IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

1,6-литров двигател за новия Megane RS

Най-спортният модел на Renault ще притежава около 300 к.с.

1,6-литров двигател за новия Megane RS

Дългогодишният носител на отличието "Най-бърз автомобил с предно предаване" - Renault Megane RS, ще заложи на по-малък мотор при следващото си поколение. Това разкри пред Automedia.bg Лоран Доре, ръководител в RenaultSport.
1,6-литров двигател за новия Megane RS
Настоящата най-бърза версия на новия Megane - GT. Снимка: Automedia.bg

Доре разкри подробностите по време на международния тест драйв на новото поколение Megane. Той заяви, че настоящият 2,0-литров агрегат F4RT няма да бъде използван за следващия модел, тъй като трудно може да посрещне по-строгите екологични норми.

Заради това инженерите вече разработват нов мотор с по-малък обем. Въпреки че Доре не разкри детайли, най-вероятно става дума за наточена версия на настоящия 1,6-литров мотор на Renault. Агрегатът се поставя в Clio RS, както и в новата версия на Megane - GT.

В коша на новия Megane GT агрегатът предлага мощност от 205 к.с., която предоставя на колата изненадващо добра динамика. За върховия вариант - Megane RS, мощността ще нарасне до около 300 к.с., като целта е моделът да си върне титлата "Най-бърз автомобил с предно предаване", която наскоро загуби от Honda Civic Type R.

Попитан дали с толкова малък мотор новият Renault Megane RS ще може да се конкурира успешно с автомобили като Ford Focus RS, Volkswagen Golf R и Honda Civic Type R, които използват двигатели с по-голям обем, Лоран Доре отсече: "Renault Megane RS никога не е бил с най-големия или най-мощния двигател в сегмента, но въпреки това резултатите са красноречиви. Когато моделът ни имаше 250 к.с., той показа по-добри времена на Нюрбургринг от Golf R и Focus RS, които разполагат с 270 и 305 к.с. съответно".

Фрикота припомни, че една от най-силните страни на френския спортист е шасито. В този ред на мисли, Renault въведе в спортната линия на Megane системата 4Control, която представлява шаси с четири задвижващи колела. Във версията Megane GT, която изпитахме преди дни в Португалия и с която ще ви запознаем в близките дни, технологията се представя блестящо, позволявайки на модела да преминава през завоите като по релси. Въпреки че все още не е обявено официално, най-вероятно система 4Control ще има при следващия Megane RS.

Настоящият Megane RS ще продължи да се продава и през 2016 година, след което трябва да видим напълно новата версия. Най-силната модификация на настоящия модел - Megane RS 275 Trophy, разполага с 275 к.с.



0 от 500
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    соло ( преди 10 години )
    Ей, няма умора!Какво целиш, да кажем Нисан е марка, Рено са никакви? Що за глупост?Имам и Кашкай и Рено, и двете са ми безпроблемни, но не забравяй че Нисан почти бяха глътнали вода когато Рено ги спасиха!И след като са заедно, ще си обменят възли и агрегати, както правят и с Мерцедес, между другото!
  • #14
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Любопитен ( преди 10 години )
    Кодът на ТЦЕ 200, както се води двигателят е M5Mt 401Дори и да е на Нисан, какво от това?
  • #13
    2 rate up comment 5 rate down comment
    до: Ренде-разбирачи ( преди 10 години )
    Не ми се обяснявай за бегачковите мотори, а дай кода на двигателя, както ти го дадох аз! Нали мотора е правен от Рено. Дай кода или замълчи. Локумите в кръчмата ги разтягай, а не тук. Пак ти повтарям, ако не си го прочел, че кода на мотора е MR16DDT и е 100% на Нисан. Ти ако имаш друго инфо или друг мотор, който е на Рено го дай да го видим. Лакърдиите за Ф1 и колко велика марка са били едно време Рено не са по темата, а са и те за кръчмата. Говорим конкретно за 1,6 мотора, който ще слагат!
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Всички бегачвоки мотори започва с буквата F както е на 1.8 16v така и на williamsa F7P F7R megane couch и той до когато влиза турбо на новия меган 225 и така на пред. Разгледай те се в чуждите форуми и вижте какво пише 350z и кой е главния инженер и за gt-r новото поколение. Отделно рено има под фирма създадена от тях която прави двигатели за частни отбори в различни шампионати. Така се говорят празните приказни рено нисан и супер феновете за които "якара кола" е станс
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    соло ( преди 10 години )
    " Споменаваш го защото сигурно в шоурума имат модели с двигатели от Ф1"Споменавам го защото е свързано с инженерният потенциал на марката, която сега всеки селски ***, повлиян от тати и бати, е модерно да плюе, а имаше времена когата да имаш Рено беше мечта.Вярно е че времената се менят, но специално тук в Бантустан на какво отгоре са ни свръхпретенциите не разбирам.
  • #10
    9 rate up comment 3 rate down comment
    До: соло и мошо ( преди 10 години )
    Кода на Нисанския мотор,който ще се слага и се слага на рендетата е с код MR16DDT.Хайде сега всезнайковци кажете кода на двиготеля на Рено, който са си го направили франсетата! Кажете отдела Ренде Спорт какъв мАтор са издялкали! Всеки мотор си има код. Предполагам го знаете. Кажете го ако можете!Соло, знаем, че рендаците са във Ф1. Споменаваш го защото сигурно в шоурума имат модели с двигатели от Ф1 ли или нещо друго? Какво общо има Ф1 в случая да кажеш!
  • #9
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Нисан правят наистина страхотни двигатели ... ама защо ги хабят на крантавите шасита на рено!?
  • #8
    24 rate up comment 5 rate down comment
    соло ( преди 10 години )
    Не омаловажавайте Рено, все пак те са от много години в Ф1, не Нисан! Двете марки идеално се допълват за различните пазари, което се доказва и от продажбите.
  • #7
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нисан правят наистина страхотни двигатели и французите се възползват доста умело от това.Браво на алианса РеноНисан за прекрасните автомобили!
  • #6
    26 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Фолксваген дърпат с огромни темпове пред останалите.Дърпат наистина! С измамите са толкова дръпнали напред, че останалите срещу тях да бягат, няма да ги стигнат.Създадени с измама от нaциcтите и ще бъдат закрити заради измама. Дори самото име им е измамно. Народен автомобил в който няма нищо народно. Китайска техника на солена цена са ФауВе. Факт!