IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

30-годишен Mercedes-Benz с 30 км. пробег

Уникалният 240D е в заводски вид

30-годишен Mercedes-Benz с 30 км. пробег

По километър на година, приблизително толкова е изминавал 30-годишният Mercedes-Benz на германеца Леонард Шпеер. Той е от поколението W123, като вероятно е най-запазеният екземпляр.
30-годишен Mercedes-Benz с 30 км. пробег
Шпеер купува своя Mercedes-Benz 240D през 1985 година. Той определя събитието като сбъдната мечта, но поради ред причини не успява да й се наслади. Мъжът прибира автомобила в гараж и за следващите 30 години изминава с него само 30 км.
30-годишен Mercedes-Benz с 30 км. пробег
Всъщност Шпеер е шофирал колата дори по-малко - едва 24 км, тъй като при покупката чисто новият автомобил е имал пробег от 6 км.
30-годишен Mercedes-Benz с 30 км. пробег
От информацията на Аutobild не става ясно защо германецът не е използвал своя мечтан Mercedes-Benz 240D. От снимките обаче се вижда състоянието на автомобила, което е безупречно. Дори гумите са оригиналните, както и дизеловото гориво в резервоара, налято от компанията през 1985 г.
30-годишен Mercedes-Benz с 30 км. пробег
И ако се чудите каква е цената на подобен автомобил, то Леонард Шпеер е категоричен, че няма намерение да го продава.
30-годишен Mercedes-Benz с 30 км. пробег
Снимки: Аutobild.de

Тагове: mercedes-benz 240d
0 от 500
  • #19
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    Да бре, нищо му няма. Всички съединения са станали на дреб. Ако запали и ще текне като лейка. Мотора също. Всички гуми са станали на пластмаса, а пластмасата се разпада вече
  • #18
    4 rate up comment 7 rate down comment
    "разбирач" ( преди 9 години )
    Това е автомобил от различно поколение от колите, които виждаме днес по улиците. Преди 7 години съживявах Волво, заключено в гараж през далечната 1970 година! Смених акумулатора, гумите и на следващия ден се наложи да сменя и съединителя. Нищо друго!!! Днешните коли не могат да издържат без каране поради много различните технологии и използвани метали. Този Мерцедес съм сигурен, че ще се движи отлично без технически проблеми. Най-вероятно ще пуши на масло 2-3 хиляди километра.
  • #17
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    tova kato go zapalq i tragne sled o6te 30km 6te tekne kato leika otvsqkade,6te mu se s4upi kojata na sedalkata kato legen kato sedne6 na neq,koito ima kola i naistina kara znae za kakvo stava vapros,mn drugi kolegi sa go kazali v komentarite si
  • #16
    5 rate up comment 1 rate down comment
    иваН ( преди 9 години )
    До Механника.Напълно си прав , но видео чоферите няма как да знаят.Весели празници
  • #15
    4 rate up comment 5 rate down comment
    както казваше дедо.. ( преди 9 години )
    нема по-добро от нова стара волга!
  • #14
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Xexe ( преди 9 години )
    Много здрави немските каруци бе.А те са здрави щот висят по гаражите.Mhhehehehe!
  • #13
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ти му обясняваш,че колата трябва да се кара или консервира,за да не се скапе,а то глyпавото си знае пак неговата.Абе ти знаеш ли какво ще стане с двигател който го припалваш без да вдигне работна температура.От къде ли ще го знаеш, като си писател а не читател.Ей,много елементарни частици във форума!
  • #12
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ми той сигурно го е палил по веднъж, два пъти в месеца...
  • #11
    22 rate up comment 2 rate down comment
    Механика ( преди 9 години )
    До утре мога да ви пиша какво става с подобен автомобил, но няма смисъл. Не е само двигателя а и оси, окачване, гумени уплътнения и т.н. Много са нещата, които се повреждат от некаране.Така, че карайте си колите със здраве и не ги оставяйте дълго без да ги карате, за да са и те в добро здраве!
  • #10
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Механика ( преди 9 години )
    Ще обясня на специалиста по-долу за който нямало проблеми и колата щяла да изкара още дълго.Палил съм двигатели, които не са палени 7-8 г. Държани в гараж на топло при отлични условия. Та буталата запичат в цилиндрите каквото и да правиш. Именно за това е нужда консервацията на автомобила. Запичат и ръждясват. Имаш ли неблагоразумието да запалиш подобен двигател без да си го разглобил, почистил и смазал то най-дребното нещо ще е да задереш цилиндрите. Клапаните също няма да затварят добре.