IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel обеща реален разход на гориво

Компанията въвежда преждевременно цикъла WLTP

Opel обеща реален разход на гориво

Германската марка Opel изпреварва събитията, като обяви, че още от догодина ще посочва в брошурите на своите модели разход на гориво, измерен според метода WLTP. Той е по-точен от използвания в момента в Европа метод NEDC.
Opel обеща реален разход на гориво
Новата Astra е първият модел, който ще използва метода WLTP. Снимка: Opel 

Редица изследвания показват, че новите автомобили харчат с до 30-40% повече гориво в сравнение с официално посоченото от производителите. Причина затова е методът за измерване на този показател, който е далеч от реалното всекидневно шофиране, тъй като представлява изпитание при минимално натоварване, с премахнат генератор и различни гуми.

Институциите вече обявиха, че това ще се промени и в брошурите на автомобилите ще се посочва по-реален разход на гориво. Това трябва да стане след малко повече от година, но германската компания Opel няма намерение да чака. Тя въвежда такова по-точно измерване още от второто тримесечие на 2016 г.

"Opel предприема доброволно следващата стъпка за изпълнение на бъдещите изисквания и нормативни предписания за намаляване на нивата на емисиите – както по отношение на CO2, така и при NOx", се казва в съобщението от компанията.

Въпросните данни за разход на гориво и нива на вредни емисии ще бъдат измервани според изискванията на цикъла WLTP, като ще бъдат публикувани паралелно с официалните, измерени по NEDC.

По-точният WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure) – Световно хармонизирана изпитателна процедура за леки автомобили, ще влезе в сила в Европа през 2017 година, като ще замени настоящия NEDC (New European Driving Cycle). WLTP също се извършва в лабораторни условия, но се основава на строги изпитателни процедури, които се приближават повече до данните за разхода на гориво и емисиите на CO2 в условия на реално пътно движение.

Първият модел на Opel, чиито показатели ще бъдат измерени чрез новия метод, е новото поколение Astra.

“Събитията и дискусиите през последните седмици и месеци показаха, че е налице изключително висока концентрация на общественото внимание върху автомобилната индустрия и вече е време за действия на основата на наличните факти и извлечените поуки,” отбелязва главният изпълнителен директор на Opel Group д-р Карл-Томас Нойман. “За мен е очевидно, че дискусията около дизеловите двигатели и техните емисии е своеобразна повратна точка. Светът вече не е такъв, какъвто беше доскоро. Ние не можем да пренебрегваме този факт и автомобилната индустрия е тази, която трябва да промени възприятието на новите реалности.”

Тагове: opel astra nedc wltp
0 от 500
  • #23
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Кънчо ( преди 8 години )
    Ако говорим за трафик в София да, пък и извън, градското е точно толкоз, около 6 кеото с ие идеално.В Сф,трафика те бута не можеш да караш спокойно. Двигатела е як,като при мен има и ДПФ ,там е една драма..ама ще се флашваме скоро.
  • #22
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Sosa ( преди 8 години )
    *1560 кг.
  • #21
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Sosa ( преди 8 години )
    Тъй ся да ва светна и аз малко. Моето 2.0 TDI КЪДЕТО СПОМЕНАХ ВЕЧЕ ЧЕ ИМАМ ОТ 2 ГОДИНИ. Ми харчи средно 6.1 на 100км. Засичал съм го пълно, пълно щото и аз не вярвам на БК и ми дава разлика от + 0.1 - 0.2 ml. На 100км. Което е много добре. Колата тежи 150 кг. И има 6 скорости . Извънградско съм я свалял до 4.5-100. А максимум ми е давала 7.8 със 150-160 на магистралата и после градско. А 6.1 на 100км. Ми дава на всекидневно каране което доста натоварва мотора 140hp. 320Nm. Без измамен софтуер:)
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Кънчо ( преди 8 години )
    Анонимко..след като Кади тежащо 1700 кила,може да прави 4.7 защо Голф 6 със същия мотор да не може? Па да ти кажа пасат дето е с 1.9 и е като кораб прави 4.2 извънградско.За него не говора щото не е мой.Ама горното си е мое. разхода от 6.5-6.7 е като не падаш под 130 никъде по магистрала независимо какви са баирите..знаеш ли колко е смешно назад.Сори ама 320 Nm са си цифра.90-100 и грамотно каране си под 5 винаги.Гроздето е киселко де.Нема лошо спорим си.
  • #19
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 8 години )
    Темата за надежността въобще даже не искам да я повдигам. Само си задай следния въпрос: Кой двигател ще издържи според теб повече? Добре балансиран атмосферен V6 или 4 цилиндров редови с турбо? Този който дори и при бързо каране по магистрала не се натоварва въобще защото има предостатъчно мощност или малолитражката, която трябва постоянно да я ръчкаш, защото няма душа да ходи?
  • #18
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Гоуфарче стига лъга!няма как да докараш 53 км/ч средна скорост с предимно градско каране в София освен ако не караш само нощно време.просто няма как да стане какъвто и състезател да си.тези партенки не ни ги пробутвай че много миришат.това ти е предимно извънградско каране а не градско както се мъчиш да излъжеш.иначе си вярвай и си мисли че и други ти вярват.е може някой гламав гоуфаджия,като теб да ти повярва,макар да се съмнявам да сте чак толкова гламави ама щом си взел базов гоуф значи си
  • #17
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 8 години )
    Карал съм Голф 6 с 1,2 двигателя и DSG. С малко по-бързо каране по магистрала и извънградски път не можа да слезе под 10,5.При същото каране моят атмосферен бензинов V6 харчи по-малко... Ако карам супер лежерно по магистрала дори достигам разход подобен на твоя - ето доказателствоhttp://imgur.com/KUZXr9PМоже ли някой да ми обесни сега какъв е точно смисъла от тоя downsizing? Освен, че може би харчи градско по-малко какво им се кефите толкова на тия самобръсначки не разбирам?
  • #16
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Тойотаджия ( преди 8 години )
    На снимки и бордови компютър всеки може да докара. Разход се замерва само и единствено на метода пълно-пълно. Компютъра бърка винаги. Понякога с малко но винаги лъже.Жалкото е, че ни пробутват турбинирани малолитражки с уж нисък разход, който обаче на живо е много повече. Няма значение нали е немска, френска или японска колата. Всички лъжат.
  • #15
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Написаното отдолу е лъжа, независимо дали става на въпрос за 1.2 или 1.4 TSI. Това е едно добро начало един гоуфаджия да признае,че любимата му марка лъже.Сега остава да признае,че и той лъже за това,че е карал в София и има средна скорост 53 км/ч и всичко ще си дойде на мястото.За лъжите,че бил той с 3 момичета няма да споменавам,защото се подразбира,че също е плоска лъжа.
  • #14
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Какви са тея разходи бе ВАГи?само не ми казвай,че са на някой Гоуф,че няма кой да ти повярва.Дай реален разход,а не на книга!Между другото погледнах колко му дават на Гоуфа за който се говори по-долу и му дават точно 7,1/100 СРЕДЕН разход на гориво.Теста беше за Гоуф 6.Не ми се вярва със същия двигател и същата кола по-нова генерация да са докарали разход 4,2 комбиниран ако си писал изобщо за тази кола.Това може за дизел да е но за бензин абсурд.Лъгали са яко.