IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel обеща реален разход на гориво

Компанията въвежда преждевременно цикъла WLTP

Opel обеща реален разход на гориво

Германската марка Opel изпреварва събитията, като обяви, че още от догодина ще посочва в брошурите на своите модели разход на гориво, измерен според метода WLTP. Той е по-точен от използвания в момента в Европа метод NEDC.
Opel обеща реален разход на гориво
Новата Astra е първият модел, който ще използва метода WLTP. Снимка: Opel 

Редица изследвания показват, че новите автомобили харчат с до 30-40% повече гориво в сравнение с официално посоченото от производителите. Причина затова е методът за измерване на този показател, който е далеч от реалното всекидневно шофиране, тъй като представлява изпитание при минимално натоварване, с премахнат генератор и различни гуми.

Институциите вече обявиха, че това ще се промени и в брошурите на автомобилите ще се посочва по-реален разход на гориво. Това трябва да стане след малко повече от година, но германската компания Opel няма намерение да чака. Тя въвежда такова по-точно измерване още от второто тримесечие на 2016 г.

"Opel предприема доброволно следващата стъпка за изпълнение на бъдещите изисквания и нормативни предписания за намаляване на нивата на емисиите – както по отношение на CO2, така и при NOx", се казва в съобщението от компанията.

Въпросните данни за разход на гориво и нива на вредни емисии ще бъдат измервани според изискванията на цикъла WLTP, като ще бъдат публикувани паралелно с официалните, измерени по NEDC.

По-точният WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure) – Световно хармонизирана изпитателна процедура за леки автомобили, ще влезе в сила в Европа през 2017 година, като ще замени настоящия NEDC (New European Driving Cycle). WLTP също се извършва в лабораторни условия, но се основава на строги изпитателни процедури, които се приближават повече до данните за разхода на гориво и емисиите на CO2 в условия на реално пътно движение.

Първият модел на Opel, чиито показатели ще бъдат измерени чрез новия метод, е новото поколение Astra.

“Събитията и дискусиите през последните седмици и месеци показаха, че е налице изключително висока концентрация на общественото внимание върху автомобилната индустрия и вече е време за действия на основата на наличните факти и извлечените поуки,” отбелязва главният изпълнителен директор на Opel Group д-р Карл-Томас Нойман. “За мен е очевидно, че дискусията около дизеловите двигатели и техните емисии е своеобразна повратна точка. Светът вече не е такъв, какъвто беше доскоро. Ние не можем да пренебрегваме този факт и автомобилната индустрия е тази, която трябва да промени възприятието на новите реалности.”

Тагове: opel astra nedc wltp
0 от 500
  • #43
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ей мишок ВАГенски,твоята умряла каруца колко магарета е бе? Не е ли 85 умрели немски магарета. Нали за нея говорим а не за други разновидности на този кeнeф.Гоуф хибрид има на хартия. Хайде върви до шоурума и питай дали се предлага и дали можеш да си го купиш! Питай и после кажи какво са ти казали. Много ще ми е интересно дали ще е същото което на мен ми казаха! А колко харчи ВАГенския хибрид знаеш ли. Не на книга а реално. Не знаеш нали. Да не е като другите им модели, които връщат горивото.
  • #42
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    момченце ти съвсем изтрещя. виждам че общата ти култура е много зле. значи за теб един двигател щом е с турбо не е архаичен. много много си зле честно. я погледни от коя година тойота предлагат коли с турбо и пак приказвай глупости. а защо вагените предлагат 1.2 турбо мотор с 85к.с. да те питам? другите с подобем обем на мотора вадят повече коне без турбо. а вагените коя година ще пуснат мотор по цикъл на аткинсън. а хибриди кога а? ще има ли? разликата в ускорението не е 1сек ти казах .
  • #41
    7 rate up comment 1 rate down comment
    до: Golf 7 1.2 TSI ( преди 8 години )
    Ако вярваме на Светая светих на автомобилната журналистика Ауто Билд то Тойота лъжат в разхода на гориво 15 %, а ФВ лъжат 38 %.Хайде сега сложи 15 % върху обявения разход на Приус и сложи 38 % върху твоя разход! Сметна ли го? Хайде кажи каква е разликата сега между двете коли! И при това, че не отчитаме, че Приус е по-висок клас автомобил, автоматик и е с 51 к.с. повече от смешното Гоуфче.Абе ти сериозно ли си мислиш, че архаичната ти Гоуфара е толкова добра, че си тръгнал да е сравняваш!
  • #40
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Споменах ти гоуфаджио комплексарски да не сравняваш умрелия си базов Гоуф с най-умрелия и архаичен двигател с най-модерния и желан хибрид в света Приус! Двете нямат база за сравнение просто, за да го правиш. И разликата в разхода изобщо не е 1 л. Така ти се иска само, но не е. Разликата е повече. Ако на мен не вярваш, провери в spritmonitor!
  • #39
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    *** гоуфаджийски, никой не ти е казал къде да караш! Но да представяш булевардите България и цариградско+околовръсното за градско и към това да добавяш и извънградско към градското е откровена лъжа и манипулация. Ако колата е твоя в което след лъжите ти едва ли някой не би се усъмнил, вземи покарай наистина градско! Ама наистина не само по булевардите, които изброи, а мини веднъж покрай централната част! Примерно Алабин, Св. Неделя, Дондуков,свий в дясно по В.Левски и кажи колко ти е разхода
  • #38
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Голфаджио пpocт,стига лъга и стига се пъна тук,защото ти видяхме лъжите и разхода на градско,който се оказа не съвсем градски.За момичетата в колата и за тях ти повярвахме да знаеш.Друго нещо ще излъжеш ли или за сега е достатъчно?
  • #37
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ВАГи,не зная кого си направил на маймуни, но *** тук се оказа само и единствено ти.С тази базова табуретка, с това умрялото моторче вземи се скрий някъде и не се излагай повече и не лъжи!Първо беше, че било градско, после Панчерево и Владая, а накрая се оказа, че си въртял на околомръсното, по Цариградско и България. Бaси градското наистина. Градско та дрънка и с тая средна скорост си е направо така, както казваш. Я сега сподели на кого е колата, че си ми доста прозрачен и елементарен!
  • #36
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Другата лъжа за разхода е, че кола сухо тегло 1300 кг, а с пътниците които твърди, че е имало и с пълен до някъде резервоар, масла и др. течности става на над 1500 кг. Значи 1500 кг. кола и 85 к.с. двигател са най-ужасната комбинация, която е всичко друго, но не и икономична. Малък мотор + високо тегло са равни абсолютно винаги на висок разход. В случая обаче виждаме друго. Е няма как физичните закони да бъдат преборени, та дори това да е Гоуф, който както знаем винаги гледа да ги преодолее.
  • #35
    7 rate up comment 1 rate down comment
    до: Някой ( преди 8 години )
    В София през деня средната скорост поне на мен ми варира между 12 и 21 км. Да толкова е. Долу съм е завишил на 25-30 км/ч защото може и вечер да се кара когато няма коли и става горе-долу толкова. Иначе през деня, ако караш само в града и имаш е 1-2 влизания в широкия център средната скорост е твърдо под 20 км/ч. Колегата с Гоуфа определено лъже и то доста нагло. Надявам се да си е взел бележка и да пусне един реален и действителен среден разход, а не такъв на извънградско само.
  • #34
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Някой ( преди 8 години )
    В София през деня средната скорост поне на мен ми варира между 12 и 21 км. Това е с движение в периода от 8:00 до 19:00. Което според мен е реалното време.50 км/ч средна може да има само ако карам по маршрут - кръговото на Икеа - кръговото на Драгалевци. Там без проблем ще хвана и 60 км/ч