IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

1,6-литров двигател за новия Megane RS

Най-спортният модел на Renault ще притежава около 300 к.с.

1,6-литров двигател за новия Megane RS

Дългогодишният носител на отличието "Най-бърз автомобил с предно предаване" - Renault Megane RS, ще заложи на по-малък мотор при следващото си поколение. Това разкри пред Automedia.bg Лоран Доре, ръководител в RenaultSport.
1,6-литров двигател за новия Megane RS
Настоящата най-бърза версия на новия Megane - GT. Снимка: Automedia.bg

Доре разкри подробностите по време на международния тест драйв на новото поколение Megane. Той заяви, че настоящият 2,0-литров агрегат F4RT няма да бъде използван за следващия модел, тъй като трудно може да посрещне по-строгите екологични норми.

Заради това инженерите вече разработват нов мотор с по-малък обем. Въпреки че Доре не разкри детайли, най-вероятно става дума за наточена версия на настоящия 1,6-литров мотор на Renault. Агрегатът се поставя в Clio RS, както и в новата версия на Megane - GT.

В коша на новия Megane GT агрегатът предлага мощност от 205 к.с., която предоставя на колата изненадващо добра динамика. За върховия вариант - Megane RS, мощността ще нарасне до около 300 к.с., като целта е моделът да си върне титлата "Най-бърз автомобил с предно предаване", която наскоро загуби от Honda Civic Type R.

Попитан дали с толкова малък мотор новият Renault Megane RS ще може да се конкурира успешно с автомобили като Ford Focus RS, Volkswagen Golf R и Honda Civic Type R, които използват двигатели с по-голям обем, Лоран Доре отсече: "Renault Megane RS никога не е бил с най-големия или най-мощния двигател в сегмента, но въпреки това резултатите са красноречиви. Когато моделът ни имаше 250 к.с., той показа по-добри времена на Нюрбургринг от Golf R и Focus RS, които разполагат с 270 и 305 к.с. съответно".

Фрикота припомни, че една от най-силните страни на френския спортист е шасито. В този ред на мисли, Renault въведе в спортната линия на Megane системата 4Control, която представлява шаси с четири задвижващи колела. Във версията Megane GT, която изпитахме преди дни в Португалия и с която ще ви запознаем в близките дни, технологията се представя блестящо, позволявайки на модела да преминава през завоите като по релси. Въпреки че все още не е обявено официално, най-вероятно система 4Control ще има при следващия Megane RS.

Настоящият Megane RS ще продължи да се продава и през 2016 година, след което трябва да видим напълно новата версия. Най-силната модификация на настоящия модел - Megane RS 275 Trophy, разполага с 275 к.с.



0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 1 rate down comment
    соло ( преди 10 години )
    Renault group sold 2,628,208 units worldwide in 2013, up 3.1% from 2012. Sales in Europe rose 2.4% to1,301,864 units despite a 1.7% decline in the overall market. Renaults European market share rose 0.4percentage points to 9.5%, making it the fastest growing automotive group in Europe in 2013.
  • #24
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 10 години )
    И ти четеш както дявола Евангелието! Нисан - 5 102 979;групата!!! на рено (рено, дачия, лада) продава 2628208 бр, от които:- дачия - 1 153 234;- лада/автоваз - 534 911; - рено - 940 063!!Т.е. както и да смяташ на 1 продадено (със зор) рено отговарят 5-6 Нисана!Айде да четеш като хората: http://nissan.bg/mobile/news/view/id/334http://money.bg/business/renault-uvelichi-prodazhbite-prez-2013-g-blagodarenie-na-dacia.htmlУспехите през 2013-а се дължат преди всичко на марката Dacia, чийто продажби нараснаха с около 20 на сто. В същото време тези на машините под марката Renault показаха едва 0,4-процентен ръст.
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    соло ( преди 10 години )
    Alliance 2013 salesRenault 2,628,208Nissan 5,102,979Avtovaz 534,911Total 8,266,098Това е за 2013г. и ако не можеш да смяташ ползвай калкулатор!Въпреки че не присъстват на важни пазари Рено продават не повече от два пъти по малко коли, но явно има болни мозъци по отношение на привързаност към дадена марка и всячески се самоубеждават, че тараляникът, който имат , е от супер произход.Смях голям!
  • #22
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Хан Соло ( преди 10 години )
    1-во Нисан и да им дадат технология/електроника тия френски "инжелери" ще грледат като теле железница!2-ро Нисан произвежда и продава 4-5 пъти повече коли от рено! Например, както скоро писаха тук, на рено е забранен най-големия световен пазар на коли - този в САЩ и Канада. Защо ли - заради системно НЕспазване технологичните изисквания за надежност и сигурност - порови в нета и ще разбереш.
  • #21
    2 rate up comment 3 rate down comment
    соло ( преди 10 години )
    Казваш електрониката им слаба а двигателите корави щото са Нисан?Ами, ако е така какво им пречи и електроника да си вземат от Нисан, а? Или мислиш че са *** и не са се сетили?Относно продажбите, Нисан продават два пъти повече, понеже основните им пазари са САЩ, Китай, Япония,Мексико, многолюдни страни с развти икономики.Важното е че заедно са четвърти в света!
  • #20
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А някой да е твърдял обратното? По-долу твърдяхте за моторите нещо, което се оказа, че не е вярно. Оказа се, че са на Нисан. Нали Ф1 туй-онуй рендетата голема раотъ. Едно време наистина бяха голяма работа преди да навлезе електрониката. След това толкова дръпнаха назад, че няма на къде. Съществуват заради Нисан и отчасти благодарение на френската държава. Ако и на това не вярваш виж и слравни продажбите на марките в алианса и може да се убедиш евентуално, но не вярвам...
  • #19
    3 rate up comment 3 rate down comment
    соло ( преди 10 години )
    . "Мотоа е На нисан и точка по въпроса. Код MR16DDT"Да ама ,колата на снимката се казва Рено и край на драсканиците!
  • #18
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ренде фенчета, нещо взехте да давате назад, след като ви доказах, че моторите са на Нисан. Сега пък ми заявявате какво като били на Нисан, нали били в алианс, ама Нисан щели да фалират и др. глупости. Ч сега се върнете по-долу и си припомнете какво бяхте писали, че моторите били на рендетата, на ренде спорт били, имало еф отпред и други лакърдии. Нищо няма, че моторите са на Нисан, но е смешно, когато автора на статията и вие се правите на улави. Мотоа е На нисан и точка по въпроса. Код MR16DDT
  • #17
    5 rate up comment 6 rate down comment
    На снимката ( преди 10 години )
    Саблезъба кокошка марка рено! ))))
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Има ли значение Renault или Nissan все един концерн. То и Ford Focus RS си е чист Cosworth от долу ама го пробутват за Made in Germany нали. Няма как да знаем кой болт го е проектирал французин, и кой японец. Важно е че ръководството на Renault Nissan са казали че тоя патент е за Nissan следващия ще е за Рено. Относно производството 1.6 TCe се произвежда от Рено, както и 1.6 dCi се произвежда и от Нисан