IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen вече не преследва върха

Малко повече скромност ще ни дойде добре, смята Матиас Мюлер

Volkswagen вече не преследва върха

Volkswagen вече не преследва върха
Главният изпълнителен директор на Volkswagen Матиас Мюлер. Снимка: Ройтерс

Да стане най-големия автомобилен производител в света. За главния изпълнителен директор на Volkswagen Матиас Мюлер това вече не е основна цел.

„Дали ще сме номер едно, две, или три по отношение на обема – все ми е едно“, заяви Мюлер в интервю за германското икономическо списание Wirtschaftswoche.

„Взирането в бройки и във все по-нови рекорди на продажбите“ от негова гледна точка няма смисъл. С това изказване обаче Мюлер прекратява стратегията на своя предшественик Мартин Винтеркорн, който си бе дал за цел да измести Toyota от лидерската позиция, като направи от базирания във Волфсбург концерн най-големия автомобилен производител.

В бъдеще VW ще се откаже от помпозни събития, като галавечерята в навечерието на Женевския автомобилен салон, заяви още Мюлер с оглед на сегашната остра криза в компанията.

„Малко повече смирение и скромност ще ни дойдат добре. Същевременно това ще ни спести доста пари, няколко милиона евро на събитие. При четири или пет подобни изложения на година това е една плашеща сума“, добави той.

Същевременно директорът на концерна се изказа и за намаляване на бонусите за служители и висши мениджъри. Освен служителите на основната марка VW от бонуси ще се лишат и тези в дъщерните компании Audi и Porschе, които правят голяма част от печалбата на концерна. „Ние сме едно семейство, какво в добри, така и в лоши времена“, каза Мюлер пред Wirtschaftswoche.

Бившият шеф на Porsche зае мястото на директор на целия концерн през септември, като наследи на позицията Винтеркорн, който подаде оставка заради скандала с емисиите вредни газове. Преди около три месеца VW призна за манипулациите, от които са засегнати поне 11 млн. дизелови автомобила.

Още за Дизелгейт четете в Investor.bg

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #10
    13 rate up comment 9 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Vsi4ki iaponski marki prevazhojdat germanskata shirpotreba kato folksvagen4e ili drugite germanski marki.Radvam se,4e i germanskite injeneri go priznavat.
  • #9
    3 rate up comment 15 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Nai-interesnoto e,4e ot vsi4kite mi koli,problemi sam imal samo s mazdata,moje bi za6toto e edinstvenata mi kola vtora raka.Kakto znaem nai-dobroto,koeto idva ot Iaponia e Mazda,zatova si zabranih iaponski koli,kakto i takiva vtora raka.Drug e vaprosa,4e mirnata mi glavica mi struva skapo,no kakto obicham da kazvam,koito si ima kosi4ka triabva da si nosi i greben4e
  • #8
    12 rate up comment 10 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Ako obi4ate ne pi6ete statii za falirali marki kato folksvagen4e koi kara folksvagen4e osven bedniacite i horata bez esteti4eski iziskvania.
  • #7
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    миленитке не се пъчи, идеално те знаем какво си... дългогодишен собственик може и баща ти да е бил, сега *** ти :D
  • #6
    5 rate up comment 14 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    6to se kasae za moite nastoia6ti i biv6i koli(Mazda 3,VW GTI,VW Polo,VW Up,Range Rover Evoque,Audi S3),za vsiaka ot tiah sam napisal test sas snimki pri nai razli4ni obstoiatelsva,koito mogat da badat pro4eteni po vsiako vreme v tozi sait.i ako imate pone malko akal,6te razberete,4e ne6tata koito sam napisal niama kak da gi znam ot google,asamo i edinstveno kato dalgogodi6en sobstvenik
  • #5
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    оо мияча на тоалетни в швейцарска болница се появи...
  • #4
    6 rate up comment 13 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Opaaa 4eta,4e niakakva orizarka mnogo se razpenila tuka,6te vzema da ti predpi6a ne6to da ne se zadavi6 sas slunkata si.
  • #3
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    фау ве единственото им хубаво са лесните ремонти и леснота намиране на резервни части, което е хубаво само за монтьорите, на които не им пречи въпреки това да дерат яко- златната кокошка си е златна кокошка
  • #2
    23 rate up comment 5 rate down comment
    none ( преди 9 години )
    Ще трябва да се върнат малко назад, преди ерата Винтеркорн, когато правеха не евтини но доста надеждни коли и от там да започнат. В момента са стигнали до там, че надеждността им е на много ниско ниво, и залагат само на едни конски сили и неистински разход в каталога. След 2009 оплакванията са масови. Да в Германия повечето коли се сменят на 3-5 години и каквото и да си купиш все ще изкара толкова, но ситуацията у нас не позволява толкова къс срок на експлоатация и трябва да се избира внимателно
  • #1
    10 rate up comment 26 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Nai-dobrata strategia da zadarji6 parvoto miasto e da tvardi6,4e si v podnojieto,vapreki 4e si stapal s dvata kraka na varha