IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen вече не преследва върха

Малко повече скромност ще ни дойде добре, смята Матиас Мюлер

Volkswagen вече не преследва върха

Volkswagen вече не преследва върха
Главният изпълнителен директор на Volkswagen Матиас Мюлер. Снимка: Ройтерс

Да стане най-големия автомобилен производител в света. За главния изпълнителен директор на Volkswagen Матиас Мюлер това вече не е основна цел.

„Дали ще сме номер едно, две, или три по отношение на обема – все ми е едно“, заяви Мюлер в интервю за германското икономическо списание Wirtschaftswoche.

„Взирането в бройки и във все по-нови рекорди на продажбите“ от негова гледна точка няма смисъл. С това изказване обаче Мюлер прекратява стратегията на своя предшественик Мартин Винтеркорн, който си бе дал за цел да измести Toyota от лидерската позиция, като направи от базирания във Волфсбург концерн най-големия автомобилен производител.

В бъдеще VW ще се откаже от помпозни събития, като галавечерята в навечерието на Женевския автомобилен салон, заяви още Мюлер с оглед на сегашната остра криза в компанията.

„Малко повече смирение и скромност ще ни дойдат добре. Същевременно това ще ни спести доста пари, няколко милиона евро на събитие. При четири или пет подобни изложения на година това е една плашеща сума“, добави той.

Същевременно директорът на концерна се изказа и за намаляване на бонусите за служители и висши мениджъри. Освен служителите на основната марка VW от бонуси ще се лишат и тези в дъщерните компании Audi и Porschе, които правят голяма част от печалбата на концерна. „Ние сме едно семейство, какво в добри, така и в лоши времена“, каза Мюлер пред Wirtschaftswoche.

Бившият шеф на Porsche зае мястото на директор на целия концерн през септември, като наследи на позицията Винтеркорн, който подаде оставка заради скандала с емисиите вредни газове. Преди около три месеца VW призна за манипулациите, от които са засегнати поне 11 млн. дизелови автомобила.

Още за Дизелгейт четете в Investor.bg

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    На Меркел да и пратим ВАГ фена на форума да е оправя пък тя може да му подари някой гоуф. Те и без това скоро ще почнат да ги подаряват.
  • #19
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Volkswagen вече не преследва върха,а вече се чудят как да не фалират!Добре, че е шМеркел да им удря по някоя финансова инжекция. Дано на нея да има кожена кой да и удря, че много се е сбабушила горката!
  • #18
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Голям срам! ( преди 9 години )
    Само форумния ***, любител на немската конфекция няма срам и с цялата си наглост продължава да пише хвалебствия, при условие, че тези са не за хвалене, а за закриване, а всички шефове за затвора. Ако някое малко предприятие бълва фалшива продукция години наред и трови хората ще го разпънат на кръст, ще го затворят на секундата и шефа ще го тикнат в затвора, като му запорират всичкото имущество. Негово и на родата му.Какво се случва с полудържавната ВАГ?Абсолютно нищо!Даже глобите няма да платят
  • #17
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Голям срам! ( преди 9 години )
    Volkswagen вече не преследва върхаПросто няма нужда! Те го достигнаха!Достигнаха върха на падението.По-изпаднали от тях никога не е имало, няма и да има. Голям срам! Срам за цялата немска държава, срам за автоиндустрията, срам за на европейците, че някой друг трябваше да ни каже, че тези са мошеници, а ние да продължаваме да си ги къткаме и да гледаме как да замежем нещата. Срам, че на този континент, повечето фирми са такива. Разчитат на някакво лоби и имат държавна защита. Голям срам!
  • #16
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Anonymouzzz ( преди 9 години )
    Нали щяха да бият тойота по продажби? Успяха ли? Не! Няма и да успеят. За тях първото място по брой продажби ще си остане завинаги мокър пуберски блян. Най- добре ще направят ако изпият чаша студена вода и отидат мама Меркел да ги гушне за успокоение...
  • #15
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    БМВ кооперират с Нисан и Тойота, Форд с Гугъл, а ВАГ? Прав е, че им трябва скромност, понеже сами са обречени и най-вероятно ще се опитат да кооперират с бъдещ партньор (вероятно както те се надяват - донор :)) Но кой ще им се хване? Иначе са подпукали и другата държавна фирма - Рено за неверни данни на отработените газове. :) Жалко - навремето правеха добри коли, сега просто правят лъжи .........
  • #14
    2 rate up comment 14 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Prav si maika ti nai-dobre znae kolko sam bogat nasemenna te4nost.Osobeno anala i blika na mehur4eta
  • #13
    2 rate up comment 12 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    V sravnenie s vas bogata6 taka e,no v stavnenie s belite hora samo zamojen
  • #12
    3 rate up comment 17 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    S bedniaci niama kak da se spori.Nikoi ne vi e vinoven,4e ste neuda4nici i az s radost se praznia v orizarskite vi zurli
  • #11
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Xexe ( преди 9 години )
    To pa audi 80,100 i golf 2 edno kachestvo.Q vlezni v edno Subaru ot toq period.Ta tiq nemski kenefi edni el.stukla nqmat.Karutsi pulni!Zakrivai!Mhehehehe