IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi е готова със своя първи водороден модел

Германците ще покажат концепта h-tron quattro в началото на 2016 г.

Audi е готова със своя първи водороден модел

Audi е готова със своя първи водороден модел – концептуалния кросовър h-tron quattro. Той ще бъде показан на автосалона в Детройт през януари, твърди немския Autobild.
Audi е готова със своя първи водороден модел
Audi е-tron quattro. Снимка: iaa

На външен вид прототипът ще бъде идентичен с електрически кросовър е-tron quattro, дебютирал пред публика на изложението във Франкфурт през септември тази година. Разликата е в задвижването, което е поверено на агрегат, произвеждащ електричество от химическа реакция между водород и кислород.

Засега всички подробности около новия модел се държат в тайна. Най-вероятно той ще получи същия агрегат, с който бе оборудвано водородното Audi A7, показано през ноември 2014 г. В него влизат 300 отделни водородни клетки, комплект литиево-йонни батерии с капацитет 8,8 кВт/ч, два електромотора и четири резервоара, събиращи около 5 кг. водород.

Общата сумарна мощност на двигателите е 230 к.с. и 540 Нм въртящ момент. Това позволява на седана да ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,9 секунди и да развива максимална скорост от 180 км/ч. С едно зареждане водородният модел може да измине около 500 км.

Още през март тази година вече бившият технически директор на концерна VW Улрих Хакенберг обяви, че марките Volkswagen, Porsche и Audi ще пуснат водородни модели, които ще бъдат построени на модулната платформа MQB.
 

Тагове: audi h-tron quattro
0 от 500
  • #27
    10 rate up comment 6 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Dobre vsi4ko hubavo kopirali sa ot iaponcite tehnologii,ama za6to audiata triabva da sa tolkova grozni vinagi.Toia model s taia grozna re6etka prili4a na nasekomo ot film na ujasite.Gadni germanski anti-dizaineri i anti-avtoinjeneri.Grozotia na rijavite.
  • #26
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Къде работиш с цифри бе ***?Цифрите ти не се виждат нещо. Само локуми разтягаш. Дай да ти видим цифрите с които работиш!А да прочетох едно от глупавите ти писаници:Тогава по пърищата на София ще се изливат по 200 кубика вода на ден.Знаеш ли какво са тези 200 кубика вода? Не не знаеш, щом приказваш простотии. Това е водата от някой теч на водопреносната мрежа примерно. нищо не са, ако отводнителната инсталация е в ред. Викаш водата е зле, а финните частици са ок, нали. Супер са!
  • #25
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Аз работя с цифри ( преди 9 години )
    Трябва да се спори с конкретни факти за предимства и недостатъци.
  • #24
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Аз работя с цифри ( преди 9 години )
    Не съм привърженик и на ДВГ, освен ако няма ефективност на 85%.Знам че някои закърнели мозъци съм ги затруднил с коментарите си заради цифрите и стойнотите, но технолията не представлява есе по литература.Извинявайте на тези които не могат да разберат стойостите и трудно си осмислят числата.Не искам народа да бъде неук и неинформирам за технолигиите които му се представят.
  • #23
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Аз работя с цифри ( преди 9 години )
    Пак някакви привърженици на марки които и ред не са прочели за технологията от статията.В Блгария е пълно с хора които и 1 ред не са прочели, но спорят.Слепи привърженици."Ужасно се спори с ***!" а в БГ вече е пълно.Много психично болни има по тези земи.Май баща ти никога не ти е казвал че си умен и сега се опитваш да умаловажиш другите.Но щом не изкарваш факти да оспориш написаното от мен, явно нямаш познания.Я преброй колко коментара има и защо да ползвам други псевдоними.
  • #22
    8 rate up comment 7 rate down comment
    до: Sosa ( преди 9 години )
    От многото ти имена с които пишеш, това най ми допада. Естествено след името Неук. Зная, че работиш с цифри, а не с мозък, като Аз работя с цифри с който сте 2 личности в едно тяло...Написаното за него важи и за теб, въпреки раздвоението ви, което има и медицински терми, който е изписан на епикризата и паспорта ти с жълт цвят.Опитваш се да вкараш някакви разсъждения по темата, но май хич не се получава. Пробвай пак! Забавно е и доста интересно. За медицината си интересен случай...
  • #21
    12 rate up comment 10 rate down comment
    до:Аз работя с цифри ( преди 9 години )
    Ти хубаво работиш с цифри, но от време на време работи и с мозъка си, че като гледам доста е закърнял!Напъваш се много, но от твоите напъни, най-много да нацапаш гащите!Maлoyмщините, които си изписал ги ползвай за себеподобни индивиди, а не тук, защото има мислещи хора.По същия начин, като теб предполагам преди повече от век са мислели и феновете на парните локомотиви, когато са започнали да навлизат масово автомобилите с ДВГ. Аналогията е напълно идентична.
  • #20
    8 rate up comment 17 rate down comment
    Sosa ( преди 9 години )
    Водопровод пълни глупости извадиха 5 коли и вече се бием в гърдите колко сме напред. В тока е истината не в тия водородни бомби. Те и в Тойота не са много на ясно какво правят но важното е да сме първи. ХОНДА и те не закъсняха.
  • #19
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Работещия с цифри, я не се напъвай толкова, че не ти се отдава. Инженерите на Тойота са далеч по-добри с цифрите от тебе и са решили да заложат на водорода. Гледам че и вусртвагените ги следват, въпреки десетилетията закъснение.
  • #18
    9 rate up comment 22 rate down comment
    Аз работя с цифри ( преди 9 години )
    Да не се отплесваме от статията. Да си представим че в София повечето автомобили са с водородни горивни клетки. 80-100 000 активни автомобила на ден с по 15-20км пробег. Такива коли пикаят по 100-140 милилитра вода на колиметър. Тогава по пърищата на София ще се изливат по 200 кубика вода на ден. Никога няма да са сухи. Или ще отбивате от пътя за да ви се изпикае колата. Далеч сум от мисълта че ще питая в гараж защото малко хора имат. Ами през зимата каква пързалка ще е.