IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

30-годишен Mercedes-Benz с 30 км. пробег

Уникалният 240D е в заводски вид

30-годишен Mercedes-Benz с 30 км. пробег

По километър на година, приблизително толкова е изминавал 30-годишният Mercedes-Benz на германеца Леонард Шпеер. Той е от поколението W123, като вероятно е най-запазеният екземпляр.
30-годишен Mercedes-Benz с 30 км. пробег
Шпеер купува своя Mercedes-Benz 240D през 1985 година. Той определя събитието като сбъдната мечта, но поради ред причини не успява да й се наслади. Мъжът прибира автомобила в гараж и за следващите 30 години изминава с него само 30 км.
30-годишен Mercedes-Benz с 30 км. пробег
Всъщност Шпеер е шофирал колата дори по-малко - едва 24 км, тъй като при покупката чисто новият автомобил е имал пробег от 6 км.
30-годишен Mercedes-Benz с 30 км. пробег
От информацията на Аutobild не става ясно защо германецът не е използвал своя мечтан Mercedes-Benz 240D. От снимките обаче се вижда състоянието на автомобила, което е безупречно. Дори гумите са оригиналните, както и дизеловото гориво в резервоара, налято от компанията през 1985 г.
30-годишен Mercedes-Benz с 30 км. пробег
И ако се чудите каква е цената на подобен автомобил, то Леонард Шпеер е категоричен, че няма намерение да го продава.
30-годишен Mercedes-Benz с 30 км. пробег
Снимки: Аutobild.de

Тагове: mercedes-benz 240d
0 от 500
  • #29
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Чудно, като не го продава, по какъв повод го показва (да се похвали, най-вероятно, като в онзи виц). Като гледам гумите, които трябваше да са поне леко нацепени от продължителното стоене и височината на окачването, което трябваше да се е послегнало по същата причина си мисля, че колата може би е стояла на трупчета. А този глупав теглич пък за какво е, не е заводски... Най ми намирисва този изсухляк до колата да е некой дръвен шоп :)
  • #28
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    анонимен, много си зле. Така и не разбра за студения старт, но да си философ много ти се отдава. При това дървен. Всеки твой пост показва, колко си бос по темата. Логиката ти е такава, че и фазите на луната, атмосферното налягане, влажността на въздуха също влияят върху студения старт, да и глобалното затопляне...
  • #27
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    Мда, вероятно няма, освен че при -20С е съвсем различно от при +40САко колата е с 15W40 пък въобще няма, каквито са повечето дараци у насБраво! :):)
  • #26
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Студен старт след 1-2-3 дена непалене е едно и съвсем друго е след 1-2-3 седмици.Масленият филм по триещите се части се измива и се стича в картера всичкото масло. Триещите се метални части остават на СУХО. Знаеш ли тогава, какво се получава. Така, като те чета, най-вероятно не. Както и не знаеш какво означава студен старт между другото. Само ще ти кажа, че температурата на околната среда, няма нищо общо за това дали старта е студен или не. Ама как ли и това ще го знаеш...
  • #25
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    И за каква далавера става въпрос? Стига да има кинти, а то явно е ясно че човека е имал, вероятно му дреме колко гори на място. Отделно това е дизел, съвсем различно е от бензинМда, дизел на място има да го чакаш около месец да загрееИ какво за студените стартове. Ти как си палиш колата зимата на -15-20С, чакаш по топло време ли? И колко го съкратява 15%-20%, дай някакви цифри.
  • #24
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Чичо Пенчо, сега ако кажеш и каква е далаверата от това, цена няма да имаш!А знаеш ли какво количество гориво трябва, докато загрее един двигател на място? 3-4 пъти повече отколкото при каране!А знаеш ли как един дизел достига работна температура на място? Никак!Явно нямаш опит с дизелите и не го знаеш това.А знаеш ли тези студени стартове как хубаво се отразяват на двигателя без той да загрее? И това може би не го знаеш...А какво стана с Волвото от 1970 г., че сега на 190 се метна?
  • #23
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Внуко му на тоа ше го шитне след 30 годин за 4 милиона с нафтата от Щутгарт в резервоаро
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Чичо Пенчо ( преди 9 години )
    Колеги, може тези 30 км. да са направени точно така - примерно всяка събота (когато е хубаво времето разбира се) - палене и след като загрее - раздвижване из двора. И аз имам хвърлено на село едно старо дизелово 190 - всяка седмица си го припалвам и раздвижвам - вече няколко години си е така ... Нищо му няма - дори на скоро пробвах да го покарам до съседното село и си върви отлично. Ако тази 123 не е палена 30 год. то направо си е за скраб, но ако е палена и местена редовно аз не бих я отписал.
  • #21
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "разбирач", намали пиенето, че гледай какви смешки взе да измисляш. Волво от 1970 г. хахахаха ти наистина за канарчета ни взе. Ама недей тъй те! хахахаЯ понеже си голям"разбирач"да ни кажеш с какви различни метали от тогава и сега се правят сегментите примерно! А цилиндрите, а буталата, клапаните, колянов и разпределителни валове. Кажи за различните метали ***!
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    къде го намери това волво заключено в гараж през 70та?коя година го запали?