 7-Series получава 4-цилиндров мотор
За лимузината е предвиден двигател с мощност 252 к.с., който се предлага при седана BMW 330i. Моторът ще замени 3,0-литровия агрегат с 6 цилиндъра, развиващ 258 к.с. при предишното поколение на автомобила.

Продажбите на модификацията, която както личи от името ще бъде с дългата база на модела, ще стартират през март в Китай, а до края на 2016 г. се очаква тя да се появи в други държави.

Очаква се BMW да пусне и още една версия с 4-цилиндров TwinPower Turbo двигател с обем 2,0 литра, като тя ще бъде хибридна – 740e. В нея ще бъде включен и допълнителен електромотор, като общата мощност на агрегата ще бъде 326 к.с. Само на електричество този вариант ще може да измине около 40 км при скорост до 120 км/ч. За този модел е предвидена и система xDrive.

Снимка: BMW

Тагове: BMW 7-Series
0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 2 rate down comment
    vel_co ( преди 9 години )
    Да видим сега: практически еднаква мощност от 2.0 Тi и 3.0 i. Но всеки знае, че мощността далеч не е всичко. 3.0 ако ще и до 400коня да се форсира, моментът му ще е не повече от 330-340Нм (за разхода въобще не искам да отварям дума). При турбото (многостепенно, разбира се) моментът върви с мощността и не е особен проблем да надхвърли 400Нм.при подобна мощност. Е, ресурсът... толкова ли е важен, всъщност. Даунсайзингът ако беше толкова безмислен, щеше ли да е така масов?
  • #25
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Пора ( преди 9 години )
    то за това 6-7-8 литровите, 8-12-16 цилиндровите са малко защото са за богати хора, но не се залъгвайте че 4-6 са по-добре - не са и няма да бъдат!
  • #24
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    интересно как някой каза "богатите". Да, на тях им е през оная работа, но те са една малка част от населението на земята. По-голямата част от човечеството, която има достъп до автомобили кара коли с 4 цилиндъра. Коли, които искат минимална поддръжка. Другото са ненужни глупости, произвеждани само за показност. И безсмислени. Вие едва ли сте от "богатите", щим пишете тук, но се пънете, че 20 цилиндровите двигатели са по-по-най. Интересна форма на шизофрения...
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Пора ( преди 9 години )
    Явно от тук комемтиращите никой не е карал или притежавал 12 или 8 цилиндров мотор - е аз притежавам 12V образен, имал съм и 8, имал съм и 4,и 6, малката ми кола е 3 цилиндъра - момчета разликата е огромна то прилика няма... Който не може да си го позволи да не ми говори как двулитровите са като шестлитровите защото не е така...
  • #22
    0 rate up comment 3 rate down comment
    ico kanadeca ( преди 9 години )
    Neste v red imam bmw 535 2011 nikoga do sega ne sam plachtal za maslo to e v GARANCIATA.
  • #21
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За какъв ресурс на двигатели говорите тука бе смешковци? На колите се гледа вече(за съжаление) като на модерен лъскав аксесоар, пълен с хай-тек дивотии. Богатите си сменят колите на 3-4 години на 150-200К километра с последен модел. Някои ги сменят и по често. Пишете по сполучливи коментари, не сме 1980-те. Никой не ви прави кола с идеята да я карате 20 години. И не само с автомобилите е така за жалост, консуматорско общество, какво да се прави.
  • #20
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До този с моторите ( преди 9 години )
    Всички SUV на Мерцедес и БМВ събират повече от 6,7 -7 литра масло. Мазда протеже 1.8 събира точно 2,8 литра масло. Капиш?Това, че ти не си виждал, не значи че няма.
  • #19
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Много се кефя като чета как собствениците на 7ма серия ще им се скъпо да си наливат масло или че ще има някакъв ремонт по двигателя. Не пречупвайте реалноста през призмата на българския селянин. Не го бърка немския собственик, че 4цил. двигател ще му гори масло или че ще ремонтира евентуално на 300хил. км.
  • #18
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И що се хвърляш на 8-маците и американските недоразумения?Виж примерно моторите на Порше. Много добри 6-*** имат. Субару също.2JZ-GE страхотен двигател също, както RB26 и RB30 също, На Лексус и БМВ и Мерцедес. Въобще има супер двигатели с 6 цил. които са вечни, както се казва и са икономични. На производителите не им трябват здрави двигатели обаче, а такива, които ще ги ремонтирате. Там е ключа от палатката, а екологията е само претекст да заблуждават хората, че се прави нещо.
  • #17
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е ясно ама големите двигатели нещо не струват.Ако имаше файда от тях още щяха да ги правят като американските коли от преди 50 години.8 цилиндъра 8 литра.Скоростна кутия тристепенна.Те ти трактор дето ще изкара 20 милиона километра.Ще харчи 40 на 100 и ще е 300 коня.И сега има такива коли една идея по добри който иска да се ориентира към разни американски модели.Още си правят v6 3.6L 250 коня.Малко звучи като москвич дефорсаж но колегата по-долу им е фен.Няма да караш бмв пич ще си купиш един г