IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шефът на Nissan се прицели в резултатите на Toyota

Първата цел на Карлос Гон обаче е компанията му да прескочи Honda

Шефът на Nissan се прицели в резултатите на Toyota

Шефът на Nissan Карлос Гон е амбициран компанията да успее съвсем скоро да настигне Toyota, като това се отнася най-вече за пазара на САЩ. На първо време обаче японският производител трябва да се справи с другия си сериозен конкурент – Honda, съобщава Automotive News.
Шефът на Nissan се прицели в резултатите на Toyota
Снимка: Ройтерс

В момента Nissan притежава около 8,5% от американския пазар, като изостава незначително от Honda и от лидера Toyota. Новият план на Гон предвижда промяна в това още през тази година. Делът на Honda е 9,1%, а според шефа на Nissan неговата компания може да достигне поне 10% през следващите 15 месеца.

Оптимизмът на Гон е подкрепен от факта, че през последните месеци резултатите на Toyota и Honda се задържат на едни нива, като дори през ноември паднаха надолу, докато тези на Nissan и неговото премиум подразделение Infiniti записват стабилен ръст на продажбите.

Тази стабилност, според шефа на Nissan, се постига с новата схема за ротация на топ мениджърите на компанията в различни държави. Това помага на най-добрите и талантливи кадри да изплуват над останалите.

„Трябва да продължим с тази стратегия, но същевременно да бъдем много внимателни. Именно добрата организация на работа е ключът за върховете, към които сме се насочили”, заяви Гон.

В полза на Nissan и Infiniti говори и агресивният маркетинг, на който двете компании залагат през последната година. Единственият проблем на японците е на европейския пазар, който се влияе от несигурността на отношенията с партньора Renault. Затова и целта, която си е поставил Гон, е Nissan да успее да се сдобие с пълна независимост както от правителството на Франция, така и от Renault.

Тагове: Renault-Nissan
0 от 500
  • #10
    9 rate up comment 5 rate down comment
    drianov ( преди 9 години )
    И като се сдобият с пълна независимост ще се озоват там където бяха 1999 - на ръба на фалита! В 1999-та година нямаха един сносен модел, бяха технологично изостанали, а у клиентите имаше само спомен за ... нисан съни... В момента се намират на правилния път - имат съвремена техника, широка гама от модели, дизайна им е атрактивен. Защо им е да разбутват добре работещата схема?
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Най-малко платформите и окачването им са френски. Да не говорим за всичките им двигатели до 3.0 кубатора и бензинови и дизелови, че са отново френски. Та то какво остана от Нисан? Май само името, което все повече се сравнява с Рено. Тъжно!
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Xexe ( преди 9 години )
    A be kakvi chasti na Renault kato vsichko idva ot poddostavchitsi.
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    *** Нисани повечето са така както казваш. Имат много части от Рено и за това са толкова зле от към качество. В САЩ обаче нещата са съвсем други и там Нисан са доста качествени и надеждни. Винаги са сред първите в това отношение.
  • #6
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Рено оставиха отпечатък върху Нисан. Вижте класацията за качество от преди два дни. Нисан дори не са в първата петица. KIA, Mazda, Toyota, Hyundai, Honda, Volvo,.... Tака, че Нисан се превърна в грозен придатък на третокласното Рено.
  • #5
    3 rate up comment 3 rate down comment
    a,редакторчето, ( преди 9 години )
    това,защо не сме го прочели до сега!?.."като дори през ноември паднаха надолу" Или не отговаря на линията на редакцията!
  • #4
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да бе, толкова здраво са стъпили, че ако не са Нисан, Дачия и Франция могат да приключват с дейността си да правят трошки.Все пак по-добри са им колите от тези на ВАГените, ако това е някакво успокоение за теб. Четох, че и те нещо манипулирали емисиите на колите. Дано не е вярно, че става много зле за тях. С полудържавните ВАГ и Рено, няма как да е иначе. Нали цели държави ги побутват да си правят каквото искат.
  • #3
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ти Рено не ги мисли те и сега са здраво стъпили на земята, Дачия на пример си е изцяло техен проект, и им докарва повече от прилични доходи. Уловката е че Рено спасиха Нисан и те държат големия дял от акциите им а не обратното
  • #2
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Рендаците дърпат Нисан надолу, а Нисан ги държи и влачи след себе си, за да не ги закрият. Статията е поредното доказателство в което някой фенчета не вярват. Нисан, Франция и Дачия са в основата на това все още Рено да съществува. Факт!
  • #1
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "..Nissan да успее да се сдобие с пълна независимост както от правителството на Франция, така и от Renault."От кога го разправям това, че трябва да стане! Само не знам, какво ще правят рендетата тогава? Само на държавна помощ ще трябва да е карат или китайците да ги купят.